Ik moest het even opzoeken, slimbo.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik moet hem wel feliciteren... Ik heb last van een spontaan geval van anatidaephobia.
Gefeliciteerd.
Ondertitel van een andere user hier op 't forum.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moest het even opzoeken, slimbo.
Dat anatidaephobia.
Die foto's staan elders op FOK gepost, dan hoef je er geen toestemming voor te geven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
OMFG BLUEZZZ POST OOK ONGEVRAAGD FOTO"S VAN JOU!
Maar wel gefeliciteerd
DEZE IS NOG MET KLEREN AANquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
OMFG BLUEZZZ POST OOK ONGEVRAAGD FOTO"S VAN JOU!
Eend was er gister anders behoorlijk boos overquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die foto's staan elders op FOK gepost, dan hoef je er geen toestemming voor te geven.
Ik wil rubber helemaal niet zien zonder kleren...quote:
Niet gezien, maar als de foto's op FOK staan gepost door de desbetreffende user, mogen de foto's zover ik weet gewoon over het forum gepost worden zonder toestemming van de user.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Eend was er gister anders behoorlijk boos over
Niets van gemerkt vannachtquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bluezz mag datquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je mag zoveel meer als je tieten hebtquote:
sexyquote:
o ja, dat was mijn drinkprobleemquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Je plaatje Beschouw
We worden doorgelinkt naar een enorme open ass !!!!!!!!!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:44 schreef Againzender het volgende:
Beschouw: ik zuip eigenlijk onder alle omstandigheden bier, maar je maakt het mij nu erg moeilijk!
Nee, kun je niks aan doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:56 schreef Beschouw het volgende:
Kan ik er wat aan doen. Snel verbeterd. Wat moeten jullie van mij denken?![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:56 schreef Beschouw het volgende:
Kan ik er wat aan doen. Snel verbeterd. Wat moeten jullie van mij denken?![]()
Had toch echt een leuk eendje gevonden (dacht ik).quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, gelukkig zie je het snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |