Aangepast.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:43 schreef ItaloDancer het volgende:
Ai, die zonuren doen pijn zeg7e.
Min: 7,6
Max: 18,2
Neerslag: 0,1 mm
Zon: 7,5 uur
Windsnelheid: 4.6 m/s
Windrichting: 5 graden
Luchtdruk: 1013
quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:34 schreef indahnesia.com het volgende:
verdammt noch mal.. weer te laatik zie de PM-etjes niet
Hey, PM staat gewoon niet in de text-only layout.. De andere layouts werken hier niet goedquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hey, PM staat gewoon niet in de text-only layout.. De andere layouts werken hier niet goed
Volgende keer toch maar zelf aan denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ski, Schnee & Schnaps!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:17 schreef Jodelaar het volgende:
hmm.. het was gister dinsdag he?Suffo, je hebt zelfs mijn PM gelezen op dinsdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist dat ik laat was met de uitslag omdat de gegevens niet op tijd online waren. Ik heb echter gelijk doorgepakt en iedereen een push-PM verstuurd en zelfs nog een reaktie achtergelaten in de DASOO reeks. Om er toch vaart erachter te houden.
Idem hier, ik had verwacht dat er maandag later op de dag regen en buien op kwamen zettenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:44 schreef ItaloDancer het volgende:
Shit ik wìst dat ik voor regen op zondag moest gaan, toch niet gedurft![]()
(runs halen regen iets naar voren naar zondagmiddag/avond + hogere intensiteit)
In excel hoef ik alleen de getallen in te voeren de berekening is automatisch. De posities is eigenlijk het enigste wat ik nog handmaig doe (kan ik ook in formules/macro stoppen als het moet). De eerste wedstrijdjes deed ik nog handmatig maar daar ging te veel tijd inzitten.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:43 schreef ItaloDancer het volgende:
Het is westenwind toch? Dus 270 graden?
Want dan kan Drugshond voor de eerste keer eens terug gaan rekenen (10 graden = 100 graden ernaast in dat geval)... of doet Excel dat zelf, dat zou knap gemaakt zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Diegene met de laagste score is de beste weerman..quote:Toevoeging : Er zijn bonuspunten te verdienentemperatuur binnen een marge van 0,1 graad celcius verschil = strafpunt eraf neerslag binnen een marge van 0.1 mm verschil = strafpunt eraf. Zonduur binnen een marge van 0,1 uur verschil = strafpunt eraf Windsnelheid binnen een marge van 0,1 m/s verschil = strafpunt eraf Windrichting in graden binnen een marge van 3 graden verschil = strafpunt eraf. Luchtdruk binnen een marge van 2 Hpa verschil = strafpunt eraf
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:05 schreef Drugshond het volgende:
@Kepler
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 01-05-2007 14:20
min 7,8
max: 19.8
neerslag: 0
zon: 8 uur
windsnelheid: 3 m/s
windrichting 150 graden
luchtdruk 1021nou jah zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The line is a dot to you!
Hey , een goeie.....quote:Op maandag 7 mei 2007 20:34 schreef 61neorej het volgende:
De berekening van de windrichting klopt niet helemaal.
Hij telt altijd van 0 tot 360, terwijl in deze situatie bij velen teruggeteld moet worden.
Iemand met een richting van 40 graden heeft zo bijvoorbeeld minder aftrek als iemand met een 10 graden. terwijl die laatste dichterbij zat.
das waarquote:Op maandag 7 mei 2007 20:34 schreef 61neorej het volgende:
De berekening van de windrichting klopt niet helemaal.
Hij telt altijd van 0 tot 360, terwijl in deze situatie bij velen teruggeteld moet worden.
Iemand met een richting van 40 graden heeft zo bijvoorbeeld minder aftrek als iemand met een 10 graden. terwijl die laatste dichterbij zat.
Je overwinning was van korte duur.quote:
Ik heb dit gisteren ofzo al aangekaart in een post, maar heb 't denk ik niet helemaal goed gezegd dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:46 schreef Drugshond het volgende:
ff wachten deze fout zit er al langer in..... ff kijken hoe we dit op gaan lossen.
Qua uitslagen heb ik alles nog. Alleen de formules zien er nu al niet zo tof uit.
Ik had toen overigens al alle voorgaande uitslagen bekeken, en dit is de eerste waarin teruggeteld moest worden. Dus die kloppen allemaal gewoonquote:Op zondag 6 mei 2007 16:43 schreef ItaloDancer het volgende:
Het is westenwind toch? Dus 270 graden?
Want dan kan Drugshond voor de eerste keer eens terug gaan rekenen (10 graden = 100 graden ernaast in dat geval)... of doet Excel dat zelf, dat zou knap gemaakt zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |