dat heb jij goed gezienquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben ze nu gewoon een soort second life gemaakt?![]()
Juistemquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie het nut er niet van in trouwens, gewoon een beetje voicechatten tijdens de game, okay. Maar een dergelijke chatroom functie heeft niet veel nut en leidt alleen maar af van het belangrijkste... GAMEN!
het lijkt me wel leuk, maar ik zie het meer als een losse 'game'quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie het nut er niet van in trouwens, gewoon een beetje voicechatten tijdens de game, okay. Maar een dergelijke chatroom functie heeft niet veel nut en leidt alleen maar af van het belangrijkste... GAMEN!
waarom zegt iedereen dat toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:10 schreef Strolie75 het volgende:
Meest opzienbare vind ik wel dat het GRATIS is. Benieuwd of M$ gaat volgen.
Even kijkende naar ontwikkelingen so far:quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:10 schreef Strolie75 het volgende:
Meest opzienbare vind ik wel dat het GRATIS is. Benieuwd of M$ gaat volgen.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Reggie Filles-Aimes na de Phil Harrison keynote gisteren:
[afbeelding]
c: cd gearsquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:13 schreef SocialDisorder het volgende:
Home gratis --> MS maakt Dashboard DOS?
Ik ook niet, nogsteeds een hevig twijfel geval...en dat Home gebeuren is nog nieteens in productie he? Enig idee wanneer ze daarmee willen beginnen? Ben wel benieuwd of dat een beetje lag-vrij is enzoquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nog echt niet overtuigd hoor.
Ze moeten toch eerst echt eens met wat meer exclusieve games komen.
Ja ik heb wel fun met dat ding, Zelda en Wii Sports zijn allebei goed te doen. Ik wacht echter nog op een goede RPG op de Wii..quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:41 schreef Strolie75 het volgende:
Beta in april geloof ik.
En je Wii verkopen
beta in april, beschikbaar in herfst 2007.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:41 schreef Strolie75 het volgende:
Beta in april geloof ik.
En je Wii verkopen
*U vraagt, wij draaien*quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nog echt niet overtuigd hoor.
Ze moeten toch eerst echt eens met wat meer exclusieve games komen.
FFXII kun je nog gewoon op je PS2 spelenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:01 schreef Cid het volgende:
Nouja als het FFXII, DMC4, MGS en Tekken tegen erm...Mario en Zelda en 200,- minder kwijt....dan kies ik toch voor het eerste
Owja.. en Tekken en MSG ook!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
FFXII kun je nog gewoon op je PS2 spelen
Reacties op fora als neogaf en somethingawful zijn ook wel opvallend, gezien de gigantische hoeveelheid mensen die door LittleBigPlanet opeens een ps3 willen, terwijl fotorealistische games en de bekende grote franchises dat effect veel minder leken te hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd. Wel grappig dat Sony in de PS2 tijd developers niet wou dat developers 2d games maakten. Het gebeurde wel.. Maar dan zonder de support van Sony. En wat zie je nu? Juist 2d games & allerlei non-games applicaties.
quote:Wederom nieuwe Ratchet & Clank info
Bleef het eerst lange tijd stil rondom Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction, daar vinden we nu vrijwel dagelijks nieuwe plaatjes en informatie. Ook vandaag is het weer raak.
1Up had namelijk het volgende te melden:
- Het spel draait op dezelfde engine van Resistance: Fall Of Man, maar deze is wel onder handen genomen.
- Op dit moment draait het spel op een solide 45 FPS (Frames Per Seconde), het doel is echter om de uiteindelijke game op 60 FPS te draaien.
- Het spel kent diverse ruimtegevechten, deze zijn echter allen 'on rails'. Bij deze gevechten dien je zowel te schieten als vijandelijk vuur te ontwijken.
- Een nieuw karakter is de vrouwelijke Talwyn. Ook zij is een Lombax (net als Ratchet) en ze is op zoek naar haar vader.
- Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction is meer te vergelijken met de eerdere Ratchet delen. De ratio van schieten en platform-actie ligt rond de 60:40, in Ratchet: Deadlocked (PS2) was dit nog 80:20.
Hieronder enkele nieuwe plaatjes van het spel. De eerste is genomen in Kerchu City, de artworks tonen diverse locaties.
1UPquote:GDC 2007: Crysis Devs Hint at Working on PS3
I understand not being into PC gaming, but how many people out there are honestly not be excited for Crysis and its promise of near-photo-realistic gaming? Graphics whoring aside, the guys behind Crysis, Crytek, have already proven themselves once with the overlooked original Far Cry on the PC, so any news about upcoming games is certain to cause a stir. That's probably why rumors about Crysis ports to PlayStation 3 and Xbox 360 have flown around the Internet like mad. At GDC, PlayStation Universe took a second to ask a member of the Crysis team if he could confirm anything. The response:
"I really wish I could tell you more right now, we are always working on lots of different things".
The prognosis? Something new from Crytek is on the horizon, but whether or not that actually ends up being a PS3 game is anyone's guess at this point. Keep your internet dials tuned to 1UP, however, and we'll bring you the latest.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:15 schreef Retuobak het volgende:
Ja, dat zag ik eerder vandaag Cyberia18
De algemene consensus in het NeoGAF topic was dat er gehint werd naar niets.
klik
Dus owned, not so much.
Huhm dat zal het dan wel zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:20 schreef Retuobak het volgende:
Nee, ze zijn nog nooit op zoek geweest naar designers voor Xbox 360 of PS3.
Waar ze WEL naar op zoek zijn geweest zijn programmeurs, that is, mensen om hun engine te porten naar de PS3 en Xbox 360. Wat logisch is gezien het feit dat ze de CryEngine 2 willen leuren als middleware net zoals een UE3.
Dat kan ik nergens uit concluderen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Huhm dat zal het dan wel zijnMaar goed neemt niet weg dat CryTek zeker plannen heeft om een game voor de PS3 te ontwikkelen (en de Xbox 360 ook natuurlijk)
Het is waarschijnlijk, een zekerheid is het zeker niet. Kijk naar de Battlefield serie bijvoorbeeld. Zeer vergelijkbare situatie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Tuurlijk komt Crysis ook op de 360 en ps3 uit. Als er geld te verdienen is zullen ze het zeker niet laten.
Gelukkig hoeven we niet te malen vanwege het feit dat BF 2142 alleen op de PC verscheen, want die mag van mij lekker op de PC blijvenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk, een zekerheid is het zeker niet. Kijk naar de Battlefield serie bijvoorbeeld. Zeer vergelijkbare situatie.
Ratchet and Clank meet Mass Effect?!quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bronquote:Downloadbare content MotorStorm in de planning
In een interview heeft één van Sony's producers genaamd Pete Smith te kennen gegeven dat er gewerkt wordt aan downloadbare content voor de racegame MotorStorm. De content waar aan gedacht moet worden bestaat niet alleen uit nieuwe tracks en personages, maar ook uit nieuwe modes die volgens Smith "echt heel, heel cool" zijn. De content moet al snel na de lancering van de game in Europa verschijnen.
Over het wel of niet betalen voor de content is Smith wat vager: er komt content waar voor moet worden betaald en tevens ook gratis spul. Waarschijnlijk betekent dat minimale extra's gratis krijgen en betalen voor toffe dingen als nieuwe modes. Maar goed, je je kunt het glas ook half vol zien en sowieso blij zijn met extra content.
Idd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:43 schreef Retuobak het volgende:
Je koopt met je creditcard geld voor in je virtuele portemonnee (Ik meen per $5 in de US, dus zal wel hier 5 euro zijn), en dat geef je uit aan spul. Of je ook kunt kopen via kaartjes in de winkel weet ik zo niet.
Ik kan zweren dat dit gewoon cosplay is.quote:
zit er een max aan van 10 keerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Idd.
En je kan elke aankoop 10x downloaden. Dus na een format van je HD...of een nieuwe HD...moet je het niet opnieuw kopen.
Hierdoor kun je bvb. ook met je account inloggen via een andere PS3 en daar ook iets downloaden.
quote:Unlike the PS3 being sold in the United States and Japan, the European version will not carry a Sony-made microchip that offers graphic- and data-processing functions for PS2 games, cutting production costs, said a spokesman for game unit Sony Computer Entertainment (SCE).
The console will still be equipped with a different chip that processes graphics for PS2 games, but the backward compatibility of the machine will be lessened, the spokesman said.
Maar door dmv updates van de firmware gaat de PS3 meerdere PS2 games afspelen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 06:33 schreef Doderok het volgende:
Sony laat één chip van de PS3 achterwege bij de Europese versie. Hierdoor zijn een aantal PS2 games niet meer speelbaar op de nieuwe console. Aandelen stegen bijna 3% na bekendmaking van het nieuws.
[..]
Barbie en Hello Kitty games zullen uiteindelijk ook werken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:28 schreef ethiraseth het volgende:
De vraag is wat voor games. Zal het gaan om Devil may cry, of om barbie horse racing adventure?![]()
Waardoor dan? Een goede game (Heavenly Sword) en een veredeld achiement en chat systeem?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
Playstation 3 ik was echt van plan hem zeker NIET te kopen heb al de 360 en die vind ik al geweldig maar toch loop ik nu ook wel warm voor een PS3!
Vooral goede games denk ik, want daar draait het allemaal omquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:40 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Waardoor dan? Een goede game (Heavenly Sword) en een veredeld achiement en chat systeem?
nou ik moet eerlijk zeggen dat de bluray speler een goede reden is om dat ding te kopen.....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vooral goede games denk ik, want daar draait het allemaal om
mits blu-ray de strijd wint natuurlijk. dan is het wel een perfect excuus om een ps3 te kopen inderdaad.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nou ik moet eerlijk zeggen dat de bluray speler een goede reden is om dat ding te kopen.....
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 06:33 schreef Doderok het volgende:
Sony laat één chip van de PS3 achterwege bij de Europese versie. Hierdoor zijn een aantal PS2 games niet meer speelbaar op de nieuwe console. Aandelen stegen bijna 3% na bekendmaking van het nieuws.
[..]
Ze hadden 2000 jaar terug ook al foto's?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Aan de foto te zien wel.
Zo leer je veel in een paar minuten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:35 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ze hadden 2000 jaar terug ook al foto's?![]()
Ik ook niet...maar ja 599 hequote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
nog maar 20 minuten
en dan nog maar 12 dagen![]()
ik kan niet meer wachten![]()
tegen de tijd dat de BluRay-films betaalbaar en in grote getale op de markt zijn zal een stand-alone speler betere kwaliteit leveren en goedkoper zijn. Voor de early-adaptors is BR zeker wel een reden om de PS3 te kopenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nou ik moet eerlijk zeggen dat de bluray speler een goede reden is om dat ding te kopen.....
jongen ik weet een plek in nederland waar nog dimo's levenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Er waren nog dino's 2000 jaar geleden?
Niemand?? Op Tweakers stond er ook niet veel in die ps3 forum.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 04:29 schreef Crashcat het volgende:
Is er eik een wezenlijke verschil tussen de aziatische ps3 en de europese versie? Behalve dat de regio's voor dvd 'fixed' zijn. Maar dat boeit me niet.
Prijs van een 60gb vergeleken met hier scheelt zo'n 150 tot 200 euro, afhankelijk van het pakket.
Behalve het gebrek aan garantie kom je de volgende dingen tegen:quote:Op zondag 11 maart 2007 01:45 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Niemand?? Op Tweakers stond er ook niet veel in die ps3 forum.
Hmmkee.. Thanks.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Behalve het gebrek aan garantie kom je de volgende dingen tegen:
Blu-Ray movies zijn region locked
DVDs zijn region locked
games kunnen region locked zijn (momenteel nog geen een gezien die dat heeft though)
PS2 games zijn region locked
sommige games kennen geen worldwide multiplayer, en je zal dus alleen tegen aziatische gamers kunnen spelen
je broer is niet heel slim ofwelquote:Op zondag 11 maart 2007 12:42 schreef mini-lellan het volgende:
Ik leg 300 euro in me broer 300 en me vader 200.
600 euro voor het ding zelf. En me vaders 200 euro gaat uit aan accesoires en spellen etc. En zodra me broer het huis uit gaat (dat over 2 jaar ofzo) dan betaald hij mij 400 euro om het ding mee te mogen nemen naar z'n kamer of huis.![]()
fixedquote:Op zondag 11 maart 2007 01:27 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb vandaag op het Sony Space event voor het eerst op de PS3 kunnen spelen en ik moet zeggen dat het me erg goed beviel
De games zien er gelikt uit, de sixaxis speelt erg fijn en de PS3 ziet er in het echt enorm goed groot uit![]()
Daarom ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:51 schreef kepler het volgende:
[..]
je broer is niet heel slim ofwel
want over 2 jaar kun je waarschijnlijk voor 400 euro een nieuwe PS3 kopen
Bronquote:Heavenly Sword Gameplay Looking Excellent
While attending the SPU training session on Thursday at GDC 2007, Playstation Universe was able to see an example of gameplay footage from Heavenly Sword. Due to the technical nature of the event, the video gaming press for the most part avoided the event. Boy, did they miss out.
While discussing the AI behind the game, Sony showed an example of the AI in action, which included a minute and a half clip of gameplay footage. The session had been prefaced by a warning that all photography or video recording was prohibited, and the clip was prefaced by the good old “this is just a tech demo” qualifier, but I found myself mesmerized by the visuals almost to the point of ignoring their demonstration of the AI.
The game, they said, used two separate AI programs. First the game calculated actions based on battalions, choosing how to orient and group themselves, then an individual soldier AI program took over.
The scene started out with an in-engine cutscene which looked like the opening of the game, and then segued into the first level in which you need to kill four hundred opponents within about a minute or so.
The game had dazzling visual effects, such as depth of field, motion blurring and amazing anti-aliasing, and it also had much improved textures over the last time I saw the game in action at TGS 2006. The lighting was incredible, and the camera angles and physics were nothing short of superb.
Being a technical demo of course, it is unlikely that the footage shown was from the actual development version of their engine. Often times a developer will gloss over some of their current jobs on a title in order to make a demo that seems nearly complete. The footage shown, however, was nothing short of impressive, demo or not. While the footage wasn’t final, the demo looked excellent, and seemed as if it had the potential to be one of the most visually impressive games to date.
quote:Op zondag 11 maart 2007 13:31 schreef SToRM81 het volgende:
Groot is ie ja, maar het misstaat m niet vind ik
Door de bolle vorm lijkt ie platter
Ach als je het zo bekijkt vind ik het erg fijn dat de voeding van de PS3 in de console zit gebouwd. Dat is bij de Xbox 360 wel anders, en dan heb ik het nog niet over de HD DVD playerquote:Op zondag 11 maart 2007 14:49 schreef kepler het volgende:
[..]![]()
Ik heb hem ook gezien, maar ik vond hem dus erg groot. Groter dan ik had verwacht. Ik vind het design ook niet mooi, maar dat is natuurlijk persoonlijk
gelukkig gaat het om de games
Nog niet gezien.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:06 schreef alex4allofyou het volgende:
Hoe zit het nou, gaat de PS3 grafisch nu over de 360 heen of lijkt het zo?
Daar kunnen we pas over 2 á 3 jaar een oordeel over vellen. Voorlopig doen de consoles niet van elkaar onder.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:06 schreef alex4allofyou het volgende:
Hoe zit het nou, gaat de PS3 grafisch nu over de 360 heen of lijkt het zo?
Ik denk doordat er zolang weinig goeds te vertellen was omtrent de ps3 dat nu er eens wat is dat het een grote opluchting is.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:11 schreef Erwtensoep het volgende:
En ik snap de hype nog steeds niet. Maar ik zal het wel nooit snappen.
Eigenlijk dus op een moment dat de graphics er minder toe doen aangezien de userbase verhoudingen dan denk ik wel bepaald zijn en de PC de consoles graphics-wise sowieso wel achterhaalt hebben met quadro processoren en DX10.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar kunnen we pas over 2 á 3 jaar een oordeel over vellen. Voorlopig doen de consoles niet van elkaar onder.
Na also also also, zie ik iets over het hoofd? LBP is voor mij wel een reden dat ik het vizier weer op de PS3 richt na het lange tijd genegeert te hebben maar is dit niet een beetje overdreven?quote:Anyway diverse sites over Little Big Planet:
"LittleBigPlanet is perhaps one of the most dazzling demos I've seen in the last 10 years."
BBC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |