je punt is?quote:
Dat het gratis is.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat het gratis is.
Ow wacht.. Je verwacht natuurlijk iets negatiefs. Ok: Als het gratis is zou het ook wel geen volwaardige game zijn.
ik verwachtte helemaal niets, ik wist alleen niet wat ik met die opmerking aanmoest. Maar idd, ik vermoedde wel iets negatiefs icm die smiley.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat het gratis is.
Ow wacht.. Je verwacht natuurlijk iets negatiefs. Ok: Als het gratis is zou het ook wel geen volwaardige game zijn.
Als het echt een gratis niet volwaardige game word vind ik het jammer. Het heeft namelijk veel weg van Jungle beat, die ik overigens erg leuk vind. Ik hoop echt dat het een volwaardige game word. We zullen zien.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik verwachtte helemaal niets, ik wist alleen niet wat ik met die opmerking aanmoest. Maar idd, ik vermoedde wel iets negatiefs icm die smiley.
Je kan zelf je levels maken. Die levels kun je vullen met user-created content. instant coolness.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Als het echt een gratis niet volwaardige game word vind ik het jammer. Het heeft namelijk veel weg van Jungle beat, die ik overigens erg leuk vind. Ik hoop echt dat het een volwaardige game word. We zullen zien.
I'm in.quote:You can share the LBP "plots" with people around the world. They become part of an almost YouTube esque interface, where it will track the number of people playing your "plot." There's also sortable menus, where you can choose to sort by "Developer only" plots, or user-only plots or only search users on your friend's list.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:01 schreef SocialDisorder het volgende:
http://download.gametrail(...)et_gdc07_sharing.wmv
I'm liking this game more and more and more.
Nee dit is de presentatie die men om half 8 Nederlandse tijd had op de GDC. Het jaarlijkse event waar bedrijven hun nieuwste shit tonen op gebied van electonica, multimedia etc. etc. Daar waar MS eergisteren hun presentatie had, had Sony die gisterenquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:15 schreef __Saviour__ het volgende:
is er een presentatie bezig ofzo, dat nu zulk nieuws allemaal komt
Nintendo mag niet ze hadden maar wat graag gewild.quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee dit is de presentatie die men om half 8 Nederlandse tijd had op de GDC. Het jaarlijkse event waar bedrijven hun nieuwste shit tonen op gebied van electonica, multimedia etc. etc. Daar waar MS eergisteren hun presentatie had, had Sony die gisterenEn ja Nintendo vond het schijnbaar niet nodig
Ik snap eerlijk gezegd niet wat er zo boeiend aan is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:00 schreef BMH het volgende:
Little Big Planet.. Zo gaaf! Moet spelen!
Een co-op platform puzzel game die erquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet wat er zo boeiend aan is.
Het is Jungle Beat, co-op, een level editor & een physics playground in een.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet wat er zo boeiend aan is.
je begrijpt emquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:13 schreef Erwtensoep het volgende:
En dan moet je een beetje klimmen over die obstakels of zo? Want ik heb geen vijanden gezien in het filmpje.
Je kunt het vanaf herfst 2007 gratis downloadenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:04 schreef Gstyles het volgende:
Hehehedaar zeg je wat! ik vind dat HOME ook super! ik vraag me nou alleen af, zit het nou standaard bij de PS3 of moet je het downloaden?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je kunt het vanaf herfst 2007 gratis downloaden![]()
het zal wsl wel in de herfstupdate zittenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je kunt het vanaf herfst 2007 gratis downloaden![]()
Idd. Wel grappig dat Sony in de PS2 tijd developers niet wou dat developers 2d games maakten. Het gebeurde wel.. Maar dan zonder de support van Sony. En wat zie je nu? Juist 2d games & allerlei non-games applicaties.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:30 schreef ethiraseth het volgende:
Die little big planet trailer nog eens zitten kijken en dit is het spel wat er tot nu toe het beste uitziet voor de ps3. Wat nou mgs4 ofzo, dit is de shit. [afbeelding]
En het laat perfect zien waarom er meer 2d games moeten komen verdorie.![]()
Lijkt me weer erg interessant!quote:The game, Everyday Shooter, is a beautiful fusion of art, gaming and relaxing audio that won all three Independent Game Developer Awards for which it was nominated.
quote:Jon’s website describes the game’s premise as, “what if God made you a pixel, and the music in your head wouldn’t go away?”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |