Het blijt een rat, hij zegt niksquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en wat staat er nou in die post ?
ligt die nog op de mat??
en wat doet die ermee ..........NIKSquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:55 schreef Myriam1978 het volgende:
Yep we hebben een winnaar!
Of misschien omdat er een andere naam op staat?!?!!??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:57 schreef Missy_1974 het volgende:
Brian las hem eerst volgens mij door de envelop, en gooide hem toen op de kast, dus hij wil hem NIET LEZEN, die vuile rat is bang
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:58 schreef blomst het volgende:
Waarom brengt BriAN de post niet even naae Sylvia.
Walgelijk hypo.......quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:59 schreef Sebi het volgende:
Die Blablasia is niet nieuwsgierig hè?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:59 schreef Kinga het volgende:
AWWW FUCKE|RS>.... een slechte brief!!!!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:59 schreef Missy_1974 het volgende:
natas: moet je weg, eerste wat ze vraagt
Ja, inderdaad. Was iets met een ziekte in de familie wat lang duurde of zo.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:00 schreef Clank het volgende:
Er speelt al heel lang iets waar Sylvia het niet over wil hebben en waar ze al eerder erg over in zat.
Eric heeft zeker wel gezegd voor de eindstreep te willen gaanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Eric wil gewoon pakken wat hij kan in de tussentijd, cursussen acteren en lol maken. Hij heeft nooit gehint op het winnen van het spel. Ik geloof er niet in. Daarom denk ik dat Huub weinig van hem te vrezen heeft.
ze zal het nooit zeggen dat zei ze ook tegen eveline ooit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:00 schreef Nrd_los het volgende:
Wat is het ...Zeg het!!
ik vond t ook opmerkelijk maar het ging over 12 uurquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:59 schreef Missy_1974 het volgende:
natas: moet je weg, eerste wat ze vraagt
Inderdaad zeg, zo heb ik Sylvia nog niet gezien.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:02 schreef ruby het volgende:
Jemig, wat een heftige schreeuw.
Ik krijg er kippenvel van.
Goeie timing.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:02 schreef Kinga het volgende:
Gaan zij ruzie maken.....omg
Wat deed ze ik miste het?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:03 schreef Sebi het volgende:
Oh shit heftig dit!!
jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:02 schreef Kinga het volgende:
Hij houdt echt van haar he.... check hoe die reageert op hypocriete natasia
Klootzak.rot opquote:
maar wie ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:03 schreef Kinga het volgende:
Ik gok een sterfgeval
Z'n bestellijst naar de Burgerking aan het doormailen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:04 schreef bakkiepleur het volgende:
WAAR IS JAAP????
aaah shit man, ze gaf een schreeuw die echt door merg en been ging inderdaad...in ieder geval bij mij. Koude rillingen...pffffffquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:03 schreef Kaleddis het volgende:
M'n hart sloeg 3x over van die schreeuw. Dit moet echt heftig zijn, niets voor Sylvia![]()
Ik heb het idee dat dit weer hetzelfde is. Ze denkt het in 12 uur niet te kunnen oplossen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:03 schreef blomst het volgende:
Was een poos terug ook iets wat niemand weet en war ze niet over wou praten.
ja, inderdaad. Zelfs huub weet het niet volgens mijquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:03 schreef blomst het volgende:
Was een poos terug ook iets wat niemand weet en war ze niet over wou praten.
Alles voor de kijkcijfers...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:05 schreef Sense het volgende:
waarom hebben ze haar dit niet achter verteld?? Zonder camera's erbij...
dit zend je toch niet uit!
Inderdaad. TV maken over iemands leven heen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:05 schreef Sense het volgende:
waarom hebben ze haar dit niet achter verteld?? Zonder camera's erbij...
dit zend je toch niet uit!
Sylvia heeft al eens eerder tegen Huub gezegd dat er 'iets speelt', ze wilde het toen ook niet vertellen.quote:
Ja, die reactie van Huub richting die hypocriete kuthoer begrijp ik wel...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:04 schreef rooie3 het volgende:
Die schreeuw ging me door merg en been.
wat erg dit.
Huub had gewoon gelijk.
alleen is huub nu ook de weg kwijt,hij houd echt van Syl dat zie je.
ja dus is er echt wel goed iets misquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:05 schreef Kinga het volgende:
ze zei dat dit niet in 12 uur op te lossen was?
Ze heeft al 12 uur gehad voor de begrafenis van die opa, dat was de keer dat Natasia zei: "ze gunt mij m'n kindjes niet, en wat doet God? Boem, opa dood"quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:05 schreef My_ het volgende:
Zou het iets met haar opa zijn? Die lag een tijd geleden toch ook slecht?
Ja, dat dacht ik ook gelijk... mysterieus wel... hartkloppingen krijg je ervan...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:05 schreef APK het volgende:
Misschien is ze zelf ziek en is het de uitslag van iets?
zou ook kunnen jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:05 schreef APK het volgende:
Ja psies en dan nu zogenaamd lief gaan doen? Opzouten!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft al 12 uur gehad voor de begrafenis van die opa, dat was de keer dat Natasia zei: "ze gunt mij m'n kindjes niet, en wat doet God? Boem, opa dood"
Dat is ook het eerste waar ik aan dacht...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:05 schreef APK het volgende:
Ja, dat was toen zo. Dit herinner ik me ook.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:08 schreef avonne het volgende:
In december was er al een mysterieuze periode van depressie met Sylvia.
Ik denk dat er iemand dichtbij (zus, moeder?) ernstig ziek is.
Iets wat je niet in 12 uur kunt afhandelen, dus
Behalve als hij nu doordraait....quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
Klinkt misschien erg maar nu is wel zo goed als zeker dat Huub erin blijft....
WAT EEN VIEZE TERINGHOER IS HET OOKquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:07 schreef agter het volgende:
Nataas zegt dat deze reactie van Syl zorgt dat Syl haar 12 uur zowiezo niet krijgt.
Nou das wel heel suf. Tuurlijk niet, JUIST niet. Dan moet ie maar samen met Huub sterk blijven, bij die andere drie ligt ie er sowieso uit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:08 schreef TiNo_Flo het volgende:
Als Sylvia eruit gaat, stemt Eric huub er wel uit vrees ik.
tjezus ... écht eng.... wat een tyfuswijf en zo laat ze zich ook weer zienquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:09 schreef IkWeetNiets het volgende:
Geen fake
INDERDAADquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:09 schreef Nrd_los het volgende:
Erik is ook een slappe zak...punt uit
Boeiend niet iedereen trekt 't zich zo persoonlijk aan als jijquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
WAT EEN VIEZE TERINGHOER IS HET OOK
EN AMANDA GAAT DOODLEUK KOEKJES ZOEKEN
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:09 schreef Maria44 het volgende:
En niet vragen hoe het met Sylvia gaat hoor, stelletje kneuzen![]()
![]()
klopt, heb ik ook gehoordquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sylvia heeft al eens eerder tegen Huub gezegd dat er 'iets speelt', ze wilde het toen ook niet vertellen.
Ik mag zeker niet zeggen waar dit sterk op lijkt heah?!quote:
WELKE reactie in godsnaam? Dat ze riep 'niet nu!' ?? Meen je niet...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:07 schreef agter het volgende:
Nataas zegt dat deze reactie van Syl zorgt dat Syl haar 12 uur zowiezo niet krijgt.
Hoezo slim van huub...dat was misschien wel is een exit Brian geweest. Ik vind ook als iemand terug slaat dat alleen de eerste klapper weg moet niet de reactie daarna.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:09 schreef Missy_1974 het volgende:
tering die natas kan ik wel wurgen, slim van huub om weg te lopen overigens
Ik heb er geen woorden voor, tis een vreselijk wijfquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:07 schreef Gert het volgende:
Wat zou dit nou ZIJN dan????
Niet te geloven hè, hoe respectloos Natasia net deed. Terwijl ze kon zién dat Sylvia diep geraakt is. Uit dit soort momenten blijkt echt wat voor een verrot loeder het is.
Huub nu: "Vieze stinkhoer, die kanker Natasia."
Oorlog.
Please nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:10 schreef ruby het volgende:
Ik zat er ook al aan te denken of er iets met Syl zelf is.. Ik hoop het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |