Inderdaad zeg, zo heb ik Sylvia nog niet gezien.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:02 schreef ruby het volgende:
Jemig, wat een heftige schreeuw.
Ik krijg er kippenvel van.
Goeie timing.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:02 schreef Kinga het volgende:
Gaan zij ruzie maken.....omg
Wat deed ze ik miste het?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:03 schreef Sebi het volgende:
Oh shit heftig dit!!
jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:02 schreef Kinga het volgende:
Hij houdt echt van haar he.... check hoe die reageert op hypocriete natasia
Klootzak.rot opquote:
maar wie ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:03 schreef Kinga het volgende:
Ik gok een sterfgeval
Z'n bestellijst naar de Burgerking aan het doormailen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:04 schreef bakkiepleur het volgende:
WAAR IS JAAP????
aaah shit man, ze gaf een schreeuw die echt door merg en been ging inderdaad...in ieder geval bij mij. Koude rillingen...pffffffquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:03 schreef Kaleddis het volgende:
M'n hart sloeg 3x over van die schreeuw. Dit moet echt heftig zijn, niets voor Sylvia![]()
Ik heb het idee dat dit weer hetzelfde is. Ze denkt het in 12 uur niet te kunnen oplossen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:03 schreef blomst het volgende:
Was een poos terug ook iets wat niemand weet en war ze niet over wou praten.
ja, inderdaad. Zelfs huub weet het niet volgens mijquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:03 schreef blomst het volgende:
Was een poos terug ook iets wat niemand weet en war ze niet over wou praten.
Alles voor de kijkcijfers...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:05 schreef Sense het volgende:
waarom hebben ze haar dit niet achter verteld?? Zonder camera's erbij...
dit zend je toch niet uit!
Inderdaad. TV maken over iemands leven heen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:05 schreef Sense het volgende:
waarom hebben ze haar dit niet achter verteld?? Zonder camera's erbij...
dit zend je toch niet uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |