quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:43 schreef gomi het volgende:
herhaling van zetten, mondjes dicht als er nbiets nieuws uitkomt
gesprek dus beeindigen
Welke naam?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brief ligt gewoon ondersteboven ......... Staat wel een naam op !
slechte postbode dus. edit: ze moeten ook zo'n grijparmsysteem door dat hele huis bouwen zodat ze indien nodig dingen kunnen verplaatsenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brief ligt gewoon ondersteboven ......... Staat wel een naam op !
Ik denk dat het stemmen vóór Huub ook heel veel met de anti-gevoelens voor Brian en Natasia te maken heeftquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop het.![]()
Jullie zijn echt gestoord hier met zijn allen.
ik hoop het, ik kan die zin op de tien site ook niet vergeten "of ziet huub iets over het hoofd"quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:42 schreef carpediem23 het volgende:
Post op de mat:
Deze is blanco, staat in dat de winnaar van de populariteitspol niet kan worden weggestemt as Donderdag. Als het een brief is dan moet er toch een naam op staan? Er is geen ruzie geweest of vreemde dingen? Dusssss..... misschien is dit het antwoord van de redactie/ Tien om Huub er toch in te laten. Zonder huub is er niks aan.
"Brian, hou je rotkop", "Brian hou je rotkop".quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:43 schreef Adothehague het volgende:
De redactie moet ingrijpen dit is niet normaal
Wat zou je denken van het spoorboekje van de NS om te weten wanneer de snelste intercity langs komt racenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik jank niet hoor, het is slechts vermaak voor mij.
Leggen jullie wel voor de zekerheid de valium en tissues klaar donderdag?![]()
Ehm.....heb jij bionische ogenquote:
Eric gaat wel voor de eindstreep hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:45 schreef Dutchguy het volgende:
Eric zal Huub er niet uitstemmen. Eric gaat sowieso niet voor de eindstreep en alle argumenten van Brian die daarop hinten zullen bij Eric niet aankomen.
Bij de redactie of al naar bedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:45 schreef kleinzusje het volgende:
Waar is Jaap ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |