juustemquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:34 schreef Dogga het volgende:
Sommige van jullie willen echt niet begrijpen dat Eric dit doet vanwege de natasia en brian kijkers..
zo kunnen er geen brieven komen met informatie!!
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop redactie, even wat minder alcohol voor Huub vanavond, dit kan echt verkeerd aflopen ....
dat kan eric dan even doorventileren naar huub en sylvia .quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Ohhhh, Brian weet zeker, heel zeker dat Huub door fysiek geweld eruit getrapt wordt
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:35 schreef PokerJoker het volgende:
LAAT MIJ ER IN,
oh wat zou ik hij die geen snor kan kweken ontzettend op z'n nummer zetten
en dat boeit eric?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:36 schreef robert2006 het volgende:
mocht eric huub er donderdag niet uit gaat stemmen zal hij amanda niet meer als back-up hebben, dat gaat echt gebeuren
Een beetje dimmen met je opmerkingen. Als er iemand een sneaky nicht is is het die keeper van jouw clubje ado den haag wel die zich met een voorbinddildo in zijn reet liet naaien.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:32 schreef Adothehague het volgende:
Eric is een vieze homo die niet voor zichzelf opkomt
Mijn beeldscherm is te klein voor zoveel vraagtekensquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:35 schreef PokerJoker het volgende:
LAAT MIJ ER IN,
waarom wordt die man niet aangepakt op zijn ge-wouterbos?????
Neem een schaaltje nootjes......quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:34 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Mijn tolerantiegrens is bereikt, ik kan dat gelul niet meer aanhoren![]()
Hij heeft haar nu ook niet hoor..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:36 schreef robert2006 het volgende:
mocht eric huub er donderdag niet uit gaat stemmen zal hij amanda niet meer als back-up hebben, dat gaat echt gebeuren
Mooi gesproken, ze vormen inderdaad op basis van o.a. die punten een goed team.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:37 schreef Kinga het volgende:
Huub en Sylvia kunnen gewoon niet zonder elkaar in DGK. Huub zonder Sylvia kent geen grenzen, zij is zijn geweten. En Sylvia zonder Huub is..... boring.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Een beetje dimmen met je opmerkingen. Als er iemand een sneaky nicht is is het die keeper van jouw clubje ado den haag wel die zich met een voorbinddildo in zijn reet liet naaien.
komop LP, laat gaan, mongolen in de kooi maar ook op fok, learn to live with it.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:37 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Een beetje dimmen met je opmerkingen. Als er iemand een sneaky nicht is is het die keeper van jouw clubje ado den haag wel die zich met een voorbinddildo in zijn reet liet naaien.
Samen zijn ze dus 1 persoon waarvan de helft immuniteit heeft??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:37 schreef Kinga het volgende:
Huub en Sylvia kunnen gewoon niet zonder elkaar in DGK. Huub zonder Sylvia kent geen grenzen, zij is zijn geweten. En Sylvia zonder Huub is..... boring.
Hij lul zich zelf helemaal vast zo als eerder gezegt is! let op eric straks bij huub en syl..en eric moet zich in houden nog 24 uurquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
Hij zegt nu dat het Eric niet gaat lukken Natasia eruit te stemmen, want hij blijft haar back up. Eric gaat nu zeker huub er niet uit stemmen.
Je ziet Eric denken: uhuh... uhuh.... pomtiedom..., bladiebla...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:38 schreef rooie3 het volgende:
Ja nog een keer benadrukken dat Syl er hierna uitvliegt en ook nog zeggen dat ze Natas er niet uit krijgen.
Hoe dom kan je zijn rat.
heb ik al gedaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:38 schreef blomst het volgende:
Kunnen we niet nog een kaartje aan Eric sturen dat hij het advies van zijn vriendin te harte neemt donderdag?
Omdat hij zit te balken tot het ende.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:35 schreef PokerJoker het volgende:
LAAT MIJ ER IN,
waarom wordt die man niet aangepakt op zijn ge-wouterbos????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ben je het niet eens met de PPquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop het.![]()
Jullie zijn echt gestoord hier met zijn allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |