Heeft Huub wel! Eric en Huub en Sylvia hadden een pact voordat bekend was wie Jaap zou kiezen. Dat is een eerlijk pact! De enige onzekere factor is Eric. Als dat niet zo was geweest had Eric nu op drie gestaan! Maar jammer genoeg heeft Eric zioch eerst te bewijzen. Ook bij mij.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom heeft Hupert geen pact gesloten met Eric in ruil voor zijn stem?
Het zou in ieder geval hebben kunnen duren tot Natasia, Amanda, Japio en Natasia weg zouden zijn...
hoop dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:33 schreef jacqjacq het volgende:
ik vertrouw er op dat eric de ban-groep juist een sprankje hoop blijft geven omdat hij het donderdag wil laten knallen.
hij mag natasia niet, lacht brian uit en maakte ruzie met amanda omdat hij het niet snapt dat ze accepteert wat brian haar aandoet. Eric heeft niet veel met die groep, om maar te zwijgen over jaap.
Eric stemt Huub er echt niet uit.Mark my words.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:32 schreef Adothehague het volgende:
Eric is een vieze homo die niet voor zichzelf opkomt
Heeft niks te maken met het feit dat hij homo isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:32 schreef Adothehague het volgende:
OK...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
brian gaaaaaaaaaat maar door
volledig para
![]()
Teveel leedvermaak is niet goed voor een mens.quote:
mooi 20:00 in grotebroek aubquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:30 schreef Sense het volgende:
[..]
ga ik wel voor je darten, ga jij kijken![]()
idiootquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Ohhhh, Brian weet zeker, heel zeker dat Huub door fysiek geweld eruit getrapt wordt
dan blijf ik nog ffquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop redactie, even wat minder alcohol voor Huub vanavond, dit kan echt verkeerd aflopen ....
Ik denk dat je Eric niet moet onderschatten....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:32 schreef Adothehague het volgende:
ja laat nou maar komen hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:34 schreef raggende_annie het volgende:
en die brief ligt nog steeds te wachten
Voor donderdag?? Of stemmen ze hem er voor de veiligheid toch maar uit?!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Ohhhh, Brian weet zeker, heel zeker dat Huub door fysiek geweld eruit getrapt wordt
ja nu dus wel weer he. heb je je mond voorbij gepraatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:34 schreef Dogga het volgende:
Sommige van jullie willen echt niet begrijpen dat Eric dit doet vanwege de natasia en brian kijkers..
zo kunnen er geen brieven komen met informatie!!
zo is het helemaal..................simpel. hequote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eric stemt Huub er echt niet uit.Mark my words.
Nou dat kan Eric toch voor waar aannemen want als iemand zijn woord niet houdt wordt ie daar echt wel door het publiek op afgerekendquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:31 schreef Dogga het volgende:
[..]
huub heeft allang gezegt eric er niet uit te stemmen en door te gaan tot alleen HES over is
duurt bij mij ook niet lang meer hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:34 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Mijn tolerantiegrens is bereikt, ik kan dat gelul niet meer aanhoren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |