Eric zit daar omdat hij gesolliciteerd heeft als hoofd huishouding en toen hebben ze hem de villa in geknald!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:25 schreef Dogga het volgende:
[..]
Omdat je ze het gevoel moet geven dat je iets gaat doen
Ala huub bij nena stemming
Viel me ook al op!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sylvia staart constant naar Huub zijn lippen. Zoenen zoenen zoenen!
Jaa volgens mij ook het is ook zo'n leuk setjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens mij is SYL GEIL
Ik ook niet; niet uit woede ofzo, want dit is het spel, maar omdat het plezier dan is verdwenen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
Als Huub er donderdag uit gaat kijk ik niet meer
nee, want ze houden rekening mee dat die ook met huub meegaat, , ik denk voor de kijkcijfers dat het volgens script tot het laatste moment spannend blijftquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik kan niet wachten tot donderdagavond, Natasia en Brian worden waarschijnlijk zo keihard genaaid door Eric.
Gaat weer spraakmakende beelden opleveren.![]()
Hij maakt het wel spannend zo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:28 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
Ja dat wordt nog wel wat met Eric en zijn acteertalent...![]()
Romanticusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:27 schreef Mokum020 het volgende:
Syl en Huub hadden even een liefdesmoment..........daar slaap ik lekker van
No way. Gaat echt niet gebeuren. Relax.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
Als Huub er donderdag uit gaat kijk ik niet meer
Au ... Ikke niet hoor !quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welk stuk verdriet heeft hem dat geleerd?![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:28 schreef maikel112 het volgende:
ik ga...
nemen jullie de vrijpartij tussen Syl en Huub op ?
bye
Maar dat zeg ik, waarom niet in de aanval, pak die mongool toch aan, hij is toch niet de opper**p die geen tegenspraak duldt?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:28 schreef Lieve het volgende:
Loverboy trekt ze echt uit zijn tenen! Echt! Dat IEMAND daar zelfs nog blijft zitten en er serieus op antwoord geeft! Eric staat BOVEN Brian! Scheelt maar 3% met Natasja!!!! Wat zit hij daar te pleasen???¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ga daar weg jongen! Waarvoor heb je die stemmen gekregen? Om fucking brian te pleasen?
Ik kan niet kijken gofferquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:27 schreef Sense het volgende:
hmmm...
ik weet één ding: ik ga niet kijken donderdag...ik durf niet![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook niet; niet uit woede ofzo, want dit is het spel, maar omdat het plezier dan is verdwenen.
Ik krijg altijd 'n beetje kriebel van jouw overenthousiaste postsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:28 schreef Lieve het volgende:
Loverboy trekt ze echt uit zijn tenen! Echt! Dat IEMAND daar zelfs nog blijft zitten en er serieus op antwoord geeft! Eric staat BOVEN Brian! Scheelt maar 3% met Natasja!!!! Wat zit hij daar te pleasen???¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ga daar weg jongen! Waarvoor heb je die stemmen gekregen? Om fucking brian te pleasen?
Hij overschat zichzelf toch ook op dat vlak??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:30 schreef Lieve het volgende:
Denkt Eric nu dat Amanda en Brian en Natasja kunnen DENKEN??????? Be real!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:29 schreef Dogga het volgende:
oh god amanda gaat praten
eric snijdt zichzelf in de vingers als hij huub er in houd???? wtf
ga ik wel voor je darten, ga jij kijkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:29 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken goffer, moet darten
huub heeft allang gezegt eric er niet uit te stemmen en door te gaan tot alleen HES over isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom heeft Hupert geen pact gesloten met Eric in ruil voor zijn stem?
Het zou in ieder geval hebben kunnen duren tot Natasia, Amanda, Japio en Natasia weg zijn...
We hebben Jaap dan toch nogquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook niet; niet uit woede ofzo, want dit is het spel, maar omdat het plezier dan is verdwenen.
Agossiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:29 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken goffer, moet darten
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:31 schreef Villalux het volgende:
NOu eric komt morgen op als Natrasia en kicked Ban heel HARD maak je geen zorgen..
30 schat ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:31 schreef Charmian het volgende:
Ik ga donderdag echt niet kijken, kunnen me zenuwen niet aan, ik lees vrijdag de cossen wel (een stuk of tig schat ik in)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |