Lieverd, volgens mij jij ook, maar daar trek ik ook geen conclusies uit....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens mij is SYL GEIL
Jazekersquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:23 schreef FSR het volgende:
Als Eric Huub er inhoud, moet hij naar de 3e plek hoor !!!!!
Syl en Huub hadden even een liefdesmoment..........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:25 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik kan het waarschijnlijk nog even volhouden, van dat monotone gelul kan ik straks lekker slapen
Misschien is kiezen voor Huub beter te verteren voor ABN als het een gevolg is van vele, vele twijfels. Eric moet wel nog met ze door...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:21 schreef Taurus het volgende:
Ik blijf het steeds zó verdacht vinden dat Eric zo eerlijk is naar Brian en Natas. Waarom zou hij willen volhouden bij hen dat hij Huub er misschien wel uit gaat stemmen? Puur voor de fun dat hij 'nee' zegt bij de stemming?Want waarom gooit ie er dan niet gewoon 'n schepje bovenop, gewoon zeggen dat ie 't gaat doen? Maar hij zegt eerlijk tegen hun dat ie twijfelt. Volgens mij is ie tegen beide groepjes eerlijk..
Welk stuk verdriet heeft hem dat geleerd?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:26 schreef Soury het volgende:
Hij heeft vanmiddag pas leren te ademen... Dus het zou zo maar kunnen![]()
Eric zit daar omdat hij gesolliciteerd heeft als hoofd huishouding en toen hebben ze hem de villa in geknald!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:25 schreef Dogga het volgende:
[..]
Omdat je ze het gevoel moet geven dat je iets gaat doen
Ala huub bij nena stemming
Viel me ook al op!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sylvia staart constant naar Huub zijn lippen. Zoenen zoenen zoenen!
Jaa volgens mij ook het is ook zo'n leuk setjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens mij is SYL GEIL
Ik ook niet; niet uit woede ofzo, want dit is het spel, maar omdat het plezier dan is verdwenen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
Als Huub er donderdag uit gaat kijk ik niet meer
nee, want ze houden rekening mee dat die ook met huub meegaat, , ik denk voor de kijkcijfers dat het volgens script tot het laatste moment spannend blijftquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik kan niet wachten tot donderdagavond, Natasia en Brian worden waarschijnlijk zo keihard genaaid door Eric.
Gaat weer spraakmakende beelden opleveren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |