Door zo'n slordige buis voel ik me niet echt 'geteast'....quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik doe even een teaser.
[afbeelding]
Je moet gewoon beginnen Bluezz! Wat zouden jullie aan de keuken willen doen?quote:Op zondag 30 september 2007 16:23 schreef Bluezz het volgende:
Af is het, áf!
* Bluezz mot ook eens de keuken onderhanden nemen trouwens, en de gang en en en en en en
Ik laat me graag inspireren door deze topics!
Lieve schat, de koof is verplaatsbaar, alleen al omdat hij op een luik staatquote:Op zondag 30 september 2007 17:11 schreef Solingjan het volgende:
Wel grappig die radiator. Koof afbreken kraan dicht draaien, koof weer in elkaar zetten en afkitten.
enzenz. Koof afbreken kraan opendraaien enz enz.
Neem of een kleinere radiator of maak de aan en afvoer aan de andere kant.
Dit doet afbreuk aan jullie mooie keuken.![]()
Over alle vetspetters heen vervenquote:Op zondag 30 september 2007 16:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Je moet gewoon beginnen Bluezz! Wat zouden jullie aan de keuken willen doen?
Ik ben al weken zwart!quote:Op zondag 30 september 2007 18:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Over alle vetspetters heen verven
Oh en jij bent ook al zwartDowntimegedoe zeker
If you can't hide 'em, show 'emquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:27 schreef Marsepein het volgende:
Ik had heel wat keukenfoto's gemist![]()
Erg mooi gedaan, en die buizen van de ketel juist in een opvallende kleur. Ik zeg: 'Ik hou d'r van'
Jammer van de servieskast, maar die sushimatten zijn rete-handig. Waar gekocht
Ja doen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:51 schreef Bluezz het volgende:
Wát een uitvinding
Zoiets kèn allenig maor uit Utreg kommuh wijffie![]()
Muh háánduh jeukuh steeds meer nu waor, ik gaot verref kaikuh mogguh
Nou hup, daar kun je je toch geen buil aan vallen? Iederéén heeft groen (maar dat maakt het niet minder leuk, vind ik. Ik heb het al tien jaar in de keukenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:13 schreef Bluezz het volgende:
De WC is al een keer knalrood geworden, dus de schrik zit er hier goed in, qua huisgenoot....
's Kijken wat we nog meer kunnen aanrichten hiero
Die groene colour in de keuken is wel zo fucking frips bij jullie
Dat is meer een mint-kleur, toch? Wel erg mooi hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil het ik wil het ik wil het.
Die kleur dan.
Én venkel
* Bluezz is morgen de hele dag vrij
Dus gauw naar bed, en morgen vroeg op, en morgenavond Surpraaaaaiiiiiiizzzz![]()
Nou, dat gaat je niet lukken vrees ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:41 schreef salojay het volgende:
Waar heb je die salontafel gekocht? Ben al super lang naar zo'n tafel aan het zoeken, zonder er 1500,- voor te betalen.
De Telegraaf!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:42 schreef gimme.shelter het volgende:
Dude!!Wat lees ik nu vanmorgen in de Telegraaf!! Jullie straat wordt overspoeld door allerlei dronken studentenjongelui!!
![]()
Shit, heb je een prachtig paleis opgebouwd en dan krijg je dat waardeverminderingsachtige tuig in de straat!!
Of valt het nog mee..
Ik las wel dat er allerlei fietsen ook fout geparkeerd zijn...hel!!
Precies!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:11 schreef Adelante het volgende:
het geeft je natuurlijk ook een prima excuus om zelf het overtallige glaswerk "tijdelijk" in de voortuin te stallen
De schuur vrees ik. En dat gaat een kostbaar klusje worden. De buitenkant moet ernstig opnieuw worden gevoegd en de deur en het raampkozijntje zijn rot. Bovendien is het binnen zó vochtig, dat de stuc-laag van de muren valt. Wij vrezen een pittige aanslag op onze pretcentenquote:ohjah en wat wordt de volgende klus: tuin, kelder, badkamer?
Ik kreeg het stuk net van de buurvrouw. Straks even lezen. Maar de kop en foto's zijn al tenenkrommend!quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:15 schreef gimme.shelter het volgende:
Het lijkt mne juist heel gezellig met al die studentjes in de straat. Maar het Telegraag-verhaal was zooo hilarisch, compleet met commentaar van verontruste straatbewoners...Heerlijk!!! Actie!!
Betekend dit dat de prijzen van Hotel Parkplatz nu ook omhoog gaan??quote:Op zondag 13 april 2008 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Daardoor hebben we nu na ruim twee jaar eindelijk TV in de TV-kamer![]()
![]()
Ja want nu is het een room met een view natuurlijkquote:Op zondag 13 april 2008 08:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Betekend dit dat de prijzen van Hotel Parkplatz nu ook omhoog gaan??
niks mis met zweeds design!quote:Op zondag 13 april 2008 18:41 schreef Brighteyes het volgende:
Dat kruisje op het plafond!![]()
Mooi is de eetkamer!
Had bij jullie nooit een expedit verwacht alleen!
Ow wat een heerlijke eetkamer...quote:Op zondag 13 april 2008 14:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op verzoek de eetkamer:
[ afbeelding ]
Inderdaad Cijpie, zag je 'm op de foto? Hij doet goed dienst hoor!quote:Op maandag 14 april 2008 00:28 schreef Cybersijp het volgende:
Altijd fijn om een tot tranen toe geroerd stel te zien na het boren van een paar gaten.... Zo zie je maar weer, hij komt nog steeds van pas
Gaan we zeker onthouden! Maar voor dit jaar zitten we redelijk volgepland, qua vakantie (ik zit aan schoolvakanties vast). Madeira, New York en met kerst ergens in een fijn hotelleke in Limburg.quote:ben je btw nog op zoek naar een tijdelijke "love-shack"voor een week oid op het eiland? Mijn schone zus heeft net haar appartementjes gerenoveerd(wel laten doen, heb al werk zat) lekker in het centrum ligt een 200 mtr van waar jullie eerst zaten.
Ik hoor het graag, mini meet is altijd leuk
ziet er leuk uit, maar de voorkant beloofd meer dan het daadwerkelijk is denk ik. t lijkt in ieder geval authentieker en ruimer dan dat het is. Maar bitch-slap me maar mocht het niet zo zijn hoor(eerste indruk)quote:Op maandag 14 april 2008 01:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Overigens kwamen we er net achter dat we, onafhankelijk van elkaar, een heel leuk huis te koop hadden gezien in een stadskrantje. Wedoen
het
niet
hoor
![]()
Gelukkig breng je ons weer even met beide beentjes op de grond. Nee, het is vast níets inderdaadquote:Op maandag 14 april 2008 01:12 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
ziet er leuk uit, maar de voorkant beloofd meer dan het daadwerkelijk is denk ik. t lijkt in ieder geval authentieker en ruimer dan dat het is. Maar bitch-slap me maar mocht het niet zo zijn hoor(eerste indruk)
En niet doen, deze heeft geen kippeslachterij om de nek om te draaien
De keuken is juist het enige wat ik wel zo zou latenquote:Op maandag 14 april 2008 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
En er moet nog wel het eea gedaan worden om het nog mooier te maken, de keuken![]()
bijvoorbeeld, het is geen kippenslachterij, maar het wel spuuglelijk!
Lekker vrije lokatie!
O wat een prachtig huis!quote:Op maandag 14 april 2008 10:53 schreef Rewimo het volgende:
Nou, als jullie nog een pareltje zoeken om op te knappen...
Het is echt een heel mooi huis. Zonde dat het zo uitgewoond is. Er zitten echt prachtige details inquote:Op maandag 14 april 2008 13:20 schreef Duderinnetje het volgende:
O wat een prachtig huis!![]()
![]()
En voor geen geld!![]()
Wedoenhetnietwedoenhetnietwedoenhetniet!
Je gooit er voor een ton een aannemer in en doet zelf ook nog wat en dan kom je een heel end volgens mij. Mooi, die art deco-details. Echt een geweldig pand! En in het centrum ook nog- van Veendam lees ik nu! Maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op maandag 14 april 2008 13:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het is echt een heel mooi huis. Zonde dat het zo uitgewoond is. Er zitten echt prachtige details in
Mwoah... ik heb nog een interessant stukje inside info van een heuse Veendamse FOK!ster:quote:Op maandag 14 april 2008 20:42 schreef Adelante het volgende:
Veendam is ook pas leuk om te wonen als je 40+ bent, dus idd nog maar een paar jaar wachten en dan je slag slaan!
Maakt het zeker weer een stuk interessanter, of niet Dude!quote:Dat pand heeft in de fik gestaan. De drankenhandel ernaast (rechts van dat pand) had namelijk ook schade opgelopen bij die brand. Maar het ziet er op de foto's als een fantastisch koopje uit!![]()
Het is geolied eiken.quote:Op maandag 14 april 2008 20:58 schreef Liejannuh het volgende:
Mooie tafel Dude! Wat voor hout is het?
Ja erg hè? Ik hoop maar dat ik het een beetje uit mijn hoofd krijg. Ik ben echt een type dat zich helemaal kan verliezen in gemijmer.quote:Op maandag 14 april 2008 22:21 schreef gimme.shelter het volgende:
Oh, wat kut, het kost ook nog eens helemaal niks, dat huis.....Wat erg!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |