3 kwartierquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:53 schreef VlaDje het volgende:
[..]
De jeugd wordt lui![]()
Is dat een 3kwartier of een uren rooster?
hahahahquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Beetje, totdat een of andere geile troela me wakker moest smsen..
Jij?![]()
![]()
Jij lekker geslapen danquote:
Heb ik alquote:
Klaag niet,, 9 x 3kwart is voor pussy'squote:Op woensdag 7 maart 2007 09:55 schreef duncannn het volgende:
Maar vandaag heb ik een 9e uur, staat alleen niet op m'n rooster![]()
Damn jij heb een prinsessenleventjequote:Op woensdag 7 maart 2007 09:56 schreef liiszle het volgende:
mijn rooster
https://insite.asa.nl/roo(...)anen/10/c/c00008.htm
dit gaat zon heeerlijke kansloze dag wordenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:57 schreef liiszle het volgende:
ARCH, ik hoef pas om kwart voor 12 op school rte zijnben t e vroeg
geniet dr vanquote:
Aardig ben jij zegquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Damn jij heb een prinsessenleventje![]()
Past wel goed bij je![]()
![]()
![]()
ohja, daar hadden we het al over gehad heaquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jij lekker geslapen dan![]()
En eigenlijk![]()
Moet je helemaal geen rooster hebben want wij gaan de hele dag met condoom neuken zodat we geen kindertjes krijgen![]()
hay!quote:
haaaaaaaaaayquote:
vooruit,quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
dit gaat zon heeerlijke kansloze dag worden
Eco is rotsooi, doen we nooit wat
en die dude van duits denkt dat we om half 2 klaar zijn ipv kwart over 2
hihiquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Damn jij heb een prinsessenleventje![]()
Past wel goed bij je![]()
![]()
![]()
1 ding scheelt...quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
ohja, daar hadden we het al over gehad hea
hehe, njha ik heb best redelijk geslapen jamaar ik verlang naar het weekend > UITSLAPEN
neuh manquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn vaak de leukste dagen![]()
Geloof me, mannen zijn verdoemd om te werken tot ze sterven...quote:
dat klinkt érg lekker jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
1 ding scheelt...
Tis weer bijna weekend,,,
En vandaag is mn baas niet aanwezig, ga dus hele dag fokken.. snert eten... een broodje gezond dr bij,, en dan moet ik nog even zien wat vandaag het broodje van de dag is in de kantine
Begin nu al te watertanden![]()
![]()
Verder verwacht ik zeurzakken, kutkoppen, nog meer zeurzakken, en kan ik niet compleet genieten van mijn uitzicht op de VMBO-verzorging klassen omdat het weer Lente wordtquote:
vrijdag tot 16:00 uur naar schoolquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
neuh mandonderdag is t leukst
of vrijdag
Hoe isset?quote:
klinkt als een zeer intressane dagquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Verder verwacht ik zeurzakken, kutkoppen, nog meer zeurzakken, en kan ik niet compleet genieten van mijn uitzicht op de VMBO-verzorging klassen omdat het weer Lente wordt![]()
![]()
Waar werk je ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Verder verwacht ik zeurzakken, kutkoppen, nog meer zeurzakken, en kan ik niet compleet genieten van mijn uitzicht op de VMBO-verzorging klassen omdat het weer Lente wordt![]()
![]()
donderdag ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vrijdag tot 16:00 uur naar schoolKan heul niet leuk zijn
![]()
![]()
Hihiquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
ohja, daar hadden we het al over gehad hea
hehe, njha ik heb best redelijk geslapen jamaar ik verlang naar het weekend > UITSLAPEN
stage op een helpdeskquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vrijdag tot 16:00 uur naar schoolKan heul niet leuk zijn
![]()
![]()
ja en in de rest heb ik ook zin inquote:
same herequote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
donderdag ook
maar wel, dat zijn de leukste dagen
Op een ICT helpdesk, naast het Vechtdal collegequote:
Dat wil ik je vertellen...quote:
true..quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Met een boel lol is elke dag leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |