quote:
Inclusief weekend?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]Net lekker getafeltennisd
En nog eventjes in de kantine gezeten daarna. Dit keer zonder bier, ik doe aan een alcohol vrije week![]()
Aankomende vrijdag welquote:
Ja was echtquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Afzuigkappieeeeeeee wist je nog zondag enzo
Tja, ouders zijn lastig ja, ik denk dat mijn moeder zo ook wel gaat zeurenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:45 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja was echt![]()
Maar moet nu gaan slapen, want ouders lopen te zeiken![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Aankomende vrijdag wel
Ik heb afgelopen weekend net iets teveel gehad (oftewel gewoon veeeeeeel te veel), dus nu maar wat rustiger aan
weet ik sweetyquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:45 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja was echt![]()
Maar moet nu gaan slapen, want ouders lopen te zeiken![]()
![]()
Dank, gaat vast wel lukkenquote:
Moet je ook niet rokenquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:37 schreef Afzuigkap het volgende:
Wat een grafstart van de ochtend. Laat een bord in stukken vallen en brand m'n vingers aan m'n sigaret.
Heeft niet daarmee te maken. Ik had gewoon vroeger moeten gaan slapen. Ben teringmoe en dat is ook de reden dat alles uit m'n handen valt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:44 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Moet je ook niet roken![]()
Maar wth ook...
"I have the medicine"
![]()
![]()
En tevens een rest van de goede morgen deze nog niet zo goede morgen
En tevenst wordt het eens tijd dat ik mijn kamer op ga ruimen, de ratten hebben hier onderhand werkkledij aan![]()
Tevens ben ik nu niet binnen handbereik van mn kamer... omdat ik op stage zit, maar ik d8 er net aan....quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:45 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Heeft niet daarmee te maken. Ik had gewoon vroeger moeten gaan slapen. Ben teringmoe en dat is ook de reden dat alles uit m'n handen valt.
En ruim je kamer dan maar snel op, klinkt smerig
Dankequote:Op woensdag 7 maart 2007 08:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tevens ben ik nu niet binnen handbereik van mn kamer... omdat ik op stage zit, maar ik d8 er net aan....
En het is uiteraard niets meer dan je eigen schuld dat je moe bent..![]()
Ik ben heerlijk uitgeslapen, ondanks dat zoeen geil wijf mij om 23.00 wakker smste, terwijl ik al net zo lekker lag te slapen![]()
Ondanks alles verdien je mijn medeleven wel![]()
![]()
![]()
Is een beetje ver van me verwijderd. Anders had ik het nog wel gedaan.quote:
Chill...quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:52 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Is een beetje ver van me verwijderd. Anders had ik het nog wel gedaan.
Haha okquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Chill...
Kga mn kamer verhuizen![]()
Denk dat ik volgend jaar zowiezo als boerenknul naar de grote steden moet....
Werk zoeken enzo...
in de ICT is hier TE weinig te vinden...
Dus als ik eens aan die kant van nederland komt te wonen,,, zou ik aan je denken![]()
Vraag maar aan RJ als ie terug isquote:
Dan mag je ook komen koken...quote:
Ja uhm neequote:Op woensdag 7 maart 2007 08:59 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan mag je ook komen koken...
Riant salaris...
En dan mag je zelf kiezen of je het in natura of in contant geld EN natura wil![]()
![]()
Jah fack it,,quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:00 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja uhm nee
Ik zoek wel echt werk dan
Dat al helemaal nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jah fack it,,
Je kunt dan ook op mijn 3 negerkindertjes passen![]()
Als Au-pair![]()
Nee zou je wel helpen met je kamer als je dichtbij me zou wonen. That's it.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
![]()
Dan importeer ik wel een Au-pair, maar je wil wel mn kamer schoonmaken en koken voor me?![]()
Staan dr nog huizen te koop/te huur bij je in de buurtquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:05 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Nee zou je wel helpen met je kamer als je dichtbij me zou wonen. That's it.
Here its good,quote:
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:06 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Staan dr nog huizen te koop/te huur bij je in de buurt![]()
Altijd handig als je niet alleen hoeft op te ruimen![]()
dets not so naisquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Here its good,
But me is not so good, i hed a kenkerdeej jesterdeej, and ai dont tink it wil bie better toedeej
go bek toe bed end sliep until joe hef better fjoetjur prospekts agen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Indiet, I hed better fjoetjur prospekts
Ai kent kos ai em et steegewalking... ent mai deej is booring es hell, just laik jesterdeej, when everywan started whaainin abaut verioes problemsquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:35 schreef dRobje het volgende:
[..]
go bek toe bed end sliep until joe hef better fjoetjur prospekts agen!![]()
ai heet det wen dej doe det!quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ai kent kos ai em et steegewalking... ent mai deej is booring es hell, just laik jesterdeej, when everywan started whaainin abaut verioes problems![]()
Wel, if ai got peed big taim it woeldnt bie a big problem,quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:39 schreef dRobje het volgende:
[..]
ai heet det wen dej doe det!![]()
kik dem!![]()
Klaag niet flapdrol....quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:42 schreef duncannn het volgende:
bah, ik begin het 2e uur n heb 3e uur tusseuur, kom ik op school... valt het 2e uur uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |