Schitterende carriere tot dusverquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:44 schreef Adelante het volgende:
Al 25 jaar? Ik zou hem ouder schatten, maar meer door zijn talent voor afwezigheid.
quote:2000/01 Feyenoord 23 2 Eredivisie
2001/02 Feyenoord 21 2 Eredivisie
2002/03 Feyenoord 3 0 Eredivisie
2003/04 Feyenoord 3 0 Eredivisie
2004/05 Feyenoord 4 0 Eredivisie
2005/06 Feyenoord 1 0 Eredivisie
2005/06 NAC Breda 14 8 Eredivisie
2006/07 NAC Breda 17 2 Eredivisie
2006/07 Ajax 7 1 Eredivisie
2007/08 Ajax 9 2 Eredivisie
Mooi, grote strik er omheen en naar Nijmegen graag. NEC is wel een aardige club voor hem.quote:Ajacied Leonardo wellicht naar NEC
NEC heeft zijn oog laten vallen op een overbodig geworden speler bij Ajax. De Braziliaan Leonardo, die bij Ajax voor 750 duizend euro mag vertrekken, staat in de belangstelling van de club van trainer Mario Been.
Bron: Telegraaf.
nou nouquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Prachtig dat Ajax van hem afwil, gun die judas helemaal niks.
Dat 'ie volgend jaar maar weer z'n kruisbanden mag afscheuren na 2 wedstrijden te hebben gespeeld.
veel te veel geld... en voor die strik gaan we ook niet betalenquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mooi, grote strik er omheen en naar Nijmegen graag. NEC is wel een aardige club voor hem.
Je bent weer heerlijk hypocriet, ik kan precies de zelfde uitspraak van jou herrineren een paar maanden geleden.quote:
als je kijkt hoe hij het in zijn tijd bij subtopper NAC deed dan is ddat toch een fatsoenlijk bedrag tochquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:51 schreef Blawh het volgende:
750k, dat gaat geen club uit de Nederlandse subtop voor hem betalen.
quote:Leonardo niet bezig met andere clubs
Door NIK KOK
AMSTERDAM - Leonardo is niet van plan zich dit seizoen neer te leggen bij een rol op het tweede plan bij Ajax. De Braziliaan kwam vorig seizoen terug van een zware knieblessure maar wist zich onder trainer Adrie Koster niet in de basis te spelen.
Een nieuwe trainer betekent nieuwe kansen, zo redeneert de aanvaller. ,,Ik heb nog een contract voor een jaar dus ik ga er dit jaar vol tegenaan. Ik ben fit en heb geen pijntjes meer. Dat mag ook wel na vier weken vakantie in Brazilië. Gelukkig hoefde ik daar niet erg op mijn gewicht te letten. Ik ben van nature niet zwaar gebouwd. Maar ik heb het natuurlijk wel rustig aan gedaan. Lekker een beetje rondhangen in Rio.’’
,,Op dit moment ben ik ook alleen maar met Ajax bezig. Aan het begin van het seizoen is door de technisch manager Danny Blind gezegd dat iedere speler een kans krijgt dit seizoen, ik dus ook. En ik ben de hele week op trainingskamp in De Lutte geweest. Ik ben niet bezig met andere clubs.’’
Over zijn positie op het veld maakt hij zich ook weinig zorgen. In de oefenwedstrijden die Ajax vorige week speelde tegen Noordwijk, Germanicus en Excelsior 31 werd hij veel als spits opgesteld. Ook in Zwolle, tegen het gelegenheidsteam van Jaap Stam stond hij op die positie. Hij vocht er enkele stevige duels uit met de gespierde hoofdpersoon van de avond. In totaal pikte Leonardo in de voorbereiding twee doelpunten mee. ,,Ik kan daar spelen,’’ zegt Leonardo. ,,Maar het liefst krijg ik een vrije rol, dan ben ik op mijn best.’’
Leonardo ziet Ajax dit seizoen wel kampioen worden. Hij noemt de aanval van de club zonder schroom de sterkste van Nederland. ,,Ik denk dat Ajax kampioen wordt. Met Miralem Sulejmani, Dario Cvitanich en Ismail Aissati erbij zit het wel goed. Die jongens kunnen er wat van. De aanval is de beste van Nederland, beter dan die van PSV en Feyenoord. Wie vindt dat nou niet? Er zijn veel spelers in de selectie die aanvallend veel kunnen brengen. Er is veel concurrentie ja, maar dat is goed. De aankopen zullen zich de eerste weken nog moeten aanpassen maar dat gaat goed komen. Samen met die paar jongens van Jong Ajax erbij heeft de club voor dit seizoen een topselectie.’’
Het AD.quote:Ajacied Leonardo heeft een concrete aanbieding van NEC op zak, maar wil eerst met zijn huidige trainer Marco van Basten over zijn toekomst praten.
Laat maar komen. Heb veel vertrouwen in de combinatie Leo-Been!quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het AD.
Dat zal dan wel rondkomen uiteindelijk lijkt me.
De vicieuze cirkel die Leonardo heet inderdaad. Toch ben ik fan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:00 schreef rubbereend het volgende:
en dan draait hij weer een topseizoen en dan wil hij weer naar een topclub en dan gaat het weer mis en dan gaat hij weer naar een middenmotor/subtopper etc. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |