quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:50 schreef gomi het volgende:
jurkje van amanda gemaakt van stof wat nog over was vab achetrgrond van plasmaboy?
sorryquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:51 schreef Missy_1974 het volgende:
tsssssssssssssk natas kan nooit zo hoog staan
i love the plasmaboy waaar kan je die kopenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:54 schreef Missy_1974 het volgende:
commentaar van de plasma boy was ook SUPER, acties worden afgekeurd
Of inside information?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik gokte vanmiddag 40% voor Huub. Aardige gok
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik gokte vanmiddag 40% voor Huub. Aardige gok
Sja, status hè...?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:54 schreef noekje het volgende:
en dan gaat die loser zich met de punten verdelen bemoeien?
Ach volgens mij kunnen die zelfs grappig zijn of leuk maar dat is Amanda gewoon niet, denk dat ze gewoon qua totaalplaatje totaal niet aanslaatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:54 schreef havefun het volgende:
Amanda wrdt gewoon gezien als een hoer door het Nederlandse publiek ,
Omdat Natasia dr achterban het zo heerlijk rustig vindt zonder haar, en daar best een stuk of paar honderd SMSjes voor overhebbenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
wáárom natasia op de 3e?!?!?!?
Als iets ver te zoeken is bij Snollie dan is het eigenwaardequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Snollie gaat niet voor de PP omdat haar eigenwaarde meer waard is....yeah right
eerst zien of ie te vertrouwen isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef robert2006 het volgende:
eric toch niet zo popi
Valt toch wel mee voor iemand die er nog niet zolang in zit?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef robert2006 het volgende:
eric toch niet zo popi
Ook weer wakker?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat Natasia dr achterban he zo heerlijk rustig vindt zonder haar, en daar best een stuk of paar honderd SMSjes voor overhebben![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef maril het volgende:
FF toch nog een reactie van mij , gecondoleert als zo,n etterbakje eerste staat in de poll is het voor mij duidelijk dat ik naar anderhalve week kijken afhaak, doeg allemaal.
ik trek mij terug.
Redelijk hoor..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef robert2006 het volgende:
eric toch niet zo popi
doeiquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef maril het volgende:
FF toch nog een reactie van mij , gecondoleert als zo,n etterbakje eerste staat in de poll is het voor mij duidelijk dat ik naar anderhalve week kijken afhaak, doeg allemaal.
ik trek mij terug.
we komen dr wel overheen. het zal in het begin moeilijk worden omdat er toch momenten zullen komen waarop we je gaan missen maar uiteindelijk worden we dr allemaal sterker van.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef maril het volgende:
ik trek mij terug.
Ja roddelen over Amandaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:58 schreef ruby het volgende:
Natasia en Brian staan weer met semi-zwoele stemmen te praten.
Wist je niet dat DGK een pestshow was? Dan kan je verwachten dat de grootste pestkop op 1 staat. Gezien de insteek van het programma, terecht overigens.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef maril het volgende:
ik trek mij terug.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef maril het volgende:
ik trek mij terug.
Het was wel dinsdagavond Net 5 avond hèquote:
Juist! En dat kan hij dus nu bewijzen. Hij weet ook wel dat 'ie wordt uitgekotst als hij Huub eruit stemt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eerst zien of ie te vertrouwen is
Zeker weten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nena pist nu in d'r broek van het lachen
Brian's gezicht sprak boekdelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:58 schreef Kinga het volgende:
Natasia en Brian over de zeik?
hoi neentjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nena pist nu in d'r broek van het lachen
Hij is 5 keer zo populair als Amanda...:) en hij zit er korter in..Let op Erik gaat stijgen..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef robert2006 het volgende:
eric toch niet zo popi
Dat lijkt me welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:58 schreef Carlaa het volgende:
Huub zijn zelfvertrouwen nu nog meer over de top?
Omdat Natasia niet zo erg isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
ik doe met je meequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:59 schreef Villalux het volgende:
He even een borreltje pakken!
Tsja, neptieten leveren kennelijk geen echte SMSjes op...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:59 schreef Mokum020 het volgende:
Syl dacht dat Amanda op 3 zou staan door haar blote borsten.............
inschattingsfoutje...........?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian moet bellen naar de redactie:
"Ik ben getrapt door het Nederlands publiek, Ik ben getrapt door het Nederlands publiek, ik wordt helemaal para brodder."![]()
ff ????????????quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was wel dinsdagavond Net 5 avond hèEn toen ging de telefoon ook nog, moest ff bijbabbelen.
Nathanael hoe is het met je knie?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef maril het volgende:
ik trek mij terug.
De hele redactie stemt op Natasiaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
Je bent me voor, ik wilde hem net roepen.quote:
Dat gaat echt nog wel goed komen dusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:01 schreef tipsch het volgende:
Wanneer is de populariteitspoll gestopt en wanneer is Eric erin gekomen. Wanneer is Eric uberhaupt op televisie gekomen?
Onder andere omdat ze de verkeerde vrienden heeft.quote:
Dikke doeiiiiiiiquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef maril het volgende:
ik trek mij terug.
Maar erg weinig mensen zijn gecharmeerd van 2 grote nepborsten en een horkenstemquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik had Amanda echt hoger verwacht trouwens. Laatste plaats is wel erg triest,
En Natasia derde![]()
![]()
moet je meer sms-en, schatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef maril het volgende:
ik trek mij terug.
Je bent me voor, ik wilde het net zeggenquote:
Ze baalt gewoon dat ze die Nena status niet kan evenaren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:02 schreef noekje het volgende:
Syl vertelde dat het haar niet zo heel veel deed toen ze onderaan stond.
Amanda wel hoor want ze dacht echt dat ze populair zou zijn.
Andersom was logischer geweest.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
En Natasia derde![]()
![]()
Surinaamms nederland zal wel gebeld hebbenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
En Natasia derde![]()
![]()
Komt vast door die kutstem van haarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
En je ziet ze op TV bijna niet. Alleen morgen even, zag ik in het voorstukje.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, neptieten leveren kennelijk geen echte SMSjes op...
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Onbegrip en verslagenheid ...... helemaal zelf bewerkstelligd
[afbeelding]
als ze het NK wint geven we haar een Touareq....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:03 schreef Mika25 het volgende:
DGK_REDAKTIE heeft Sylvia eindelijk bloemen gegeven?
Mooi gedaan redaktie![]()
![]()
Maar als ze het NK gaat winnen, dan geen 3 dagen gaan wachten hoor
Nee, die maakt alleen chocopikken van zijn geslacht en laat de andere miljonairs dáár aan likken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:58 schreef Dogga het volgende:
[..]
Redelijk hoor..
Eric neukt niet enzo je weet wle
Daar houden we jullie aan!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
als ze het NK wint geven we haar een Touareq....![]()
HAHAHAHAHAHH Zou geweldig zijn LOLquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Het verhaal van de laatste 6 jaar van haar leven: Nena is in alles mooier, beter en slimmer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze baalt gewoon dat ze die Nena status niet kan evenaren.
Maar die stem komt niet door het roken hoor, ze praat verkeerd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Maar erg weinig mensen zijn gecharmeerd van 2 grote nepborsten en een horkenstem
Haar vrienden in de bajes hebben toch niet zoveel andere dingen te doen....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Andersom was logischer geweest.
Ik denk dat Natasia een groepje héle fanatieke SMS'ers heeft.
Het kan toch niet zo zijn dat veel mensen haar echt sympathiek vinden.
Die zit vast weer te schijtenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef ruby het volgende:
Waar is The Godfather nou?
Mag ik dat quoten?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ja duf he ? Syl moet haar bloemen in een vaas zetten. En ze heeft zelf alle 30 vazen in gebruik ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef Sense het volgende:
En natasia meteen weer lullen over Sylvia, terwijl ze net nog 2 uur heel beschaafd heeft zitten praten met haar![]()
Nope dat is een Anita bakquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ja hoor, maar pin me er niet op vastquote:
Waar ze dan elke dag in mag rijden en Natasia een keer per maand één uurtje?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
*visioenen krijgt*quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:05 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Die zit vast weer te schijten
Als ze écht goed zou oefenen, kan ze best een eind komen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Mamjo is een goede voedingsbodem.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Andersom was logischer geweest.
Ik denk dat Natasia een groepje héle fanatieke SMS'ers heeft.
Het kan toch niet zo zijn dat veel mensen haar echt sympathiek vinden.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
Even geheel off-topic![]()
Wanneer is de auto-rai dit jaar?? Ik weet dat ie laat is maar wanneer precies??
Wees er juist blij mee. Eerlijkheid wordt hier beloond en achterbaksheid afgestraft. Zo hoort 'tquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef maril het volgende:
ik trek mij terug.
Dat ze zichzelf wilt vergelijken met Nena is al triest op zichquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze baalt gewoon dat ze die Nena status niet kan evenaren.
Er wordt een poging gedaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
Ze gaan met Eric praten?
Brainless gooit alles in de strijd voor donderdag.......quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
IK ga niet naar die streams luisteren met Brainles en Zdngmw enzo dus graag verslag.
Nee want dan haalt eric de eind strijd niet eensquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
Huub denkt zeker te weten dat het door de kijker beslist gaat worden. Dat moet hij niet te hard roepen, want dat kán voor Eric een reden zijn om hem er juist wél uit te stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |