i love the plasmaboy waaar kan je die kopenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:54 schreef Missy_1974 het volgende:
commentaar van de plasma boy was ook SUPER, acties worden afgekeurd
Of inside information?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik gokte vanmiddag 40% voor Huub. Aardige gok
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik gokte vanmiddag 40% voor Huub. Aardige gok
Sja, status hè...?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:54 schreef noekje het volgende:
en dan gaat die loser zich met de punten verdelen bemoeien?
Ach volgens mij kunnen die zelfs grappig zijn of leuk maar dat is Amanda gewoon niet, denk dat ze gewoon qua totaalplaatje totaal niet aanslaatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:54 schreef havefun het volgende:
Amanda wrdt gewoon gezien als een hoer door het Nederlandse publiek ,
Omdat Natasia dr achterban het zo heerlijk rustig vindt zonder haar, en daar best een stuk of paar honderd SMSjes voor overhebbenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
wáárom natasia op de 3e?!?!?!?
Als iets ver te zoeken is bij Snollie dan is het eigenwaardequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Snollie gaat niet voor de PP omdat haar eigenwaarde meer waard is....yeah right
eerst zien of ie te vertrouwen isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef robert2006 het volgende:
eric toch niet zo popi
Valt toch wel mee voor iemand die er nog niet zolang in zit?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef robert2006 het volgende:
eric toch niet zo popi
Ook weer wakker?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat Natasia dr achterban he zo heerlijk rustig vindt zonder haar, en daar best een stuk of paar honderd SMSjes voor overhebben![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef maril het volgende:
FF toch nog een reactie van mij , gecondoleert als zo,n etterbakje eerste staat in de poll is het voor mij duidelijk dat ik naar anderhalve week kijken afhaak, doeg allemaal.
ik trek mij terug.
Redelijk hoor..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef robert2006 het volgende:
eric toch niet zo popi
doeiquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef maril het volgende:
FF toch nog een reactie van mij , gecondoleert als zo,n etterbakje eerste staat in de poll is het voor mij duidelijk dat ik naar anderhalve week kijken afhaak, doeg allemaal.
ik trek mij terug.
we komen dr wel overheen. het zal in het begin moeilijk worden omdat er toch momenten zullen komen waarop we je gaan missen maar uiteindelijk worden we dr allemaal sterker van.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef maril het volgende:
ik trek mij terug.
Ja roddelen over Amandaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:58 schreef ruby het volgende:
Natasia en Brian staan weer met semi-zwoele stemmen te praten.
Wist je niet dat DGK een pestshow was? Dan kan je verwachten dat de grootste pestkop op 1 staat. Gezien de insteek van het programma, terecht overigens.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef maril het volgende:
ik trek mij terug.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef maril het volgende:
ik trek mij terug.
Het was wel dinsdagavond Net 5 avond hèquote:
Juist! En dat kan hij dus nu bewijzen. Hij weet ook wel dat 'ie wordt uitgekotst als hij Huub eruit stemt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eerst zien of ie te vertrouwen is
Zeker weten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nena pist nu in d'r broek van het lachen
Brian's gezicht sprak boekdelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:58 schreef Kinga het volgende:
Natasia en Brian over de zeik?
hoi neentjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nena pist nu in d'r broek van het lachen
Hij is 5 keer zo populair als Amanda...:) en hij zit er korter in..Let op Erik gaat stijgen..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef robert2006 het volgende:
eric toch niet zo popi
Dat lijkt me welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:58 schreef Carlaa het volgende:
Huub zijn zelfvertrouwen nu nog meer over de top?
Omdat Natasia niet zo erg isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
wáárom natasia op de 3e?!?!?!?
ik doe met je meequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:59 schreef Villalux het volgende:
He even een borreltje pakken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |