Mijn vriendin liep zo vaak met negers, dat wil toch niet zeggen dat ze die ook neuktquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik ben wel eens met een paar vrienden een ex tegengekomen die met een neger liep.
Vanzelfsprekend dat we haar effe keihard hebben uitgelachen.![]()
Ik ben blij dat ik eerst was.
hier nog eenquote:
Ze deed, jeweet. En kweet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Mijn vriendin liep zo vaak met negers, dat wil toch niet zeggen dat ze die ook neukt![]()
....
![]()
Bel de crew van groeten uit de rimboe eens op.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:05 schreef Tezz het volgende:
Mocht er iemand nog een neger in de aanbieding hebben, ik houd me aanbevolen!
Naast mij is ook nog een huis vrijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:39 schreef Jekoos het volgende:
Ik neuk me buurjongen altijd.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:07 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Bel de crew van groeten uit de rimboe eens op.
Zolang ze zwart/bruin zijn, zijn het negersquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn excuusnegers, die blief ik niet.
Hij had een voortijdige zaadlozing in de douchequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Zolang ze zwart/bruin zijn, zijn het negers
Wiens vriendin wordt er nog meer door een (of meerdere) negers geneukt?
Aids zal ze nu wel hebben ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:01 schreef Sjakie01 het volgende:
Whehehe, je vriendin is nu dus gewoon een kanker aids-hoer
Nee, ik heb geen respect voor interracial snollen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Aids zal ze nu wel hebben ja.
Maar ga jij nu eerst je mond maar eens spoelen
Dat woord heeft niets met "interracial" snollen te maken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:05 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen respect voor interracial snollen.![]()
Of ben jij gewoon zo'n vieze rapneger?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat woord heeft niets met "interracial" snollen te maken.
Whehe nee man, ik doe HBO, en heb een IQ van 130.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Of ben jij gewoon zo'n vieze rapneger?
whehe, jaloers?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij bent een neger...met een kat
Je hebt nog nooit een vriendin gehad homeboyquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:51 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben single.Dus twee zorgen minder.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat wou ik hier posten
wist ik veel dat jij dat al had gedaan
Mijn laatste vriendin was een bitch.Dus ik ben blij even vrijgezel te zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een vriendin gehad homeboy
Schijt man komt wel, vroeg of laat
Wets 111
Je moet ook eerst goed checken voordat je een vriendin neemt ménquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Mijn laatste vriendin was een bitch.Dus ik ben blij even vrijgezel te zijn.
Toch ljkt Jenniffuuuuuuuuur me ook wel iemand die zich door een compleet AZC uit laat wonen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je moet ook eerst goed checken voordat je een vriendin neemt mén
je tanden...quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[afbeelding]
Yo man, what ya looking at?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch ljkt Jenniffuuuuuuuuur me ook wel iemand die zich door een compleet AZC uit laat wonen.![]()
AIDS bestaat niet,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:01 schreef Sjakie01 het volgende:
Whehehe, je vriendin is nu dus gewoon een kanker aids-hoer
hey manquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik hoor net dat mijn vriendin met een neger uit de straat neuktGeen neger van de straat dus, maar uit de straat. Desondanks geen foto. Dit overkomt elke blanke man op een gegeven moment natuurlijk. Aangezien Fok! vol zit met blanke jongens/mannen hoor ik graag met welke zwarte man jouw vriendin/vrouw neukt(e)
jew-aids!quote:Op donderdag 8 maart 2007 07:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
AIDS bestaat niet,
ik herhaal, there is no such thing as AIDS
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[afbeelding]
Yo man, what ya looking at?
Ik moest lachenquote:
Haha right, en ik ben Piet Paulusma. Jij bent één van de meest achterlijke mensen op dit forum man.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:11 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Whehe nee man, ik doe HBO, en heb een IQ van 130.
Ze neukt met jou?quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:54 schreef Jajong het volgende:
Ik ben niet blank, mag ik nu geen antwoord geven?
Nou, ik ben niet blank, maar ook geen neger..quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze neukt met jou?
Zegge, hebben negers nu echt van die lange?
Sorryquote:
Neuk jij niet, maar die negert welquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:47 schreef KopieerMachine het volgende:
... dus ?
En ROT nou eens OP met die pokkehuilie als PIquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:47 schreef KopieerMachine het volgende:
... dus ?
hee, dat was mijn vriendin. dacht ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:38 schreef rival het volgende:
pssst..........ik neuk de vriendin van een neger!
Daarom ben ik met een neger getrouwd, enkel om de blanke jongens/mannen dit verdriet ooit eens te besparen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik hoor net dat mijn vriendin met een neger uit de straat neuktGeen neger van de straat dus, maar uit de straat. Desondanks geen foto. Dit overkomt elke blanke man op een gegeven moment natuurlijk. Aangezien Fok! vol zit met blanke jongens/mannen hoor ik graag met welke zwarte man jouw vriendin/vrouw neukt(e)
Uhm, ze is weer bij me terugquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:34 schreef pekel het volgende:
Wellicht heeft het met de lengte van TS z'n penis te maken, aangezien het vrij algemeen bekend is dat de gemiddelde penis van een "donker persoon" groter is.
Ze vindt je te min, TS.
Lijkt me sterk. Ze neukt dan misschien negers, boeren heeft ze niets meequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:36 schreef pekel het volgende:
[..]
Kwestie van tijd totdat ze mij ontmoet.
Wat make-up wel niet met je kan doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:41 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ze neukt dan misschien negers, boeren heeft ze niets mee
/agreequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Wat make-up wel niet met je kan doen..
Ik ben in principe tegen jezelf anders voordoen dan je bent.... Maar misschien helpt het onze relatie als ik zo nu en dan mijn lichaam en gezicht bruin plamuur. Daar moet ik wel even over nadenken hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Wat make-up wel niet met je kan doen..
Wie is Negers?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:21 schreef BonJovi het volgende:
Negers knows how to make it happen in bed
van een neger?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:54 schreef Giechel_Ho het volgende:
Mijn vriendin is zwanger
Een dubbel gevoel.....
Een mooie donkere mijnheer met een enorme.... eeh....... hoge huurschuldquote:
Dit zal ik alvast mededelen aan mijn wederhelft dan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:34 schreef Ferrox het volgende:
Menschen,
Binnenkort zal geen enkel negroïde persoon nog achter deinen Heidi aanzitten,
aangezien ze binnenkort gaan uitsterven
euhm.. van die donkeren personen.. die te lang in de oven hebben gelegen volgens S-Fquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:08 schreef psv het volgende:
wat zijn negers?
pigment gehandicaptenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:08 schreef psv het volgende:
wat zijn negers?
Ik dacht meer aan evolutie.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:59 schreef TE-61 het volgende:
Blank zijn is eigenlijk ook een mutatie.
Dat hoop ik niet, volkse jongen.quote:
Jonge, je denkt toch niet dat die gast serieus denkt dat die kleine drol van hem is of wel. Dat kind is zo zwart als de nacht.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HVU_YoUt4TE
Dit zal mij niet gebeuren
Bij zo'n Amerikaanse boerenjongen weet je het nooit zekerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:26 schreef Sjakie01 het volgende:
Jonge, je denkt toch niet dat die gast serieus denkt dat die kleine drol van hem is of wel. Dat kind is zo zwart als de nacht.
Neequote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:47 schreef f.r.e.a.k het volgende:
Serieus, heb jij geen eigenwaarde ofzo?
kan die nog lopen na het neuken? dan is het een flutneger.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nee![]()
Zou jij nog eigenwaarde hebben als je weet dat je vriendin de afgelopen drie maanden met een neger heeft lopen neuken
en AIDS of wat ook oplopen zeker?...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:54 schreef SlimShady het volgende:
[..]
kan die nog lopen na het neuken? dan is het een flutneger.
hard uitlachen en je meisje 10x harder neuken.
Mijn vriendin is toen ze 10 jaar oud was van een paard gevallen en loopt sindsdien mank (a la Lucille) Ze loopt niet nog manker, tja.....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:54 schreef SlimShady het volgende:
[..]
kan die nog lopen na het neuken? dan is het een flutneger.
hard uitlachen en je meisje 10x harder neuken.
Dat zie je over 9 maanden gauw genoeg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:26 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Of van mij...maar zeker weten doe ik het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |