Mijn vriendin liep zo vaak met negers, dat wil toch niet zeggen dat ze die ook neuktquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik ben wel eens met een paar vrienden een ex tegengekomen die met een neger liep.
Vanzelfsprekend dat we haar effe keihard hebben uitgelachen.![]()
Ik ben blij dat ik eerst was.
hier nog eenquote:
Ze deed, jeweet. En kweet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Mijn vriendin liep zo vaak met negers, dat wil toch niet zeggen dat ze die ook neukt![]()
....
![]()
Bel de crew van groeten uit de rimboe eens op.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:05 schreef Tezz het volgende:
Mocht er iemand nog een neger in de aanbieding hebben, ik houd me aanbevolen!
Naast mij is ook nog een huis vrijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:39 schreef Jekoos het volgende:
Ik neuk me buurjongen altijd.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:07 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Bel de crew van groeten uit de rimboe eens op.
Zolang ze zwart/bruin zijn, zijn het negersquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn excuusnegers, die blief ik niet.
Hij had een voortijdige zaadlozing in de douchequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Zolang ze zwart/bruin zijn, zijn het negers
Wiens vriendin wordt er nog meer door een (of meerdere) negers geneukt?
Aids zal ze nu wel hebben ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:01 schreef Sjakie01 het volgende:
Whehehe, je vriendin is nu dus gewoon een kanker aids-hoer
Nee, ik heb geen respect voor interracial snollen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Aids zal ze nu wel hebben ja.
Maar ga jij nu eerst je mond maar eens spoelen
Dat woord heeft niets met "interracial" snollen te maken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:05 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen respect voor interracial snollen.![]()
Of ben jij gewoon zo'n vieze rapneger?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat woord heeft niets met "interracial" snollen te maken.
Whehe nee man, ik doe HBO, en heb een IQ van 130.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Of ben jij gewoon zo'n vieze rapneger?
whehe, jaloers?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij bent een neger...met een kat
Je hebt nog nooit een vriendin gehad homeboyquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:51 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben single.Dus twee zorgen minder.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat wou ik hier posten
wist ik veel dat jij dat al had gedaan
Mijn laatste vriendin was een bitch.Dus ik ben blij even vrijgezel te zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een vriendin gehad homeboy
Schijt man komt wel, vroeg of laat
Wets 111
Je moet ook eerst goed checken voordat je een vriendin neemt ménquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Mijn laatste vriendin was een bitch.Dus ik ben blij even vrijgezel te zijn.
Toch ljkt Jenniffuuuuuuuuur me ook wel iemand die zich door een compleet AZC uit laat wonen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je moet ook eerst goed checken voordat je een vriendin neemt mén
je tanden...quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[afbeelding]
Yo man, what ya looking at?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch ljkt Jenniffuuuuuuuuur me ook wel iemand die zich door een compleet AZC uit laat wonen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |