Heb even geinformeerd: Marike Jager is zo te gast (www.llink.nl)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:43 schreef borisz het volgende:
Maricha ,,Ja ik kom even kijken wat er hier te doen is voor fok!"
helemaal gok ikquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:46 schreef Seraphina het volgende:
Zo zo, ik ben benieuwd hoe ver de Counting Crows gedraaid gaan worden. Michiel is wel op tijd met de boekenclub op zich....
Draai je die volgende week maarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:48 schreef MichielV het volgende:
Volgens mij is het een edit die hier in de pc staat, 4 minuten. M'n mp3 thuis is langer volgens mij...
Nee, dat hoorde je volgens mij goed. Iets in de trant van 'voor alle Fok!kers' of zoiets dergelijks.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:49 schreef D.Rose het volgende:
Was die voor ons, of verstond ik dat verkeerd?
Iesj de verkorte versie, maar maakt geen reet uit, want het blijft een prachtig nummerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:48 schreef MichielV het volgende:
Volgens mij is het een edit die hier in de pc staat, 4 minuten. M'n mp3 thuis is langer volgens mij...
eerlijk zullen we alles delenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:51 schreef Seraphina het volgende:
Edit: Hij was voor mij en alle Fokkers inderdaad
sinds de serious request is er nu een SC serious slowchatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:01 schreef ALTF4 het volgende:
Topics om te schrijven over radiouitzendingen. Nooit van gehoord. Nu wel. Leuk!
Ben trouwens wel net te laat, nu Michiel net klaar is.![]()
tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |