abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 maart 2007 @ 22:42:50 #251
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_47210337
Da's ook wat Marit . Mijn ervaring is wel dat mensen heel goed kunnen zijn in het niet snappen . Ik had ooit zo'n collega, die het uiteindelijk allemaal echt wel snapte, maar je kunt mensen heel lang op het verkeerde been zetten daarmee.

Slim hoor, zulke mensen
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 12 maart 2007 @ 22:57:10 #252
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_47211011
Marit, ik snap het niet helemaal. Als jij iemand begeleidt voor je werk, en die taak houdt op, wat voor baan krijg je dan als je terug komt van verlof?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  † In Memoriam † maandag 12 maart 2007 @ 23:51:05 #253
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_47213478
Nog nieuws van minoes? Minoes ik hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie nu lekker aan het genieten zijn van de nieuwste aanwinst in jullie gezinnetje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_47217645
Heeft die komkommer nog gesmaakt marit?
Collega's... ze kunnen er soms wat van

Gisteren controle... alles in orde met het kleine spookje in mijn buik. Geen suiker/eiwit in de urine, bloeddruk 12 over 7 en het hartje was heel snel gevonden en klopt nog steeds op een mooi snel ritme
Wat gaat het trouwens snel, over 2 weken ben ik halfweg, over 5weken is de tweede echo er al!
pi_47218410
Goed nieuws Iksje! Fijn!

Davinia, puur omdat ze als teamgenoot niet functioneert kwam bij mij steeds meer de taak erbij "alles tòch in goede banen proberen te leiden"
Aangezien dit niet gewenste resultaat heeft, zal de komende weken gekeken worden naar 'hoe verder'.
In mijn ogen houdt dit in: zij krijgt andere taken en ik een nieuwe verpl.kundige in het team.
Ná mijn verlof zijn mijn werkzaamheden dus weer heerlijk rustig bij wat het al maanden had horen te zijn!

Zucht
heb heerlijk geslapen en ga genieten van ontbijtje met door lief gekochte aardbeien!
(die hoorde me zondag verzuchten dat het weer bijna aardbeien-tijd is!)
pi_47218594
Wat een gedoe op je werk marit! Zo vervelend als het niet loopt.
Oh heerlijk aardbeitjes .
Fake it till you make it...
pi_47218689
een vraagje;
ik heb sinds zondag erge spierpijn aan binnenkant bovenbenen en billen, ik kan alleen met geen mogelijkheid bedenken waarvan !!
Zondag op maandag kwam ik nauwelijks mijn bed uit en gisteren heb ik echt als een kreupele gelopen met kleine stappen!
Vandaag lijkt het nog maar nauwelijks minder trouwens.

Kan het dat je 'zomaar' spierpijn krijgt agv zwaarder worden ofzo ?
Deze mate ken ik namelijk echt alleen maar van bijv. de wintersportvakantie!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:22:06 #258
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_47218771
Kan het niet zijn dat je slachtoffer bent/wordt van de griep epidemie? Dan kun je wel flink spierpijn krijgen namelijk. Verder zou ik het eigenlijk niet zo goed weten..
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:22:34 #259
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_47218783
Ik ben gister ook naar de fysio gewest. Onderrug redelijk tot zeer overbelast.
Het schijnt dat er ook banden zijn die je heupen en bekken en die bottenzooi bij elkaar houdt, maar dat verweekt allemaal. Dus wat eerst "touw" is, wordt nu "elastiek". Daarom gaan de plaatselijke spieren proberen om de boel bij elkaar te houden. Hiervoor zijn ze nie gemaakt. En voila, spierpijn in de onderrug.

Ik heb 4 oefeningen gekregen (alles 5keer, minimaal 3 keer per dag):
1. Billen samenknijpen (en paar tellen vasthouden) (alsof er een rijksdaalder tussen zit)
2. Doen alsof je je plas ophoudt icm billen samenknijpen (ook ff vasthouden)
3. Buik intrekken (geen sit-ups, gewoon als je zit of ligt)
4. als je zit: ligt voorover bukken en dan terug rechtop gaan zitten en je rug helemaal rechten alsof je je langer wilt maken.

En 's avonds warm houden/maken met tijgerbalsam/kruik/whatever.

Ik hoop dat het helpt. En als je echt erge last hebt, ga lekker naar de fysio. Je hoeft niet meer via de huisarts, dat scheelt ook weer.

En ik mag volgende week terugkomen, want het zat zo vast, dat hij niet alles in 1 keer los kreeg. Jottem.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:26:34 #260
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_47218868
Enneh, als je ook last hebt van je schaambeen, zou ik zeker naar de fysio gaan, want dan is het misschien wel serieuzer dan overbelasting van spieren. Zeker aangezien je al 7 maanden zwanger bent (ff snel geteld op de vroege morgen)...

En, als je naar de fysio gaat, hoef je niet naar je werk en je lieveliingscollega
pi_47218925
texelonia, daar dacht ik ook al aan ja
maar dan zou ik me toch verder ook niet helemaal top moeten voelen!
Ik voel me verder prima, en die spierpijn zit puur in mijn benen/billen en wat Davinia ook zegt; onderrug.
(als ik te lang in een houding lig 'snachts krijg ik ook zo'n krampgevoel in mijn onderrug/bil)

Davinia, ik zal me weer eens aan het lijstje oefeningen proberen te houden! Dank!
Het verhaal van elastieke banden en dus meer spierkracht nodig klinkt wel logisch.
pi_47218949
whahahaha
leuk die link die je legt naar die fijne collega
zal het in gedachten houden!

(godzijdank geen pijn in schaambeen!)
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:56:34 #263
3744 Kleintje
op en top!
pi_47219665

Weinig te melden hier. Behalve dat ik me echt bijzonder goed voel. Niet moe, niet misselijk...
En dit is al een paar dagen zo.
Wel vroeg naar bed, maar ik sta 's morgens ook vroeg weer op.
Heb gisteren zelfs paardgereden... over het strand, met een rustig galopje erbij. Voel me echt weer oke! EINDELIJK!
pi_47219746
héérlijk Kleintje! ben blij voor je !
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:30:00 #265
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_47220547
ik maak me zorgen om Minoes.... tis toch al best lang geleden nu.
pi_47220808
21 juni lijkt nog zover weg, maar soms komt het allemaal ineens wel heel dichtbij...

• nog 100 dagen...
  • nog 19 diensten werken (en 4 dagen kamp)...
  • bijna lente (dus al het seizoen waarin ik uitgerekend ben)
  • 2 handjes van 1 van de kinderen van het werk op mijn buik "ik denk dat jou baby al heeeeel goed gegroeit is. nu issie bijna af en is het mooi weer dus komt de baby uit je buik"

maar ook nog zoveel te doen

• wat ooit babykamer moet worden is nu nog onze slaapkamer
  • nog geen duidelijkheid omtrent mijn studie (nog 2 tentamens te maken de komende maanden)
  • nog geen duidelijkheid over vriendjes werk
  • nog geen duidelijkheid over kinderopvang

WHAAAAAAAAAAA over ongeveer 100 dagen word ik mama !!!
  • pi_47220861
    Kleintje wat fijn voor je dat je goed in je vel zit!!!
    pi_47220935
    Wat fijn Kleintje!!! Geniet ervan !

Mag vanmiddag samenwerken met mn favoriete (not) collega, joepie . Ach wie weet valt het allemaal best wel mee.
      dinsdag 13 maart 2007 @ 10:46:38 #269
    3744 Kleintje
    op en top!
    pi_47221076
    p_iglet... het komt allemaal wel oke met alles wat er nog moet gebeuren!!! Je krijgt straks vleugels en maakt het allemaal razendsnel af.
    Enne... lente? 21 juni begint de zomer toch? Jij krijgt het eerste zomerkindje
    pi_47221110
    Jahoe, allemaal goede berichten! Behalve Marit op haar werk, stom gedoe.

Kreeg net een geboortekaartje van een tweeling.Een jongen en meisje Bonnie en Clyde, serieus..
      dinsdag 13 maart 2007 @ 10:50:27 #271
    31820 Martineke
    Mama van Maxim en Romijn
    pi_47221209
    je meent het
    pi_47221242
    hihi het komt ook allemaal wel goed en af... daar twijfel ik niet aan.
    Maar soms lijkt het ineens net gisteren dat ik ontdekte dat ik zwanger was, terwijl dat eigenlijk voor mijn gevoel hoort bij "later als ik groot ben" en "over een flink aantal jaar".

Zeker met dit mooie weer, lijkt alles ook meteen een stuk zonniger

Gisteren helemaal happy in het zonnetje naar de stad gefietst, en eindelijk 2 (eigenlijk veeeeeeeeel te dure) leuke zwangerschaps shirts gevonden
    pi_47221310
    Bonnie en Clyde!
    werkelijk.. hoe kan je het doen!
    ik vrees dat de ouders er nog trots op zijn ook, op die 'leuke originele' vondst dus ???
    pi_47221332
    Jeetje, arme kids. Bonnie & Clyde
    pi_47223222
    Bonnie & Clyde... zou mijn keuze niet zijn .

Overigens kwam manlief gisteravond toen we het bed stonden op te maken ineens met een jongensnaam die wat mij betreft zeker tot de mogelijkheden behoort. Meisjesnaam hadden we al, maar nu dus wellicht ook een jongetjesnaam .
      dinsdag 13 maart 2007 @ 11:57:43 #276
    170545 DaviniaHR
    Mrs. PhysicsRules
    pi_47223603
    Bonnie en Clyde, wat een ORIGINELE namen...
    Een beetje als in de show van Herman Finkers. Als je een onwijs lelijk kind ziet, dat je dan zegt: "jee, wat een LIEF kind heb jij, toch!" (lol)
    pi_47237612
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 09:18 schreef marit1978 het volgende:
    een vraagje;
    ik heb sinds zondag erge spierpijn aan binnenkant bovenbenen en billen, ik kan alleen met geen mogelijkheid bedenken waarvan !!
    Zondag op maandag kwam ik nauwelijks mijn bed uit en gisteren heb ik echt als een kreupele gelopen met kleine stappen!
    Vandaag lijkt het nog maar nauwelijks minder trouwens.

Kan het dat je 'zomaar' spierpijn krijgt agv zwaarder worden ofzo ?
    Deze mate ken ik namelijk echt alleen maar van bijv. de wintersportvakantie!
    Heb ik ook gehad, maar nadat ik het behoorlijk druk had gehad het is vanzelf weer over gegaan!
    Die pijn in mijn schaamstreek heb ik overigens wel behoorlijk, wat kan dat dan zijn?

Kweek van urine was goed, ik heb helemaal geen blaasontsteking .......
    Jouw kleine handje grijpt
    mijn grote vinger vast
    mooi toch dat mijn vinger
    zo in jouw handje past
      dinsdag 13 maart 2007 @ 19:09:51 #278
    40180 Stiemie
    20-07-2007
    pi_47238086
    Hmm nog steeds geen nieuws van Minoes? Ik word nu toch wel heel nieuwsgierig...

Vandaag hebben we de 20-weken echo gehad. Erg leuk om de kleine weer te zien! Alles was helemaal oke dus we zijn weer helemaal gerust.

We zitten nu nog wel in dubio. Eigenlijk wilden we vandaag een nieuwe vakantie gaan boeken omdat we de wintersportvakantie moesten annuleren wegens bekkenproblemen. We willen nu nog even 2 weken samen weg naar een lekker warm plekje, niet te lang vliegen en met een autootje erbij zodat ik ook lekker mobiel ben. Nu hoorden we dat ik tot 36 weken mag vliegen mits er geen complicaties zijn. Nu ben ik alleen zo bang dat er natuurlijk net na het boeken iets fout zal gaan waardoor ik niet meer mag vliegen De bekkenklachten kwamen ook van de 1 op de andere dag opzetten. En bij de annuleringsverzekering hoeven we natuurlijk niet 2x aan te komen. Dus nu weten we niet zo goed wat we moeten doen... Gaan er hier nog mensen genieten van een kleine vakantie samen?
    pi_47239171
    Niet echt van plan, misschien nog een weekendje of zoiets...Heb ook niet echt de behoefte aan (kleine) vakantie samen. Ik merk wel dat ik meer behoefte heb aan dingen samen doen doordeweeks en in het weekend. Dat had ik eerder niet zo sterk...We deden wel dingen samen, uiteraard, maar nu wel meer.
    pi_47239313
    Hier ook geen vakantie in de planning....
    Maar waarom zou je niet een 2e keer bij de annuleringsverzekering aan kunnen kloppen als je weer moet annuleren?? Je doet het niet expres toch?
    Ik zou gewoon boeken, alleen wel redelijk snel dan, niet pas als je 34/35 weken zwanger bent.
      dinsdag 13 maart 2007 @ 19:42:37 #281
    40180 Stiemie
    20-07-2007
    pi_47239421
    We zouden dan bv eind april willen gaan en dan 10 dagen naar de zon. Lijkt me zo lekker om nog even samen weg te kunnen ook omdat we eigenlijk heeeeel erg uitkeken naar de wintersportvakantie die we anders deze week zouden hebben. En aangezien de mini pas eind juli verwacht wordt zit een vakantie er verder dit jaar niet echt meer in... We hebben ook gekeken naar een weekendje weg maar dat is in verhouding vaak al bijna de helft of zelfs meer van 10 dagen naar de zon.
    pi_47242102
    stiemie..fijn dat echo goed was!

qua vliegen; je moet dit echt per vliegmaatschappij even checken nog,
    aangezien de grensen die ze hanteren erg wisselend zijn. Soms zelfs 28wkn al!

wij hebben geen vakantie meer in de planning, wel nog dagje relaxen in een saunacomplex!
    pi_47242366
    Marit1978 vergeet het elke keer te vragen hoe was curacao? Weet dat dit niet het juiste topic is maar zou niet weten waar anders... Sorry alvast modjes...

Minoes ik hoop dat je heerlijk aan het genieten ben van je kleintje!
    Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
    pi_47242488
    hahaha
    Realiseerde me net toen ik opschreef "geen vakantie meer in de planning" dat we eigenlijk de super-vakantie net achter de rug hebben!
    Even kort ... het was heerlijk! Erg genoten van het klimaat, fijn hotel/goede voorzieningen en lekker op eigen tempo dingen bekeken. (2dagen auto gehuurd, dagje klein-curacao)
    Moet wel zeggen dat 9dagen lang genoeg is!
    (Zeker voor mij als geen fan van snorkelen en duiken...)
    Maar; een weekje weg voelde echt als 3volle weken totale ontspanning!

*einde vakantiepraatje*
      dinsdag 13 maart 2007 @ 22:57:45 #285
    40180 Stiemie
    20-07-2007
    pi_47248172
    Hahaha Marit, logisch dat je geen vakantieplannen meer hebt als je net zo lekker genoten hebt Jullie vakantie klinkt echt heerlijk!

Wij hebben net zo'n soort vakantie in gedachten. Geen druk schema maar gewoon lekker luieren en genieten. Ik heb voor de zekerheid vanmiddag nog de reisorganisatie gebelt en die vertelde me dat ik met de maatschappijen waar zij gebruik van maken tot 36 weken mag blijven vliegen mits er geen complicaties zijn.
    pi_47254309
    Wij gaan over 2 weken op vakantie... naar Tunesië. Gewoon even 8 dagen niets doen. Lekker boekjes lezen, genieten van de zon, elkaar en dromen over de toekomst.

Heb je voor de vliegvaartmaatschappij eigenlijk een zwangerschapsverklaring nodig waarin staat hoe ver je bent???
    pi_47254795
    Klinkt goed Marit.

Kleintje je moet altijd een zwangerschapsverklaring meenemen niet alleen voor de vliegtuigmaatschappij maar ook voor als er iets onverhoopt mocht gebeuren met je dan weten ze waar ze info van jou vandaan kunnen halen voor de baby. Zo zei mijn verloskundige het toendertijd tenminste... Net wat Marit zegt ik mocht maar tot 22 weken terugkomen en ik had de verklaring nodig omdat ik met 22 weken en 2 dagen terugvloog. Het verschilt per maatschappij.
    Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
      woensdag 14 maart 2007 @ 09:28:15 #288
    40180 Stiemie
    20-07-2007
    pi_47255728
    Oh lekker Kleintje zo'n vakantie wil ik ook!

Ik las trouwens net het goede nieuws over je moeder. Nu kunnen jullie tenminste zonder al die extra spanning op vakantie. Geniet er maar lekker van!

Ik heb van mijn verloskundige een zwangerschapsverklaring voor mijn verzekering gekregen en die mag je gewoon kopieren en overal voor gebruiken.
    pi_47259975
    Ik mag straks naar de verloskundige, maar de tijd gaat zo traag . Pas om 1 uur... Ik ga maar even een boterhammetje maken en in de tuin opeten, als de temperatuur een beetje aangenaam is.
    pi_47260258
    Nijna... het is al bijna 1 uur. Nog maar 1 uur en 4 minuten!
    Heerlijk he, dit weer...
    Is het van het weekend ook een beetje knap weer? Dan wil ik vriendje onder zijn hol schoppen zodat we de tuin gaan doen.
      woensdag 14 maart 2007 @ 13:14:18 #291
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_47262673
    Lishe hoe is het met jou? Ik vind je zo stil de laatste tijd.
    Als je niet lacht, ben je dood.
      woensdag 14 maart 2007 @ 13:21:15 #292
    40180 Stiemie
    20-07-2007
    pi_47262950
    Nijna hoe was het bij de verloskundige? Spannend altijd weer he?
      woensdag 14 maart 2007 @ 13:45:53 #293
    118901 Lishe
    Verse Soep!
    pi_47263724
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2007 13:14 schreef dutchie het volgende:
    Lishe hoe is het met jou? Ik vind je zo stil de laatste tijd.
    Even een lekker ego post zonder alles bij te lezen....
    Het gaat eigenlijk wel goed hoor, dank je! Maar ik vind het even veel, alles. Werken, baby, huis, drukke weekends in brabant. Maar dit weekend zijn we lekker thuis. Rommelen, in de tuin werken, en dan komt de zin vanzelf weer!
    We moeten snel afspreken trouwens. Hoorde van lief over je wederhelft. Gefeliciteerd!
    En qua baby, maandag ga ik naar de verlos. Dan update...
    Geluk zit in een klein Wolkje
    Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
      woensdag 14 maart 2007 @ 13:48:43 #294
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_47263806
    Afspreken ja, voordat je hele huis overgenomen wordt door een groep Fokkers.
    Ik wil je buik zien. En jou ook natuurlijk.
    Als je niet lacht, ben je dood.
    pi_47265338
    Nou ik ben weer terug, ze heeft me zowat onder tafel geprikt (ging bijna van mn stokje...). Maar verder was het wel een aardige verloskundige hoor .
    Heeeeel veel info gehad, dingetjes om door te lezen. Een bloeddruk die nog nooit zo laag was, ik zit altijd rond het gemiddelde zo ongeveer, nu was het maar 90/50. Op de vraag of drop nou wel of niet kon, zei ze breed lachend, neem maar lekker een dropje op zn tijd hoor!

Over 6 wkn terug en over 2 wkn echo afspraak .
    Maar die naalden van dr laat ze voorlopig maar mooi in t kastje liggen
    pi_47266091
    nijna...fijn dat het goed is !
    die naalden heeft ze niet snel meer nodig gelukkig

nu lekker op de bank de dingen gaan doorlezen !! leuk!
    pi_47266183
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2007 14:53 schreef marit1978 het volgende:
    nijna...fijn dat het goed is !
    die naalden heeft ze niet snel meer nodig gelukkig

nu lekker op de bank de dingen gaan doorlezen !! leuk!
    Ze zei idd dat ze rond 30 wkn nog een keer prikken geloof ik. Maar dat is nog lekker ver weg.
    Ik ga zo eerst even boodschappen doen, als ik bedacht heb wat we gaan eten...
    pi_47268434
    Leuk Nijna! Altijd spannend om op controle te gaan. Fijn dat alles ok is.

Ga hier gewoon melden dat 30 maart mijn laatste werkdag is. Ik werk nu alleen nog maan - en vrijdagen....dus nog 5x naar school
    Heel vreemd allemaal, maar ik ben er behoorlijk klaar mee. Het lukt fysiek ook niet/nauwelijks meer.
    Dat wordt iets gezelligs verzinnen voor de 30e
    pi_47271006
    heerlijk is dat he .. naar je verlof toe tellen !

ik hoef nog maar 5weekjes, en kan niet wachten!
    ben er ook klaar mee eigenlijk, had ik niet verwacht van te voren !
      woensdag 14 maart 2007 @ 19:20:31 #300
    5177 Leah
    I'm going to Graceland
    pi_47274789
    Goh jongens, het duurt nu wel erg lang met bericht van Minoes hè?
    Losing love is like a window in your hart,
    everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')