quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:34 schreef amaranta het volgende:
Mag ik in de op?
als het goed is 9 november
Dit was met 26 weken, met kleren aan was het nog niet echt te zien, zeker als je het niet wist.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:15 schreef Bass-Miss het volgende:
Bij mij begon je pas na 25 weken iets te zien. En dan nog hing het ervan af wat ik aan had.
Zo'n buik had ik al voordat ik zwanger werdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:23 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dit was met 26 weken, met kleren aan was het nog niet echt te zien, zeker als je het niet wist.
Ik heb eerst mijn buik eraf gekotst denk ik...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo'n buik had ik al voordat ik zwanger werd
heb altijd al een buikje gehad namelijk
aha okequote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:26 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik heb eerst mijn buik eraf gekotst denk ik...
Dan zal het wel meevallen met dat buikje, ik ben begonnen aan 75 en gestopt aan 85 ongeveer.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
aha oke
Ik heb net even ergens berekend, en volgens die berekening mag ik 14 kilo aankomen in de hele zwangerschap.
Heb me dinsdag gewogen (maandag ontdekt) en woog toen (naakt en 's ochtends) 61.5
Ik zie wel hoe het loopt. mijn schoonbroer zegt, 'dan knip je toch gewoon een gat uit je jurk voor je buik'':')quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:40 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dan zal het wel meevallen met dat buikje, ik ben begonnen aan 75 en gestopt aan 85 ongeveer.
Tien kilo dus waarvan 4,5 baby was.
ik ben getrouwd toen ik 15 weken zwanger was, je kon toen net onderscheiden dat ik dikker was van een zwangerschap(ben zelf al stevig)quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:09 schreef amaranta het volgende:
wat ik me eigenlijk afvraag? hoe hard groeit zo'n buik? Ik ben nu 5 weken en ga eind april trouwen? Is er dan al veel te zien?
Ik begrijp dat het persoonsafhankelijk is maar een richtlijn wellicht?
10 april is de laatste passessie. Net mijn moeder aan de lijn gehad en die zei dat ik tot dan moest wachten en dat ze hem dan vermaken eventueelquote:Op zondag 11 maart 2007 12:50 schreef Kleintje het volgende:
Amaranta, heb je je trouwjurk dan al klaar hangen?
Meestal is de laatste pas + het ophalen toch pas zo'n 2 weken van te voren. Dan kunnen ze nog wat laatste dingen veranderen.
Je bent dan 'pas' 11 tot 12 weken zwanger. Dan heb je echt nog geen mega buik. Het kan wat voller zijn en strakke kleding minder prettig zitten, maar meestal bij een eerste kindje is het dan nog niet echt overdreven dik en zichtbaar.
Ja man... lente... heb er zin in! Gisteren leuke positiekleding binnen gekregen. Leuke spijkerbroek (die ik eerst weer eens tig centimeter korter moet maken), leuk jurkje en een leuke blouse!
Heb echt zin in de lente!
ja, ik wil ze op zich best bellen. Maar het kan zijn dat tot 10 april mijn buik amper groeit, en daarna ineens kei hard gaat groeien ofzo.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:41 schreef Marie79 het volgende:
Amaranta, ik heb vrijdag mijn jurk uitgezocht en verteld dat ik bezig ben om zwanger te worden. Er werd me gezegd dat ik GELIJK moest bellen als ik zou weten dat ik zwanger ben. Dan kunnen ze z.s.m. mijn jurk aan gaan passen!
Ik zou dus gelijk bellen als ik jou was...
Maar je mag er hier ook gewoon over kleppen hoor!quote:Op maandag 12 maart 2007 09:45 schreef Nijna het volgende:
Er is een MvM topic Davinia: Moeders voor Moeders
ikdoe mee jaquote:Op maandag 12 maart 2007 09:39 schreef DaviniaHR het volgende:
Trouwens, Amaranta (ff meedoen aan de MvM maffia...) Doe jij wel mee met Moeders voor Moeders? Geniet jij van al van de geneugten van ranzig stinkend convserveermiddel en zo?
Altijd fijn in je eerste drie maanden
Ben net klaar, en ben erg blij dat die potten uit de wc verdwenen zijn.
Heeft op zich wel leuke situaties opgeleverd, maar toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |