quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:43 schreef Leah het volgende:
Om vervolgens dus er niet uitziend het ziekenhuis weer te verlaten, ik had er niet aan gedacht dat die buik dus ook weer weg ging, ook de tweede keer niet![]()
Ik zit eigenlijk op jouw 4e aankondiging te wachten Suusquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:16 schreef Suzanna het volgende:
Hier in de familie is er een baby-boom aan de gang! Ik heb namelijk Julia 25 december gekregen, 31 december werd het tweede kindje van mijn broer geboren, en ik heb nog 2 zwangere schoonzusjes en twee zwangere zussen! (ja, ik kom uit een groot gezin, in totaal 8 kinderen) ... 3 daarvan zijn eerste kindjes, en 1 ervan is de negende...
Ik vind het zo leuk!(en mijn moeder krijgt het razenddruk! )
Ik wilde niet in het zh bevallen maar ben wel in zowel het Westeinde als Reinier de Graaf in Delft geweest om te kijken hoe het er allemaal uitzag. Er zijn regelmatig infomatieavonden. Gewoon doen hoor!quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:39 schreef Memmel het volgende:
P_iglet, in de Annastraat zit ook een leuke (maar wat duurdere) zaak. Direct naast Sterre en Tijl. In de zijstraat tegenover de Prenatal.
Ik moet straks ook weer naar de vlos, dus een update volgt.
Rare vraag misschien, maar hebben jullie, indien gekozen voor het ziekenhuis, eerst de verloskamers nog bekeken? Ik ga naar het Rode Kruis in Den Haag en kreeg die vraag gisteren. Ik heb er nooit bij stilgestaan en denk dat het me tegen die tijd weinig kan schelen hoe het er uit ziet, eerlijk gezegd.
Krijg je een tweeling? Wat leuk! Of zijn het er stiekem meer?quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:05 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ben weer terug van mijn 2e huis "Bronovo".
Met de flensjes is alles ok. De 1 is de afgelopen 3 weken 220 gr gegroeid en die andere vreetzak bijna 300 grZe groeien gestaag door en alles ziet er goed uit.
Met moeders was ook alles ok, behalve dat ik ijzerpillen moet gaan slikken. Bloeddruk 150/70 en dat vonden ze ook prima. Dus helemaal tevreden vandaag !![]()
*grijns*quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:43 schreef Belana het volgende:
hahaha ET, ik zie me al staan daar
door de gangen lopend, al roepend... Minoe-hoessss....
Dank u!! Ik weet ook nog niet helemaal of ik er nou blij mee moet zijn dat mijn collega's zo blij zijn dat je het al zo goed kan zien...quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:41 schreef Deepfreeze het volgende:
...
Het is wel raar om nu mijn buik te mogen tonen, terwijl voorheen het dan als dik bestempeld werd.
Dat vind ik dus ook!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Degene die dat zeggen hebben hun ogen in hun broekzak. Het is heel duidelijk te zien!
volgens mij is juist de jongste het langst blijven zitten, denk je niet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Idd! Is de jongste wel helemaal goed?
En dat de oudste tijdens de eerste bevalling rustig is blijven zitten, is ook wel bijzonder.
Oh ja, ben niet zo helder vandaagquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:04 schreef bixister het volgende:
[..]
volgens mij is juist de jongste het langst blijven zitten, denk je niet?
wat ontzettend bijzonder zeg!
hahaha nou ik ben zeer benieuwd!!! welke locatie volg jij die cursus?.. want het zijn nogal wat locaties, dus misschien verschilt dat onderling ook nog.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:02 schreef Memmel het volgende:
p_iglet, dat was ook mijn idee. Maar toen we en groupe de bekkenbodemspier gingen trainen (en in....en uit...) moest ik toch wel effe giechelen van binnen. Maar je steekt er in ieder geval wel wat van op!
Ik heb een tijd terug gelezen dat er ergens hetzelfde gebeurd was, maar dan nog met nieuwjaar en de verjaardag van de moeder tussen de twee geboortes in...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:04 schreef bixister het volgende:
[..]
volgens mij is juist de jongste het langst blijven zitten, denk je niet?
wat ontzettend bijzonder zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |