abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 maart 2007 @ 23:43:24 #101
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_47038609
Oh joh . Ik heb dat echt tot aan de bevalling vol kunnen houden, met die buikbanden.
Om vervolgens dus er niet uitziend het ziekenhuis weer te verlaten, ik had er niet aan gedacht dat die buik dus ook weer weg ging, ook de tweede keer niet
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 8 maart 2007 @ 00:26:41 #102
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_47039953
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:43 schreef Leah het volgende:
Om vervolgens dus er niet uitziend het ziekenhuis weer te verlaten, ik had er niet aan gedacht dat die buik dus ook weer weg ging, ook de tweede keer niet

Ik heb nog steeds geen 1 buik.. ik heb er gewoon 2.. 1 onder m'n boobs en 1 onder m'n navel. En ik krijg er alleen 1 mooi geheel van als ik expres m'n buik uitsteek
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_47042262
hehe, leuke verhalen, ladies.

weet even niet meer wie leukere kleding zoekt, maar prenatal en de H&M in Leidschenhage heeft wel dingen en in Den haag zit een winkel zwanger en co. Frederikstraat ? Wel een zeer dure winkel, maar wel leuk! Heb daar wat dingen in de uitverkoop gekocht.

Om 08.30 wederom een date in Bronovo. Update volgt dus. Gewoon controle, no worries.

En Minoe hoe hoe hoe hoe hoeeeeeees, hoest nou ?
pi_47042303
Minoessssssssssssssssssssssssss hoestie????

Ik ga om 09.45 ook naar de vlos, dus straks een updateje!

p-iglet... denk je nou echt dat ik zomaar geloof dat je zo gegroeid bent? Nee dus! FOTO's willen we!
Bewijsmateriaal.
Kies zelf maar of je ze in het dikke buiken topic zet of onder Userfoto's bij het tietentopic of sexy & gewaagd
  donderdag 8 maart 2007 @ 08:16:39 #105
45621 Suzanna
Mama van...
pi_47042477
Hier in de familie is er een baby-boom aan de gang! Ik heb namelijk Julia 25 december gekregen, 31 december werd het tweede kindje van mijn broer geboren, en ik heb nog 2 zwangere schoonzusjes en twee zwangere zussen! (ja, ik kom uit een groot gezin, in totaal 8 kinderen) ... 3 daarvan zijn eerste kindjes, en 1 ervan is de negende ...

Ik vind het zo leuk! (en mijn moeder krijgt het razenddruk! )

[ Bericht 15% gewijzigd door Suzanna op 08-03-2007 08:22:17 ]
  donderdag 8 maart 2007 @ 08:39:47 #106
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_47042751
P_iglet, in de Annastraat zit ook een leuke (maar wat duurdere) zaak. Direct naast Sterre en Tijl. In de zijstraat tegenover de Prenatal.
Ik moet straks ook weer naar de vlos, dus een update volgt.

Rare vraag misschien, maar hebben jullie, indien gekozen voor het ziekenhuis, eerst de verloskamers nog bekeken? Ik ga naar het Rode Kruis in Den Haag en kreeg die vraag gisteren. Ik heb er nooit bij stilgestaan en denk dat het me tegen die tijd weinig kan schelen hoe het er uit ziet, eerlijk gezegd.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_47042943
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 08:16 schreef Suzanna het volgende:
Hier in de familie is er een baby-boom aan de gang! Ik heb namelijk Julia 25 december gekregen, 31 december werd het tweede kindje van mijn broer geboren, en ik heb nog 2 zwangere schoonzusjes en twee zwangere zussen! (ja, ik kom uit een groot gezin, in totaal 8 kinderen) ... 3 daarvan zijn eerste kindjes, en 1 ervan is de negende ...

Ik vind het zo leuk! (en mijn moeder krijgt het razenddruk! )
Ik zit eigenlijk op jouw 4e aankondiging te wachten Suus
Maar mijn god, wat een drukte joh!! En een hoop verjaardagen
pi_47042975
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 08:39 schreef Memmel het volgende:
P_iglet, in de Annastraat zit ook een leuke (maar wat duurdere) zaak. Direct naast Sterre en Tijl. In de zijstraat tegenover de Prenatal.
Ik moet straks ook weer naar de vlos, dus een update volgt.

Rare vraag misschien, maar hebben jullie, indien gekozen voor het ziekenhuis, eerst de verloskamers nog bekeken? Ik ga naar het Rode Kruis in Den Haag en kreeg die vraag gisteren. Ik heb er nooit bij stilgestaan en denk dat het me tegen die tijd weinig kan schelen hoe het er uit ziet, eerlijk gezegd.
Ik wilde niet in het zh bevallen maar ben wel in zowel het Westeinde als Reinier de Graaf in Delft geweest om te kijken hoe het er allemaal uitzag. Er zijn regelmatig infomatieavonden. Gewoon doen hoor!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_47043110
memmel je kunt altijd even kijken. ik ben bevallen op de open verloskamer en heb die kamers gezien vanwege de ctg's. maar ik raad je wel aan om te gaan kijken. was wel fijn om te weten waar ik terecht kwam.

kleintje hoe je alles omschrijft. geweldig.
alleen 1ding klopt niet. Je kunt uitscheuren of ingeknipt te worden. maar het hoeft niet.
ik had helemaal niks, dankzij de koffie.

minoes hoe is het nu ??? ben je al aan het genieten?
mama van 3 kids!
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:02:54 #110
24188 Belana
kloon van belana
pi_47043119
geen nieuws meer van minoes dus na gisterochtend? Na deze beeb gaat het lang duren he? wel mensen in het lijstje, maar niet echt mensen die veel posten.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:03:49 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47043134
Nou idd, het gaat best stil worden.
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:05:29 #112
24188 Belana
kloon van belana
pi_47043151
dan moeten er maar veel 2e streepjes gaan vallen
stormy waters...
sailin'
pi_47043598
Maar die komen dan pas ergens in oktober november Belana, dus het wordt geduld hebben .
Maar ik ben wel voor meer tweede streepjes .
Fake it till you make it...
  FOK!fossiel donderdag 8 maart 2007 @ 09:32:55 #114
2628 Karin
pi_47043651
Amaranta van harte gefeliciteerd

Minoes zal vast haar babietje al in haar armen hebben maar voor het geval dat

Shit ook helemaal gemist wat Kleintje heeft verklapt.
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:40:32 #115
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_47043830
Amaranta gefeliciteerd!

Davinia welkom (ja, spuit 11, ik weet 't )

Minoes zou anders toch ook vandaag of morgen ingeleid worden als het niet door zou zetten? Dan zal ze nu vast wel d'r baby hebben Belana kan jij niet ff bij het ziekenhuis binnenstappen: "is de baby van Minoes al geboren?"
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_47044373
Ben weer terug van mijn 2e huis "Bronovo".

Met de flensjes is alles ok. De 1 is de afgelopen 3 weken 220 gr gegroeid en die andere vreetzak bijna 300 gr Ze groeien gestaag door en alles ziet er goed uit.

Met moeders was ook alles ok, behalve dat ik ijzerpillen moet gaan slikken. Bloeddruk 150/70 en dat vonden ze ook prima. Dus helemaal tevreden vandaag !
pi_47044452
fijn weer KP ennuhh volgens mij woon je best wel dicht bij mij in de buurt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 8 maart 2007 @ 10:43:17 #118
24188 Belana
kloon van belana
pi_47045332
hahaha ET, ik zie me al staan daar
door de gangen lopend, al roepend... Minoe-hoessss....
stormy waters...
sailin'
  donderdag 8 maart 2007 @ 10:57:57 #119
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_47045696
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 10:05 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ben weer terug van mijn 2e huis "Bronovo".

Met de flensjes is alles ok. De 1 is de afgelopen 3 weken 220 gr gegroeid en die andere vreetzak bijna 300 gr Ze groeien gestaag door en alles ziet er goed uit.

Met moeders was ook alles ok, behalve dat ik ijzerpillen moet gaan slikken. Bloeddruk 150/70 en dat vonden ze ook prima. Dus helemaal tevreden vandaag !
Krijg je een tweeling? Wat leuk! Of zijn het er stiekem meer?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_47045736
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 10:43 schreef Belana het volgende:
hahaha ET, ik zie me al staan daar
door de gangen lopend, al roepend... Minoe-hoessss....
*grijns*
Dan denken ze straks dat je op zoek bent naar die vrouw die met poezen kan praten, van het boek van Annie M.G. Schmidt!
Maar... doe eens. Gewoon kijken of je wat vindt

APK bij de vlos gehad.
De assistent is met vakantie en daardoor blijft de mail liggen. Slordige zaak. We hebben het wel even over mijn 'probleem' gehad.
Moet een plasje inleveren, het klinkt alsof ik een blaasontsteking heb.
Ik moet in ieder geval meer calcium gaan gebruiken, daar komt vaak de pijn in de benen uit voort. En het klopt wel, ik eet/drink bijna geen zuivelproducten.

Was ehm... ehm... best wel veel aangekomen!
Maar dat was te verklaren, na al die weken niet lekker voelen kon ik eindelijk weer eten.
Was 3,5 kilo aangekomen sinds vorige keer. In totaal al 7!!!! kilo
Maar goed, eerst een hoop afgevallen dus ik maak me nog geen zorgen!

Bloeddruk was laag, 100/55.
Verder was alles oke!
pi_47045952
Fijn, Kleintje. Ach joh, die kilootjes ben jij (zijn wij) toch binnen een paar ( 2 ofzo) weer kwijt. No problemo, vragen we die personal trainer van Linda de Mol even. Geen idee hoe de beste man heet.
Oscar ? Blaasontsteking, shit zeg. Beaker, hoest eigenlijk met uw blaas en zijn ontsteking ?

Ja, Davinia. Ik krijg er 2. Het is niet te hopen dat er nog 1 ergens verstopt ligt.
pi_47046060
KP, dat vind ik goed, ik wil best een Oscar krijgen!
Als ie anders heet dopen we hem om tot Oscar.
Enne... ik wil best een personal trainer, maar niet te veel bewegen hoor

Nee, zonder gekheid, ik ga straks mensendieck doen als zwangerschapscursus en na de bevalling 5 lessen kidwalk (http://www.kidwalk.nl/).
Lekker weer bewegen en zorgen dat de kilo's eraf gaan. Lijkt me erg leuk. Is op meer plaatsen in Nederland, dus wie weet ook wat voor jullie.

Ik heb bananen gehaald!!!
Zal zo eens een foto gaan maken!
pi_47047689
Hahaha, ik heb ook bananen gekocht, hahaha. Zal vanavond foto laten maken door vriendlief !

Site ga ik zeker even bekijken.
pi_47047783
Kleintje dat kidwalk klinkt leuk!!!
Jammer genoeg niet hier in de buurt..

Ik heb over 1,5 week de 1e avond van mijn Fitzwanger cursus. Ben zeer benieuwd, ben niet zo groepsmenserig en cursuserig eigenlijk

En ja een nieuwe buikfoto komt er als het goed is vandaag... als vriendje zijn onweerhumeur en mijn zwangerschapshormonen weer in 1 ruimte kunnen
pi_47047899
Ik ben mijn kop aan het breken hoe ik die foto voor het buikentopic nu het beste kan maken...
Maar het komt goed!
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2007 @ 13:27:00 #126
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_47049906
Ik dacht even snel te checken hoe het met minoes is, maar helaas nog geen nieuws Dan maar wat puffers ertegenaan gooien (als ze nog nodig zijn)
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_47050412
hmm, nog steeds geen minoes.. Het kan toch niet lang meer duren..

Ik ben zonet even de stad ingeweest voor wat nieuwe kleding. Mijn spijkerbroeken werken niet meer mee. Vooral de bovenste knoopjes willen niet meer dicht. Heb een positiebroek en 2 shirts bij de miss-etam gehaald. Niet zo heel veel keus, maar wel mijn smaak gelukkig.
Het is wel raar om nu mijn buik te mogen tonen, terwijl voorheen het dan als dik bestempeld werd.
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:22:44 #128
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_47052067
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 13:41 schreef Deepfreeze het volgende:
...

Het is wel raar om nu mijn buik te mogen tonen, terwijl voorheen het dan als dik bestempeld werd.
Dank u!! Ik weet ook nog niet helemaal of ik er nou blij mee moet zijn dat mijn collega's zo blij zijn dat je het al zo goed kan zien...
Eigenlijk zeggen ze dan stiekem dat je gewoon dik bent, maar nu is dat sociaal gewenst, op de een of andere manier ??? Ach, ze bedoelen het goed.
En, deepfreeze, ook leuk zijn de vragende blikken: Zou ze zwanger zijn? ik durf het niet te vragen, maar denk het wel.
pi_47053172
Of een opa die zegt: Je kunt het nu echt niet meer verstoppen hè...
Of mensen die het al weten, die naar je buik lopen staren, alsof er elk moment een kindje uit mijn navel komt..
pi_47053264
ik vond het super dat mensen het op een gegeven moment konden gaan zien !!!
pi_47053267
't is gewoon nooit goed. Ik kreeg te horen dat er nog niets te zien is. Dat is ook niet leuk hoor!
pi_47053555
hahaha...vreselijk vond ik dat
daarom des te trotser als mensen op een gegeven moment WEL aangaven wat te zien!

gisteren op de zw.cursus zei een mede-cursist die er vorige week niet was
nog van "jeetje..jij groeit hard in 2 weken!"
Nou, dat is ook wel zo eigenlijk...het lijkt wel of mijn buikholte nu vol is (het komt bijna tot ribbenboog) en mijn buikspieren nu ècht wel mee moeten gaan rekken!
Het gaat acuut per dag naar voren lijkt wel.
pi_47053565
Degene die dat zeggen hebben hun ogen in hun broekzak. Het is heel duidelijk te zien!
pi_47053633
Och kleintje. Ik moest even lachen om jou nick.. Kleintje, met een klein buikje. Maar die van jou zal ook wel gaan groeien.
Iedereen groeit anders. Ik had al een buikje, dus met een frutsje erin heb je snel een toonbare bult aan de voorkant. Maar dat is ook nog de enige plek waar het goeit (nog maar 1 kilo erbij).
pi_47053785
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Degene die dat zeggen hebben hun ogen in hun broekzak. Het is heel duidelijk te zien!
Dat vind ik dus ook!
Dus ze l*llen maar een eind de ruimte in!
pi_47055736
Vriendin van me belde. Ze had een geboortekaartje gekregen van een tweeling.
Was de ene in week 30 geboren en de ander in week 38
Dat is toch ook maf.
30 weken is natuurlijk erg vroeg, dus ik snap wel dat ze die ander lieten "zitten", maar toch..
Irritant voor die moeder trouwens, moet ze alsnog 2x bevallen
pi_47056012
Dus dan hebben ze een tweeling die jarig zijn op verschillende dagen? Echt raar zeg.
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:22:36 #138
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_47056630
Idd! Is de jongste wel helemaal goed?
En dat de oudste tijdens de eerste bevalling rustig is blijven zitten, is ook wel bijzonder.
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:37:50 #139
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_47057245
Ben vanmiddag weer bij de vlos geweest. Alles prima, mijn suiker-uitslag was ook heel goed. De vlos zei dat het zeker wel een 7-ponder zou worden. Da's toch niet bizar groot ofzo? Was zelf ook 3600 gr. Ik was 2 kilo aangekomen. 'Dat zou tijd worden', zegt ze. Ik was pas 1 kilo aangekomen en ben nu 29 weken. Maar wat er niet bijkomt, hoeft er ook niet af!

Piglet, ga je de FitZwanger bij Meavita in Den Haag doen?? Ik ben nu 3 weken op weg en ik moet zeggen dat het een redelijk hoog suf-gehalte heeft. Maar toch ook wel weer nuttig, denk ik. In les 5 krijgen we een 'interessante' video te zien. Dan weet ik genoeg....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_47057496
Jup Memmel dat was wel de bedoeling... Het was het minst zweverige wat ik kon vinden. De rest van die cursussen klonk nog wolliger en zweveriger.
  donderdag 8 maart 2007 @ 17:02:13 #141
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_47058253
p_iglet, dat was ook mijn idee. Maar toen we en groupe de bekkenbodemspier gingen trainen (en in....en uit...) moest ik toch wel effe giechelen van binnen. Maar je steekt er in ieder geval wel wat van op!
pi_47058330
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Idd! Is de jongste wel helemaal goed?
En dat de oudste tijdens de eerste bevalling rustig is blijven zitten, is ook wel bijzonder.
volgens mij is juist de jongste het langst blijven zitten, denk je niet?
wat ontzettend bijzonder zeg!
pi_47058515
Ik wist niet dat dat kon. Je zou toch denken dat de baarmoeder teveel gaat samentrekken tijdens en na de bevalling?
Misschien met een keizersnede en medicatie om de samentrekkingen stil te leggen. Hoewel geen samentrekkingen ook niet ok lijkt ivm bloedverlies... Gek.
  donderdag 8 maart 2007 @ 17:11:08 #144
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_47058598
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 17:04 schreef bixister het volgende:

[..]

Oh ja, ben niet zo helder vandaag
pi_47058691
Met allebei de beebs is het dik in orde...raar verhaal inderdaad. Heb mijn meiden al toegesproken, dat dat dus even niet de bedoeling is.
pi_47058770
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 17:02 schreef Memmel het volgende:
p_iglet, dat was ook mijn idee. Maar toen we en groupe de bekkenbodemspier gingen trainen (en in....en uit...) moest ik toch wel effe giechelen van binnen. Maar je steekt er in ieder geval wel wat van op!
hahaha nou ik ben zeer benieuwd!!! welke locatie volg jij die cursus?.. want het zijn nogal wat locaties, dus misschien verschilt dat onderling ook nog.

k_p, niet doen hoor dat soort gekke dingen. Gewoon netjes je 2 meiden in 1 keer.
  donderdag 8 maart 2007 @ 17:34:10 #147
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_47059459
Ik zit op wo avond in de Campanulastraat. En bij les 5 moet de partner mee, dan leer je puffen (en krijg je die 'interessante' video te zien...). Oh en de lerares heet geloof ik Dorien.
pi_47060280
ok dan, dan woon je niet al te ver bij mij vandaan... ik ga naar de hanenburglaan straks. dat is voor mij net wat dichterbij.
  donderdag 8 maart 2007 @ 18:35:42 #149
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_47061653
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 17:04 schreef bixister het volgende:

[..]

Ik heb een tijd terug gelezen dat er ergens hetzelfde gebeurd was, maar dan nog met nieuwjaar en de verjaardag van de moeder tussen de twee geboortes in...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_47062154
Niet de verjaardag van de moeder toch? Van een tweeling was de eerste op 31 december 2006 een paar minuten voor 12 uur 's nachts geboren en de tweede op 1 januari 2007 een paar minuten over 12 uur 's nachts. Zoiets.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2007 18:52:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')