Heee Amaranta!
Welkom hier!
Nijna en Marit... het is toch gewoon zo?
Ik lieg gewoon niet...
Mijn kont man... pfffffffffff
Volgens mij ben ik niet 'dik' geworden. Ik bedoel... ben eerst zo'n 10 kilo afgevallen. Zat vorige maand 3,7 bij (morgen mag ik weer op de weegschaal).... maar toch.. je dijt gewoon uit. Denk dat je bekken gewoon KLABOEM veel breder worden. En daardoor heb je een mega ass!!!!
Zwanger zijn is echt geweldig.
![]()
Eerst minimaal 12 weken kotsen en onzeker zijn tot je de eerste echo hebt, daarna ga je jezelf 8 weken druk maken om de 20 weken echo. Dan krijg je het druk met het kamertje verbouwen terwijl je zo'n ass hebt dat je amper je kont kan keren in zo'n klein kamertje.
Tegen de tijd dat het kamertje af is dan besluit je dat het hele huis opgeruimd moet worden, het liefst in 1 dag, maar ja... je wordt moe en zo heb je meer troep dan voor je nesteldrang.
Dan ga je minimaal 24 uur weeën tegemoet, je scheurt uit, wordt ingeknipt of krijgt een mooie rits in je buik.
Daarna ben je zielsgelukkig met je kindje, maar komen de zorgen. Waarom stinks de poep zo, waarom huilt ie, heeft ie wel genoeg gegeten, hoe kan ik alles goed doen.
Tot overmaat van ramp blijven je tieten voorlopig lekken, krijg je midden in de winkel last van opvliegers als iemand maar 1 woord verkeerd zegt. En als ze niets verkeerd zeggen maar je aan het lachen maken dan heb je last van je bekkenbodemspieren en ben je zo incontinent als het maar kan en zeik je de hele winkel onder!
Maar het is voor een goed doel!
[ Bericht 7% gewijzigd door Kleintje op 07-03-2007 20:51:43 ]