SGV= Spotters Group Volkelquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:36 schreef Lightning_NL het volgende:
Was Matt Herben mooi?400 foto's? Damn dat zijn er veel. Wie zijn SGV, Mo en Fred?
ik vond het juist wel relaxed dat ze geen pendelbussen hadden. Heb vorig jaar in leeuwarden 2 uur in de rij gestaan voor die achterlijke kutbussen :-pquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ben net terug. Mooi de hele dag droog weer, na de middag volop zon.
Parkeren was opzich goed geregeld maar veel te ver wag van de basis. Vanaf mijn parkeerplaats was het een uur lopen.
Vooral 70 plussers en de kleinste kinderen trokken dat niet. Anders waren er altijd pendelbussen.
Ik moet zo nog kijken of de foto's wat geworden zijn.
Ik stond ook op 6 en heb exact 50 minuten gelopen van de uitgang naar de auto. En zeker niet langzaam want ik werd door niemand ingehaald ofzo. Zag wel plenty opa's en oma's met kleinkinderen het bijkans afleggen. Zet dan als Klu duidelijk op de website dat het zo ver is!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:39 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
ik vond het juist wel relaxed dat ze geen pendelbussen hadden. Heb vorig jaar in leeuwarden 2 uur in de rij gestaan voor die achterlijke kutbussen :-p
en daarna als sardientjes in een blikje naar de auto heel fijn.
Mijn parkeerplaats(6) was een klein half uurtje lopen. Wel prima te doen dus.
En vanmorgen kregen we een lift van een boer daar die ons van de parkeerplaats naar het terrein bracht
vorig jaar in leeuwarden was ik er ook op vrijdag(geen idee hoeveel mensen er toen waren overigens).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik stond ook op 6 en heb exact 50 minuten gelopen van de uitgang naar de auto. En zeker niet langzaam want ik werd door niemand ingehaald ofzo. Zag wel plenty opa's en oma's met kleinkinderen het bijkans afleggen. Zet dan als Klu duidelijk op de website dat het zo ver is!
Vorig jaar in Leeuwarden is onvergelijkbaar. Daar waren op zaterdag 250.000 man, hier vandaag 80.000
heel veelquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:38 schreef matthendriks het volgende:
Ik ben van plan morgen te gaan, met de auto.
Denk dat het beste is om daar zo vroeg mogelijk te zijn, ivm parkeren?
Hoeveel mensen zullen er morgen komen?
Hmmmm...dan was je niet vroegquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ben net terug. Mooi de hele dag droog weer, na de middag volop zon.
Wederom, ik was vroeg en stond op 10 minuten van de basisquote:Parkeren was opzich goed geregeld maar veel te ver wag van de basis. Vanaf mijn parkeerplaats was het een uur lopen.
Yupquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:50 schreef Daantke het volgende:
Ik ga om 7 uur weg met de auto, vanaf Lelystad, zal zo'n anderhalf uur rijden zijn? Ben ik er dus rond half negen/kwart voor negen, vroeg genoeg imho.![]()
Op zaterdag komen er altijd meer dan op vrijdag. Bovendien werd donderdag aangegeven dat het zaterdag iets beter weer zou zijn. Dus ik denk een 120.000.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:38 schreef matthendriks het volgende:
Ik ben van plan morgen te gaan, met de auto.
Denk dat het beste is om daar zo vroeg mogelijk te zijn, ivm parkeren?
Hoeveel mensen zullen er morgen komen?
Waarom niet gewoon A50 richting Eindhoven, afslag Uden-Zuid, auto parkeren bij een bouwmarkt (Gamma zit in de buurt) en een kwartiertje fietsen naar de basis? Fietsparkeerplaats is naast de ingang. Vandaag werkte dit perfect zo.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Op zaterdag komen er altijd meer dan op vrijdag. Bovendien werd donderdag aangegeven dat het zaterdag iets beter weer zou zijn. Dus ik denk een 120.000.
Als je uit het noorden via de A50 aanrijd dan staan er na de waalbrug voor Knooppunt Ewijk borden "Open dagen, via A73 richt. Venlo"
Let op! De kortste route is echter A50 doorrijden en dan afslag Ravenstein naar Uden. Volg je de borden (zoals ik deed) dan zul je merken datde A73 momenteel in onderhoud is er merendeels maar 70 gereden mag worden je door moet rijden tot afslag Boxmeer van afslag Boxmeer naar Volkel weer 15 tot 20 km terug is je op parkeerplaats 6 terecht komt het hiervandaan minstens 45 minuten lopen is
Vanaf Nijmegen moet je minstens anderhalf uur tellen voordat je een vliegtuig ziet, terwijl je Tomtom waarschijnlijk 20 minuten aangeeft.
Dit wetende zou ik via A50/Ravenstein gaan, maar goed moet ieder voor zich weten.
Nee, helaas..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:02 schreef Coelho het volgende:
Ik ben nu mijn foto's aan het sorteren, een 400 geschoten. Superdag, jammer van de regen in de ochtend en het niet doorgaan van de base attack. Iemand het droppen van de brandstoftanks door die bird-hitter nog op foto? Er werd geen woord aan gewijd terwijl het toch echt gebeurde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |