We mogen allebei geen alcohol en sapjes hebben deze uitwerking.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hier nog één die zich verveelt.
Wat is dat met jullie?
*grijpt snel naar het bierquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We mogen allebei geen alcohol en sapjes hebben deze uitwerking.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We mogen allebei geen alcohol en sapjes hebben deze uitwerking.
Blij dat ik er weg ben!quote:
Neh.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:01 schreef -skippybal- het volgende:
Dit is toch niet zoeen viez blau/roodtopic he?
Mooi! Dan ga ik hier even poepenquote:
Das me iets te ver weg, mop.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/972968
Op joune?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
-dat doe je maar op je keukenvloer-
2 handen, etc.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:12 schreef SiemeN het volgende:
Wederom wat Tiek zegt.
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Neah, ik ben niet zo van de sleep-overs, behalve als het bij mij thuis is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je kan bij Janet blijven slapen. Denk ik.
quote:
Hallo Fok,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:15 schreef JDude het volgende:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo van 'snel uitnodigen voordat ze er zelf achterkomt en zich wéér buitengesloten voelt, hopende dat ze nee zegt omdat anders haalf 7 broers d'r linchen omdat ze bij heidenen geslapen heeft'.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:16 schreef Misstique het volgende:
Overigens komt J. binnenkort bij mij logeren en jij en Lits zijn ook van harte welkom..
SiemeN regel het even voor me wil je?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik lek vrouwtechnisch, en vind dat rúim voldoende.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar kunnen wij niet in.
Doe eens lekken. (en dan forumtechnisch)
Too much informationquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik lek vrouwtechnisch, en vind dat rúim voldoende.
Je kent me te goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo van 'snel uitnodigen voordat ze er zelf achterkomt en zich wéér buitengesloten voelt, hopende dat ze nee zegt omdat anders haalf 7 broers d'r linchen omdat ze bij heidenen geslapen heeft'.
I'M ON TO YOU MISSY.
Gewoon een crewmeet waar ze dingen gaan zeggen als: "Potverdriedubbetjes nog aan toe, die RZ is me toch een kwajongen zeg!"quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar kunnen wij niet in.
Doe eens lekken. (en dan forumtechnisch)
Hihi, halflaan haalf. Als je dat dan 100 keer achter elkaar zegt gaat het compleet de mist in.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:23 schreef clumsy_clown het volgende:
'Haalf' is Turks voor 'haar'.
Ahuh, met jou en Lits. En c. En J.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar we moeten inderdaad 's een keer een minimeet doen.
Ja! Ik moet c. nog meeten! Ik kon toen niet. En dan komt je vriendje terug van een meet en zegt 'Ik dronk sneller dan cerror.' Dan schrik je.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ahuh, met jou en Lits. En c. En J.
Lits ging rap toen ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja! Ik moet c. nog meeten! Ik kon toen niet. En dan komt je vriendje terug van een meet en zegt 'Ik dronk sneller dan cerror.' Dan schrik je.
Die heb ik uit mijn Forum index verwijderd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:27 schreef SiemeN het volgende:
Voetbal. Doei.
Blegh.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:27 schreef SiemeN het volgende:
Voetbal. Doei.
Maar gelukkig compenseert hij dat met zijn muzieksmaak.quote:
*klikt op fotoboek.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar gelukkig compenseert hij dat met zijn muzieksmaak..
Whehehe.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*klikt op fotoboek.
Hij had de goedkeuring al na z'n foto's, dus ik heb niet verder gelezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |