Ik lach me rot.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:37 schreef noekje het volgende:
[..]
ema
erma
uis!!
Dat is het! Het stomme is, ik had het dus pas bij de 3e keer door.![]()
nee snollie .......... dat gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:39 schreef itsme het volgende:
Amanda zit zich helemaal te verheugen op haar slettie friends. Ze verwacht dat die uitgenodigd worden voor het feest
Ze mochten toch geen bekenden![]()
Nou Bee Ik heb respect voor je. Je hebt in ieder geval je best gedaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een poging gedaan om Snollie vandaag op 1 verstandige of zinvolle opmerking te betrappen, en wat denken jullie.....![]()
![]()
Achteraf natuurlijk een kansloze onderneming, maar je blijft hopen.
Ik zei het een poosje geleden ook al. Alleen denk ik dat de redactie dacht dat jaap Zdngmw of brainles zou kiezen omdat hij echt anti hun het huis inging. binnen een dag heeft hij ze mening bijgesteld en dus voor de BAN groep gekozen. Ik denk dat de redactie dit niet heeft verwacht en dat ze daarom nu Huub en Eric feesten laten organiseren in de hoop dat Eric huub er echt in houdt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:34 schreef Villalux het volgende:
[..]
ik kan me jammer genoeg hier wel een beetje in vinden...............![]()
Ze zat gisteren trouwens te vertellen dat ze met Teasers in het publiek van de nationale IQ quiz had gezeten (bij de blondjes). Natuurlijk had ze haar blaadje verkloot en vond ze het 'echt' heel moeilijk. een IQ is er dan ook niet uitgekomen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:39 schreef itsme het volgende:
Amanda zit zich helemaal te verheugen op haar slettie friends. Ze verwacht dat die uitgenodigd worden voor het feest
Volgens mij had Amanda zelf de Teasers uitgenodigd voor zaterdag.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:39 schreef itsme het volgende:
nee hoor lees die interview maar die hij heeft gehouden voordat hij erin kwam zegt hij duidelijk ik denk met natrasia bevriend te wordenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zei het een poosje geleden ook al. Alleen denk ik dat de redactie dacht dat jaap Zdngmw of brainles zou kiezen omdat hij echt anti hun het huis inging. binnen een dag heeft hij ze mening bijgesteld en dus voor de BAN groep gekozen. Ik denk dat de redactie dit niet heeft verwacht en dat ze daarom nu Huub en Eric feesten laten organiseren in de hoop dat Eric huub er echt in houdt.
Pssst,het woord aap zou ik gauw schrappen als ik jou was.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:43 schreef Bullebak het volgende:
Jeez, ze lacht zelfs als een uitheemse aap.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze zat gisteren trouwens te vertellen dat ze met Teasers in het publiek van de nationale IQ quiz had gezeten (bij de blondjes). Natuurlijk had ze haar blaadje verkloot en vond ze het 'echt' heel moeilijk. een IQ is er dan ook niet uitgekomen.
Bedoelt hij niet dat hij zo hard en veel moeite moest doen dat alles gewoon aansloegquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
Tijdens een de treksessie van Hdnkkk was het hele raam blanco![]()
![]()
![]()
hij kan het dus alleen als ie het zelf doet.
omg wanneer is dat dan gebeurd, thank god dat ik nog moet werken zodat ik niet 24/7 naar die streams hoef te kijken en dit soort dingen misquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
en Huub gaf hij aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:45 schreef Srbin het volgende:
[..]
nee hoor lees die interview maar die hij heeft gehouden voordat hij erin kwam zegt hij duidelijk ik denk met natrasia bevriend te worden
Hij zei dat het vanochtend was.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
omg wanneer is dat dan gebeurd, thank god dat ik nog moet werken zodat ik niet 24/7 naar die streams hoef te kijken en dit soort dingen mis
Hij zei vanochtend, en ik kijk de streams uit vrije wilquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
omg wanneer is dat dan gebeurd, thank god dat ik nog moet werken zodat ik niet 24/7 naar die streams hoef te kijken en dit soort dingen mis
en welke apensoort is inheems?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:43 schreef Bullebak het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:43 schreef Bullebak het volgende:
Ze roepen hem expres nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:47 schreef Frasier het volgende:
Waar is die dikke?
En dan duurt het kennelijk ook langquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Je bent de enige die het opmerkt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:47 schreef Frasier het volgende:
Waar is die dikke?
wacht maar tot billie terugkomt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:48 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik heb zin in een ruzie mensen is lang geleden alweer aan tafel.
maar zijn zogenaamde vrienden Brian en Natasia gaan hem dus ook niet even roepen valt wel op.quote:
Ze hebben hem met zijn drieen in de sauna geduwt........... en nu staat ie met sauna en al voor de deur waar hij niet door naar binnen kanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:48 schreef the_undertaker het volgende:
Waar is bolle?... Er is eten, en bolle is weg?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:48 schreef petraa het volgende:
Eric heeft de restanten van de kool weggegooid. Brain vraagt wil hij geen boerenkool eten Eric zegt i don't give a fuck.
Judith komt zo dus het wordt of heel laat of morgen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:49 schreef milk-shake het volgende:
maar WIE WEET NOU WANNEER DE P POLL IS...en hoe laat!!!!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:49 schreef itsme het volgende:
[..]
maar zijn zogenaamde vrienden Brian en Natasia gaan hem dus ook niet even roepen valt wel op.
O fok het is dus helemaal niet zeker? Dan ga ik wat anders doen al is Juf Judith ook wel erg grappigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Judith komt zo dus het wordt of heel laat of morgen.
Ook over FOK, je weet toch dat Huubje daar dol op isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:50 schreef itsme het volgende:
Volgens mij hebben ze het nu over het Talpa forum.
yep.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook over FOK, je weet toch dat Huubje daar dol op is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |