Yes, Jij hebt je kids goed opgevoed.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn 2 kleine Huubjes vinden Brian stom en ze kunnen hem niet verstaan. Tante Natas vinden ze een schreeuwerd.
Nee, maar Eric heeft gezegd dat hij niet voor Jaap kookt.quote:
Ik word echt gek van die para, maar ik MOET gewoon luisteren al word ik steeds woester en woester.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:24 schreef itsme het volgende:
O nee. Brian is dus weer bezig.
Hij is me echt langzaam aan het vermoorden.![]()
snel die stream uit.![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee hij wil dat hij eric eerlijk is tegen amanda. Als hij die back up van Amanda niet vertrouwd, maar dat Eric heeft vanmiddag al gezegd tegen Amanda
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:26 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, maar Eric heeft gezegd dat hij niet voor Jaap kookt.
En ik moet juist niet luisteren want ik zit gewoon te shaken achter mijn PC.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik word echt gek van die para, maar ik MOET gewoon luisteren al word ik steeds woester en woester.
Shit ja misschien wel, maar misschien als we nu versturen via kaartenhuis, komen ze morgen nog aan ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:27 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
ja ze gaan vanavond nog een offensief starten om Eric mee te krijgen.
Shit Hadden we niet kaarten moeten sturen . speciaal om SHE te laten zien dat ze achter elkaar moeten staan.![]()
Ik vind het echt een hele goede van Eric .... toppiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:27 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Hij kookt niet voor jaap hij zegt het nu weer. Brain vraagt waarom maar 6 borden.
Een huwelijk met Wilgo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:26 schreef Clank het volgende:
Natasia mag nog iets 'groots' op haar wensenlijstje zetten maar ze weet niet wat.
en Japio weet het zelf ook al dattie z'n eigen bammetje moet maken?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:27 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Hij kookt niet voor jaap hij zegt het nu weer. Brain vraagt waarom maar 6 borden.
ehmquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
en Japio weet het zelf ook al dattie z'n eigen bammetje moet maken?
Je bent zo lief, je leeft zo mee, ik moet er iedere keer weer om lachen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:28 schreef itsme het volgende:
[..]
En ik moet juist niet luisteren want ik zit gewoon te shaken achter mijn PC.![]()
hahah Eric tegen NB, wat gaat Jaap eten?
Brian huh?
Eric ik kook niet voor jaap
Nee, volgens mij weet hij dat niet dat hij dat vandaag moet doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
en Japio weet het zelf ook al dattie z'n eigen bammetje moet maken?
Dank jequote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent zo lief, je leeft zo mee, ik moet er iedere keer weer om lachen.![]()
Dat heeft Eric al eerder aangegeven, hij kotst die vent uit dus.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:29 schreef Anderkeertje het volgende:
waarom kookt hij niet voor jaap?
Vast omdat hij dan teveel aardappels moet schillen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:29 schreef Anderkeertje het volgende:
waarom kookt hij niet voor jaap?
in een raket naar de maan misschien?!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
De FEBO heeft gevraagd of ZDNGMW nog iets groots wil doen, maw, je mag nog niet weg![]()
![]()
![]()
Het is puree uit een pakjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Vast omdat hij dan teveel aardappels moet schillen.
Kijk. dat is nog eens meedenkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:31 schreef Villalux het volgende:
[..]
in een raket naar de maan misschien?!
Billie heeft vanmiddag gedoucht dus maak je geen zorgen.quote:
ik kan me jammer genoeg hier wel een beetje in vinden...............quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:32 schreef Srbin het volgende:
de screening wist dat jaar naar de kant van natasia en brain zou gaan.
dus die privelege is gewoon doorgestoken kaart om huub eruit te halen.
WAAROM DENKEN JULLIE NIET DAT ERIK OOK ZO EEN KEUZE KREEG.
Het heeft er mee te maken volgens mij dat jaap iedere keer wat op het gemaakte eten wat heeft aan te merken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:33 schreef noekje het volgende:
Hoe zo'n sukkel ik Jaap ook vind, ik vind het belachelijk als die niet mee mag eten.
Ik word een watje.
Als ie voor zichzelf kookt mag ie vast wel mee etenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:33 schreef noekje het volgende:
Hoe zo'n sukkel ik Jaap ook vind, ik vind het belachelijk als die niet mee mag eten.
Ik word een watje.
gaat ie toch lekker naar H...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:33 schreef noekje het volgende:
Ik word een watje.
Oh dan is het geheel terecht natuurlijk. Laat die dan maar lekker z'n eigen prakkie maken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Het heeft er mee te maken volgens mij dat jaap iedere keer wat op het gemaakte eten wat heeft aan te merken.
Ik riep dat ook gelijk al. Ze wilden ons even (bijna 2 weken)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:34 schreef Villalux het volgende:
[..]
ik kan me jammer genoeg hier wel een beetje in vinden...............![]()
emaquote:
Volgens mij is dat het. Er zijn iig irritaties wbt Jaap en zijn eten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh dan is het geheel terecht natuurlijk. Laat die dan maar lekker z'n eigen prakkie maken.
dat ga je niet menenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:37 schreef noekje het volgende:
[..]
ema
erma
uis!!
Dat is het! Het stomme is, ik had het dus pas bij de 3e keer door.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |