etenstijd misschienquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:04 schreef raggende_annie het volgende:
en toen was het stil....
dat weet je pas zeker als ie afgelopen isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:07 schreef obezzi het volgende:
hoelaat komt de poll?
Als hij begint weet je het ook wel hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:07 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dat weet je pas zeker als ie afgelopen is
Waar is dat dan te lezen????quote:
Die naaien ze straks allemaal aan elkaar voor een trainingsshirt voor Japio....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:06 schreef raggende_annie het volgende:
waarom hebben ze opeens allemaal de mouwen van hun shirts geknipt?
misschien is het enkel een schijnbewegingquote:
Denk nooit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:17 schreef HiDiHo het volgende:
Wanneer wordt die muts er nou uitgestemd ?
Dat kleine jochie van Eric kon wel eens snel groeien als Huub bukt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:19 schreef snkr-xxx het volgende:
wat schattig hoe huub en eric daar onder de douche staan te dartelen, net twee kleine jochies.
yep, ze heeft een raar hoofd, beetje een waterhoofd ook...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:17 schreef S.Flodder het volgende:
amanda lijk wel een beetje op een alien, vind ik
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat kleine jochie van Eric kon wel eens snel groeien als Huub bukt.
quote:
jaap heeft gedoucht.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:23 schreef Mani89 het volgende:
Eric en Huub nemen een frisse douche .. JAAP DOE OOK ES![]()
![]()
Indd haar haar 'zit' altijd zo, terwijl haar hoort te vallen. Als er een windje waait moeten ze door de haren waaien, maar die haren van haar blijven dan als nog zitten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:22 schreef Maria44 het volgende:
Wat heeft Amanda nou weer in dr haar gesmeerd? Het ziet er weer niet uit.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:13 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
misschien is het enkel een schijnbeweging
In de trant van.....Pam je haar danst.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:25 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Indd haar haar 'zit' altijd zo, terwijl haar hoort te vallen. Als er een windje waait moeten ze door de haren waaien, maar die haren van haar blijven dan als nog zitten.
nou gelukkig maar danquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:25 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
jaap heeft gedoucht.
en alle gaatjes, kieren, vouwen en plooien grondig gereinigd.
trust me, m'n ogen doen er nog zeer van.
![]()
Dat moet wel hè, want aan de hand van de procenten rekenen ze uit hoeveel CP je krijgt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:28 schreef waxmask het volgende:
Hopelijk geven ze ook weer de % erbij, dat geeft goed aan wat de afstand van populairiteit is t.o.v. elkaar.
Staat in het scriptquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:30 schreef snkr-xxx het volgende:
nou heeft huub net gedoucht en gaat ie een zonnebankje pakken?
WAAROM DOET IEDEREEN DAAR ALLES IN DE VERKEERDE VOLGORDE
![]()
Ze smeert er heel veel vet in. De kapster die het laatst zag werd er ook bijna onpasselijk van.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:22 schreef Maria44 het volgende:
Wat heeft Amanda nou weer in dr haar gesmeerd? Het ziet er weer niet uit.
ik wil niet lullig doen maar na het zonne mag je niet douchenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:30 schreef snkr-xxx het volgende:
nou heeft huub net gedoucht en gaat ie een zonnebankje pakken?
WAAROM DOET IEDEREEN DAAR ALLES IN DE VERKEERDE VOLGORDE
![]()
Als hij zijn billen maar niet weer verbrandt. Of juist wel, dan kan Amanda weer met de yoghert aan de slagquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:34 schreef Spoko het volgende:
huub doet een tukkie
Dat is een oud en achterhaald fabeltje.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:33 schreef S.Flodder het volgende:
[..]
ik wil niet lullig doen maar na het zonne mag je niet douchen
Oh nou, die draagt ze gewoon als jurkje hoor! Die 'hoor' gaat dan een octaaf omhoog op de 2e o.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
Het verlossende woord van de FEBO....het is een nachthemd![]()
En nou moet ze deze dragen tot ie van gorigheid uit elkaar valt? Of kan deze wel gewassen worden??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
Het is dezelfde als die zwarteen die draagt ze als een jurkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:21 schreef Spoko het volgende:
[..]
yep, ze heeft een raar hoofd, beetje een waterhoofd ook...
Het is de maat de ze had kunnen hebben als ze zich de afgelopen 2 maanden ook nog aan dr dieet en trainingsschema gehouden had.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:41 schreef pronkjewail het volgende:
Nasty: ze hebben gewoon maat 38 van mantelpakje genomen. Ik ben wel slankie-slankie, maar niet ZO slankie-slankie!!
DUS Zdngmw moet er uit...goed voor japio dan gaat het van zelfquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Aso Snollie neemt vast iets te eten voor het geval dat. Is er nou niemand in dat hok die kan koken, behalve Zdngmw.(zei ik dat laatste echt?)
Jaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:42 schreef Clank het volgende:
Eet Amanda nu met een groentelepel?
maar ze is er niet blij mee. Een geel mantelpakje.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:45 schreef pronkjewail het volgende:
Gatver..ze past em ook nog!
DUH, dat ding is ook lelijk!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:46 schreef noekje het volgende:
[..]
maar ze is er niet blij mee. Een geel mantelpakje.
Of achter de pc. Saaier kan inderdaad niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:37 schreef rooie3 het volgende:
Gezellige vent die Jaap.
Zit steeds met zijn neus in die papieren.
Leuke inbreng voor het programma.
Kan die leuke vrouw van spraakles niet meer komen, vond die veel leukerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:48 schreef rooie3 het volgende:
Is er vanavond ook zangles.
Die zanglesdude is toch vanmiddag al geweest.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:48 schreef rooie3 het volgende:
Is er vanavond ook zangles.
Die kwam volgens mij wel deze week.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan die leuke vrouw van spraakles niet meer komen, vond die veel leuker![]()
Ik vind Chris ook wel leukquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En Amoebe heeft nog een hoop te leren van haar![]()
Natasia leuke kleding?!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:51 schreef CARLAK het volgende:
Volgens mij hebben Natasia en Sylvia nu leuke kleding gekregen. Nu maar hopen dat ze ook voor Amanda iets minder sexy kleding gaat uitzoeken.
minder ordinair bedoel je..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:51 schreef CARLAK het volgende:
Volgens mij hebben Natasia en Sylvia nu leuke kleding gekregen. Nu maar hopen dat ze ook voor Amanda iets minder sexy kleding gaat uitzoeken.
Ook best raar eigenlijk dat ze haar moeder nog geen 1 keer heeft gesproken sinds ze daar zit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:50 schreef noekje het volgende:
Leuke bh ook die ik al de hele tijd van Amanda kan zien. Ze wil ook gewoon dat we het zien he.
Volgens mij komt Judith ook vanavond voor zangles, dacht tenminste datquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niks mis met sexy maar je hebt stijlvol sexy en je hebt Albert Cuyp sexy. Amanda verkiest het laatste.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:51 schreef CARLAK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |