Ik heb het nummer van de dagmanager nog welquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:06 schreef Mokz het volgende:
[..]
Man, 2 weken geleden schreeuwde ze nog om medewerkers![]()
Ik vind het maar een kneuzenkermis daar.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:10 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van de dagmanager nog welPM maar
kreeg ik niet eens zal wel met de trainingen komenquote:
Ze had het er over dat er momenteel geen adsl projecten gepland stonden maar het is ook heel vaag allemaal. Bij tempo team zeggen ze dat ze momenteel geen mensen nodig hebben maar bij de helpdesk zelf werkt de broer van een maat van mij en die zei dat ze nog wel mensen konden gebruiken dus hij gaat mij inschrijvenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:06 schreef Mokz het volgende:
[..]
Man, 2 weken geleden schreeuwde ze nog om medewerkers![]()
Dat van die 20 uur kreeg ik ook te horen maar dat is bij mij geen probleem. Omdat ik vrije tijd zat heb tot volgend studie jaarquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:15 schreef Mokz het volgende:
[..]
Ik vind het maar een kneuzenkermis daar.
Ik eerst test doen bij tempo-team, 0 fout, ze vonden me geweldig ().
Op gesprek bij KPN, alles prima, weer een test, 1 fout, ze wilden me heel graag, maar ja ik wilde geen 20 uur, 16 uur was wel prima. Maar dat kon niet. Nou, dan niet.
Dag later werd ik gebeld, er was nog wel een baantje van 16 uur bij andere afdeling, prima. Ze zouden bellen als ze wisten wanneer er training was.
Weer gebeld, het was toch wel mogelijk dat baantje voor 16 uur te doen. Ze zouden bellen als ze wisten wanneer er training was.
Nu, 2-3 weken later, nog steeds niks bekend over training. Dagtraining kan ik niet doen ivm studie, en van een avondtraining (4 weken lang iedere avond 18.00-22.00voor zo'n simpel baantje
) wisten ze nog niet zeker of het doorging.
Dus.
Dat lijkt me nog best wel interessant. Ik hoorde zelfs dat je voor de trainingen betaalt word dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:21 schreef Petre het volgende:
Die training is niet zo simpel als jij je voorsteldeen week voor kennismaking en uitleg van de vele verschillende systemen en programma's. Verschillende modems, bekabeling etc. en dan nog omgaan met de klant. Als je na KPN ergens anders aan de slag wil ben je daardoor vaak meer dan welkom
Ik heb ook een training (full-time, 2 weken) gevolgd bij de tele2 helpdesk (ook internet, voip, TV), en ik had dat in 1 dag thuis ook kunnen leren allemaal. Het is allemaal zo simpel en slaapverwekkend, vooral de technische kant. Maar ja, het is natuurlijk bedoeld voor iedereen met een beetje technische aanleg, en als je dan universitair niveau gewend bent is het natuurlijk appeltje eitje.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:21 schreef Petre het volgende:
Die training is niet zo simpel als jij je voorsteldeen week voor kennismaking en uitleg van de vele verschillende systemen en programma's. Verschillende modems, bekabeling etc. en dan nog omgaan met de klant. Als je na KPN ergens anders aan de slag wil ben je daardoor vaak meer dan welkom
Ik heb dus een half uur meegeluisterd. Die gast zat constant met mute de klant af te kraken, ondertussen met collega's te lullen, e.d. De systemen waren duidelijk voor mij, erg vergelijkbaar met tele2. Allemaal logisch. Ik zou er zo kunnen werken, na 1-2 dagen training.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:17 schreef Petre het volgende:
Heb jij ook COPC bij tele2? Ik denk eerlijkwaar niet dat je zomaar tele2 met kpn kan vergelijken. Ik werk nu voor een kabelboer in het westen, en die hebben ook een compleet andere training. Ik schaam me soms voor de manier waarop sommigen met klanten spreken. "Das een klein probleempje meneer, dat moet je toch anders doen." Dat is toch een zin mer meerdere fouten bijv.
Werk ook al een half jaar niet meer bij tele2. En zoals ik al had gepost, er is nog geen avondtraining ingepland dus kan nog geen training. En 4 weken lang iedere avond 4 uur, ik weet niet of ik dat red ivm studie etcetera. Maar dat zie ik dan wel, als er een avondtraining is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:17 schreef Petre het volgende:
Wat let je om er aan de slag te gaan? naar mijn weten verdien je bij tele2 minder...
Ik heb de eerste week in een vakantie gedaan met aansluitend een week vrij van school ( voor de toetsweek) 3e week kan ook parttime, gewoon 's avonds op de zaal zelf meeluisteren en aan de slag gaanquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:53 schreef Mokz het volgende:
[..]
Werk ook al een half jaar niet meer bij tele2. En zoals ik al had gepost, er is nog geen avondtraining ingepland dus kan nog geen training. En 4 weken lang iedere avond 4 uur, ik weet niet of ik dat red ivm studie etcetera. Maar dat zie ik dan wel, als er een avondtraining is.
Ik heb alleen in mei 1 weekje vrij (en dan ben ik niet echt beschikbaar voor training, is mn enige week vakantie in 't jaarquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:58 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik heb de eerste week in een vakantie gedaan met aansluitend een week vrij van school ( voor de toetsweek) 3e week kan ook parttime, gewoon 's avonds op de zaal zelf meeluisteren en aan de slag gaan
Nee, zehebben geen COCP bij Tele2.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:17 schreef Petre het volgende:
Heb jij ook COPC bij tele2?
Als ik die zou moeten monitoren zouden dat meerdere fatale fouten zijn binnen 1 zin en zou het hele vakje op het beoordelingsvelletje zwart zijn i//p/v/ een kruisjequote:Ik schaam me soms voor de manier waarop sommigen met klanten spreken. "Das een klein probleempje meneer, dat moet je toch anders doen." Dat is toch een zin mer meerdere fouten bijv.
En als je het goed doet krijg je een bioscoopbon?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:40 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Nee, zehebben geen COCP bij Tele2.
[..]
Als ik die zou moeten monitoren zouden dat meerdere fatale fouten zijn binnen 1 zin en zou het hele vakje op het beoordelingsvelletje zwart zijn i//p/v/ een kruisje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |