Nou, er zit een gitaar in hequote:Op woensdag 28 maart 2007 17:55 schreef Hephaistos. het volgende:
En dat vind je verrassend omdat The Fratellis zulke complexe muziek maken dat een golfjosti dat nooit kan bevatten?
Was het niet een hardstyle versie van Chelsea Dagger (quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:55 schreef Hephaistos. het volgende:
En dat vind je verrassend omdat The Fratellis zulke complexe muziek maken dat een golfjosti dat nooit kan bevatten?
The Field is echt goed ja!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:22 schreef Z het volgende:
Het is niet echt/echt niet indie maar wel goeoeoeoed!
http://www.myspace.com/thefieldsthlm
Beste CD van het jaar tot nu, en dat zelfs zonder te luisteren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:36 schreef chansadres het volgende:
De cd der cd's is gelekt [afbeelding]
Cassadaga![]()
Zou niet weten welke.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:27 schreef pfaf het volgende:
Wilco methodmich, Wilco...
Verder mis je wat esstentiele albums in je lijstje.
Aanvullingquote:
Ik had eerst echt geen idee waar jullie het over hadden, maar met wat googlewerk kwma ik uit bijquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:37 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Beste CD van het jaar tot nu, en dat zelfs zonder te luisteren.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:29 schreef bigshadow het volgende:
De rotown is goed bezig met het programma in mei, voor de liefhebbers oa
Indiebonus: 21 juni: Ted leo & the pharmacists
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik had eerst echt geen idee waar jullie het over hadden, maar met wat googlewerk kwma ik uit bijBright Eyes.
Nou, whoop-tee-doo hoor.
![]()
Panda Bear heeft leukere gemaakt, vind ik. En Arcade Fire doet me op de één of andere manier niet erg veel. Low heb ik één plaat van en dat vind ik wel genoeg eigenlijk, gezien hun oeuvre.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
AanvullingApples in Stereo Apse Arcade Fire Rob Crow Deerhoof Do Make Say Think In the Country Low Modest Mouse Tin Hat Panda Bear Suishou no Fune
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |