Nee in sommige andere landen is datquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:47 schreef ScienceFriction het volgende:
Iedereen is nu toch standaard donor, tenzij je een formulier hebt ingevuld waarin je stelt géén donor te willen zijn?
In jou zou ik dan wel weer graag zitten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:51 schreef ijsmeis het volgende:
U hebt 7 van de 8 vragen goed beantwoord..
En nu ff serieusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:49 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik ben geen donor. Ik vind dat eng.
quote:Bedankt
Bedankt voor uw bestelling. De door u aangevraagde informatie wordt zo spoedig mogelijk verwerkt.
En dat allemaal door dit topicquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb het formulier besteld. Ik wil het namelijk wel, maar ben er toendertijd, toen ik het formulier kreeg niet echt mee bezig geweest. (toen was ik 13-14 jaar ofzo)
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb het formulier besteld. Ik wil het namelijk wel, maar ben er toendertijd, toen ik het formulier kreeg niet echt mee bezig geweest. (toen was ik 13-14 jaar ofzo)
[..]
Gewoon een hersenspinsel dat mocht ik in het ziekenhuis komen dat ze niet hard hun best doen als ze erachterkomen dat ze dingen van en uit mijn lichaam kunnen hergebruikenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ach nee dat vind ik dan ook weer niet, maaruh waarom ben je geen donor dan ?
Als je maar op tijd in het ziekenhuis bent, krijg je een auto ongeluk en je zit 1,5 uur dood bekneld in je auto dan is de kans heel erg klein dat ze je gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:49 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Kans is dus niet zo groot dat ze je ook daadwerkelijk gaan gebruiken...
Daarvoor word ik toch niet donor.
Nee hoor, dat formulier krijg je gewoon als je 18 bent.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:53 schreef ijsmeis het volgende:
Na je 12e toch al? Nee, 16, maar:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee hoor, dat formulier krijg je gewoon als je 18 bent.
Je hebt gelijk. Hmm. Vaag.quote:18e verjaardag
Staat iemand onder de 18 jaar nog niet geregistreerd, dan ontvangt hij in het jaar nadat hij 18 geworden is automatisch een donorformulier.
In maart/april van het jaar na het jaar dat je 18 werd, volgens mij. Dus alle 18-jarigen krijgen het omstreeks deze tijd. Jij bent van '87 volgens je profiel, dus heb je het in 2006 gekregen.quote:
Nee, flikker maar op. Ik doe daar sowieso niet aan mee. Ik zal zeker 4 x in de week sporten, en er iemand anders vervolgens mee laten pronken. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is de 1e ! dit topic nu die andere nog![]()
Hoeveel verdient dat nou?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:53 schreef hamkaastosti het volgende:
ik ben professioneel orgaandonor
Dat zou ik me toch moeten herinnerenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
In maart/april van het jaar na het jaar dat je 18 werd, volgens mij. Dus alle 18-jarigen krijgen het omstreeks deze tijd. Jij bent van '87 volgens je profiel, dus heb je het in 2006 gekregen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gewoon een hersenspinsel dat mocht ik in het ziekenhuis komen dat ze niet hard hun best doen als ze erachterkomen dat ze dingen van en uit mijn lichaam kunnen hergebruiken
Lui... lui... Er zijn dagen dat ik er niet mee bezig ben. En dan resulteert dat in het nog niet opsturen van een donorcodicil.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo dat wou ik even kwijt, ik hoop zinvolle reacties te krijgen op de niet donor mensen onder ons of waren jullie alleen maar te lui om dat formuliertje in te vullen ?
Zo werkt het ook echt he...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:56 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee, flikker maar op. Ik doe daar sowieso niet aan mee. Ik zal zeker 4 x in de week sporten, en er iemand anders vervolgens mee laten pronken. Kom op zeg.
Ok je wilt niet serieus doen, daagquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:56 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee, flikker maar op. Ik doe daar sowieso niet aan mee. Ik zal zeker 4 x in de week sporten, en er iemand anders vervolgens mee laten pronken. Kom op zeg.
je kan ook zo denken dat je iemand anders er mee kan helpenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:58 schreef longinus het volgende:
Waarom zou ik ze gratis weggeven als er flink meer verdiend wordt
Geef mij nu een miljoen of zo en na mijn dood mogen ze me leegplunderen.
quote:
Zonde !quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lui... lui... Er zijn dagen dat ik er niet mee bezig ben. En dan resulteert dat in het nog niet opsturen van een donorcodicil.
Nou mag je mij wat mij betreft best een doodsverwensing doen toekomen, maar dan hou ik mijn organen lekker zelf.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |