abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47146650
quote:
Op zondag 11 maart 2007 05:55 schreef Trizzle het volgende:

[..]

kneus
pi_47146661
Ik had geen een boek gelezen, en had een 7.5
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_47146662
quote:
Op zondag 11 maart 2007 06:07 schreef JediMindTricks het volgende:
Ik had geen een boek gelezen, en had een 7.5
Dat trucje dacht ik ook te herhalen, een 4,0
pi_47155752
Mijn mondeling duurt maar 10 minuten
pi_48229712
Laat ik dan maar weer eens een update doen (echt )

M'n cijfer voor letterkunde was dus dermate gezakt dat het op een onacceptabel niveau terecht was gekomen, namelijk een 4,8

In mijn grote wijsheid heb ik maar besloten om dit gesprek te herkansen, want een 4 was toch wel erg laag, ook in vergelijking met de andere leerlingen. Aldus, deze week waren dus de schoolexamenherkansingen, dus voor de vakken waar je geen examen meer in doet en waar je dus ook geen mogelijkheid meer voor hebt om omhoog te krikken. Voor de vorm had ik nog een belangrijk boek echt gelezen, maar verder kon ik geen tijd vinden om het verder voor te bereiden.

Ik dus gesprekje houden, ging wel iets beter dan de vorige keer, maar de lerares zat er maar in d'r eentje, wat nog wel eens frauduleuze taferelen kan veroorzaken. Niks aan het handje, dit keer lulde ik me er ook doorheen, maar met een beter resultaat.

Ik had een 7

Dit kwam mooi uit, dacht ik, omdat de rest van m'n cijfer ook wel redelijk opgebouwd was, en op m'n lijst sta ik ook voor 90% een 7 (het voordeel van de 6,5 )

Kijk ik net even op het übergeile cijfersysteem op internet, zie ik dat die trut een 6,9 heeft ingevuld!
Kom op zeg, wat een kinderachtige zooi, hoe kan je een 7 nou verwarren met een 6,9...
Ik alles even narekenen, want nu stond ik precies een 6,4, niet echt mijn ding, maar het kwam er op neer dat ik een 7,1 had moeten halen, (!)

Dus moet ik morgen langs de afdelingsleider om te mekkeren dat mijn cijfer niet goed is ingevuld, maar dan heb je natuurlijk weer de kans dat je niet geloofd wordt omdat je een leerling bent. Nu is het dus extra zuur omdat er geen controle-leraar bij dat gesprek zat
Ook ga ik heel lief bedelen bij m'n lerares of ze er een 7,1 van kan maken zodat ik een 7 sta. Die keer onder het bureau door is het me wel waard
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_48230006
quote:
Op woensdag 11 april 2007 20:25 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Laat ik dan maar weer eens een update doen (echt )

M'n cijfer voor letterkunde was dus dermate gezakt dat het op een onacceptabel niveau terecht was gekomen, namelijk een 4,8

-knip-
moet je een 7 hebben? was blij zat met een 5,5 voor vakken als letterkunde
pi_48230060
quote:
Op zondag 11 maart 2007 00:20 schreef TC03 het volgende:
Niks gelezen en een 8. Mensen die wel alles lazen waren in hun nopjes met een 6,5.
Ik had bijna alles gelezen en een 8.8.

Goed dat de herkansing beter ging, maar bevooroordeelde leraren.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_48230689
quote:
Op woensdag 11 april 2007 20:31 schreef koffiegast het volgende:

[..]

moet je een 7 hebben? was blij zat met een 5,5 voor vakken als letterkunde
Het is dat het mooi zou staan op m'n cijferlijst, tussen al die andere 7's
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_48231291
Leraren zijn wat dat betreft echt een verhaal apart.
Ik heb nu een 'leraar' voor informatica, een typische 'ambtenaar'.
Maar zeiken dat wij niet hard genoeg werken en ga zo maar door, maar hij gaat wel iedere les 'effe weg'.
Komt ie 10 minuten later terug met een dikke rookwalm om zich heen.
En vandaag begon ie met jostimuziek waar hij van houdt. Ik dus naar nederland.fm en JuizeFm opgezet om die vent lekker te irriteren. Nee dat mocht niet, wij moesten werken en hij mocht relaxen. Hij zegt zelf ook dat ie de meest luie leraar van de school wil worden, wat voor kansloze instelling is dat. Zo stimuleer je je leerlingen niett echt om een voldoende te halen voor de toets die later komt
Sex sells so fuck u all.
pi_48239878
Lol, had toen echt nog nooit een boek echt gelezen, soms 1 of 2 pagina's, boekverslagen altijd gemaakt door samenvattingen op internet te lezen, en had mooie 8 gekregen. Zoals al werd genoemd vooral zelf veel blijve praten, alsof je alles hebt gelezen alles snapt enzo ;p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')