Directie gelooft "zesdeklassertjes die het allemaal wel beter weten" natuurlijk eerder dan lerarenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:30 schreef Sant het volgende:
eeehm --> directie --> klagen --> lerares erbij roepen --> geregeld...
klopt, bij mij zat die ander er een beetje bij en te knikken..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Examenregelement lezen, zien dat er 2 docenten bij aanwezig moeten zijn (op de meeste scholen het geval), ongeldig laten verklaren, opnieuw met extra docent erbij, nogmaals zakken omdat die elkaar wel gelijk geven.
Het was ook met twee lerarenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Examenregelement lezen, zien dat er 2 docenten bij aanwezig moeten zijn (op de meeste scholen het geval), ongeldig laten verklaren, opnieuw met extra docent erbij, nogmaals zakken omdat die elkaar wel gelijk geven.
Mits je goeie argumenten voorlegt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:32 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Directie gelooft "zesdeklassertjes die het allemaal wel beter weten" natuurlijk eerder dan leraren![]()
Ja ze had het ook over verkeerd gebruik van lidwoorden en zoquote:
Zo goed moraalridder? Geef jij je paard wel goed te eten, held.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:06 schreef Lennox het volgende:
Je danst naar iemands pijpen.
Terug in de banken jij!
Was dat voor of na de gangbang in de lerarenkamer?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:12 schreef Merkie het volgende:
Van de 12 boeken ongeveer 1 gelezen, ik had een mooie 8.
Gewoon zelf door blijven praten en een beetje verbanden leggen tussen verschillende boeken, en dus niet de leraar of lerares het gesprek laten bepalen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:14 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Was dat voor of na de gangbang in de lerarenkamer?
Dat bedoel ik nouquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:12 schreef Merkie het volgende:
Van de 12 boeken ongeveer 1 gelezen, ik had een mooie 8.
van de 12 boeken er geen gelezen... een 7 ...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:39 schreef King_of_Kool het volgende:
Van de 8 boeken maar 2 gelezen. Een zesje geloof ik
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:33 schreef Stommie het volgende:
heb ik ook een x gehad op mn laatste jaar havo, had ik zo dat eindgesprek, en was een van de weinige paupers die die boeken ook echt gelezen had... kreeg ik een 5,5 met de argumentatie: ' volgens mij heb je de boeken niet echt gelezen, maar je hebt je op internet wel goed ingelezen '
stakkergast die docent
met jou username haal je vast een 10quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:31 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
ik heb volgende week mijn mondeling nederlands![]()
![]()
its all about charme.. slijmen voor je levenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:45 schreef hardromacore het volgende:
Bevooroordeelde kutleerlingen dus.... ze wil je gewoon vaker zien, vraag haar nummer etc , succes
gooi het eruit!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:57 schreef Nappeklapperapper het volgende:
In de drie jaar dat ik Nederlands heb gehad in de bovenbouw, elk jaar een andere leraar, geen tijd om in te likken dus![]()
![]()
Daar komt bij dat het eerste uur na zo'n cijfer het ergste is. Daarna is het leuk om te relativeren. "Doe ik later toch nooit iets mee" "Ik sta toch nog wel een 5,5 (niet dus)" "Het kan me niet schelen"
Fastfood eten helpt ook erg goed, evenals je frustratie "wegkopen"
Doelstelling om allemaal zevens te halen op m'n eindlijst is in tien minuten weggesubjectiveerd![]()
Met zo'n instelling zullen ze je inderdaad niet geloven nee.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:32 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Directie gelooft "zesdeklassertjes die het allemaal wel beter weten" natuurlijk eerder dan leraren![]()
ik las asoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:11 schreef Burakius het volgende:
also also also..
een beetje respect voor leraren is ook op zijn plaats hoor.
Mager kutloontje. Kutkinderen. Kutles geven en ze snappen het toch niet. Kut met appelmoes
Lekker makkelijk, iemand bashen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:11 schreef Burakius het volgende:
also also also..
een beetje respect voor leraren is ook op zijn plaats hoor.
Mager kutloontje. Kutkinderen. Kutles geven en ze snappen het toch niet. Kut met appelmoes
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:41 schreef DoimeN het volgende:
Khad geen 1 boek gelezen en had een 5.5, hiermee ben ik stilletjes akkoord gegaan, omdat ik ook met een bek vol tanden stond
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:15 schreef Merkie het volgende:
Gewoon zelf door blijven praten en een beetje verbanden leggen tussen verschillende boeken, en dus niet de leraar of lerares het gesprek laten bepalen.
5.5 meer kan ik er niet van maken DoimeN zei diequote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:43 schreef Stommie het volgende:
[..]
[afbeelding]
leraar: 'wat sta je nou met je bek vol tanden, schavuit!'
ik had ook een 5,5quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:49 schreef DoimeN het volgende:
[..]
5.5 meer kan ik er niet van maken DoimeN zei dieok zei ik
![]()
van uitstel komt afste ongesteldheid!lquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:58 schreef ImTheBase het volgende:
Ik moest vandaag om 15:00, maar ik heb me er onderuit geluld en nu moet ik vrijdag
2 jaar om 8 boeken te lezenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:03 schreef ImTheBase het volgende:klopt, maar ik had anders vandaag maar 2,5 uur om het nog te leren (die ik dan nooit volledig zou gebruiken
), nu heb ik een paar dagen. Ik heb dan ook maar twee van de acht boeken gelezen
![]()
Hahaha maak dat de kat wijs met je vieze sik.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:37 schreef Burakius het volgende:
Ik had geluk dat ik zo ongelooflijk knap ()ben. Met één charme offensief was het al snel gedaan met de lerares
hij knapquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:12 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Hahaha maak dat de kat wijs met je vieze sik.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:20 schreef Agorias het volgende:
[..]
hij knap..........
je bent gewoon een vieze turk.
PWND!!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:40 schreef boekenworm het volgende:
Zoiets heb ik dus een keer gehad met mijn mondeling Engels. De klas werd in tweetallen opgesplitst (pas op het mondeling kwam je er achter met wie) en toen hadden we een gesprek over het een en het ander. Mijn "partner" beantwoorden een paar keer in het Nederlands, toen hadden we beiden een 5.5. Terwijl ik het heel goed had voorbereid.
Zondaar!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:28 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Daarna het alleroninteressantste boek, een zogeheten naturalistische roman, "Xerxes". Kutboek.
Die heb ik toen ook een behoorlijke mep verkochtquote:
Dat vind ik dus echt niet kunnenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:40 schreef boekenworm het volgende:
Zoiets heb ik dus een keer gehad met mijn mondeling Engels. De klas werd in tweetallen opgesplitst (pas op het mondeling kwam je er achter met wie) en toen hadden we een gesprek over het een en het ander. Mijn "partner" beantwoorden een paar keer in het Nederlands, toen hadden we beiden een 5.5. Terwijl ik het heel goed had voorbereid.
er staat kutloonquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:42 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, iemand bashen.Noemt me kutkloon omdat ik meer posts heb?
![]()
![]()
Je hebt geen idee hóe oninspirerend lessen op de middelbare school gegeven worden. Je leert niks, het systeem klopt niet en met zelfstudie was ik een jaar eerder klaar geweest. Denk ik dan.
Ga lekker weg als je niks toe te voegen hebt![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:01 schreef TeChNo2 het volgende:
Je hebt gewoon een zwaar ondermaaste instelling en ik vind dat de leraar inderdaad bevooroordeeld was want die 4 heb je niet verdiend, meer dan een 2 was het waarschijnlijk niet, 12 boekjes moet je lezen en zelfs dat lukt je niet dan ben je dus gewoon een loser. klaar. opgelost.
Misschien helpt het gewoon je werk te doen (in dit geval: die 12 bokejes lezen) heb je later wellciht ook nog wat aan, of ben je van plan een levenslange uitkeringstrekker te worden (zou me gezien je OP niet echt verbazen).
Oh en leg me nog eens uit wat dat paasei er mee te maken heeft ?
ja vergelijk het VMBO even met het VWOquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:48 schreef Maikuuul het volgende:
Hahaje zit zeker op de middelbare school ?
OMGdat was pas vet, op tijd van 4 jaar geen 1 boek gelezen, allemaal die samenvattingen van scholieren.com en op het laatste moest je zoeen gesprek, ik die gare samenvattingen gelezen en had een 8.
Wow
Gewoon je boeken lezen...klaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:48 schreef Erotica_ het volgende:
Nu maak ik me toch zorgen over de mondeling die ik heb over 3 weken![]()
Goh, goh, waar is jouw fotoboekquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:32 schreef RealFunkyFunky het volgende:
misschien komt het door je kraag
"quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:03 schreef SwiffMeister het volgende:
Later op de BBQ die we met de klas hielden ter afsluiting vroeg mijn docenten Nederlands (was tevens mijn mentor, dus was ook op de BBQ)
Zelf zoveel mogelijk aan het woord blijvenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:48 schreef Erotica_ het volgende:
Nu maak ik me toch zorgen over de mondeling die ik heb over 3 weken![]()
loooooooooooooooooooooooooooooooool, hij zei loon, niet kloonquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:42 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, iemand bashen.Noemt me kutkloon omdat ik meer posts heb?
![]()
![]()
Je hebt geen idee hóe oninspirerend lessen op de middelbare school gegeven worden. Je leert niks, het systeem klopt niet en met zelfstudie was ik een jaar eerder klaar geweest. Denk ik dan.
Ga lekker weg als je niks toe te voegen hebt![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:48 schreef Maikuuul het volgende:
Hahaje zit zeker op de middelbare school ?
OMGdat was pas vet, op tijd van 4 jaar geen 1 boek gelezen, allemaal die samenvattingen van scholieren.com en op het laatste moest je zoeen gesprek, ik die gare samenvattingen gelezen en had een 8.
Wow
Dat trucje dacht ik ook te herhalen, een 4,0quote:Op zondag 11 maart 2007 06:07 schreef JediMindTricks het volgende:Ik had geen een boek gelezen, en had een 7.5
moet je een 7 hebben? was blij zat met een 5,5 voor vakken als letterkundequote:Op woensdag 11 april 2007 20:25 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Laat ik dan maar weer eens een update doen (echt)
M'n cijfer voor letterkunde was dus dermate gezakt dat het op een onacceptabel niveau terecht was gekomen, namelijk een 4,8
-knip-
Ik had bijna alles gelezen en een 8.8.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:20 schreef TC03 het volgende:
Niks gelezen en een 8. Mensen die wel alles lazen waren in hun nopjes met een 6,5.
Het is dat het mooi zou staan op m'n cijferlijst, tussen al die andere 7'squote:Op woensdag 11 april 2007 20:31 schreef koffiegast het volgende:
[..]
moet je een 7 hebben? was blij zat met een 5,5 voor vakken als letterkunde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |