En kijken of ze het ditmaal sowieso zelf kunnen spelen, zonder extra gitaristquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:53 schreef soul114 het volgende:
Geluid was sowieso niet erg goed tijdens het Paradiso optreden.. hopelijk doen ze dat morgen beter!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik vertrek vanaf kwart over 5 vanuit Utrecht.
Zal wel de kaartjes vergeten of zo.
Heb ik niet meegekregenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:34 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
En kijken of ze het ditmaal sowieso zelf kunnen spelen, zonder extra gitarist
Nou ik was @ Morrissey in de HMH, en daar stond die bas ook zo enorm hard, damn. Suizende orenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:45 schreef lienelien het volgende:
ik hoop echt voor jullie dat de bas vanavond niét zo hard staat afgesteld zoals in Paradiso toen.
Thanks, klinkt prima!quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:24 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Als je iets richting de woonboulevard loopt(dus richting snelweg, weg van t spoor) is er een Grolsch eetcafé achtig iets(echt vlakbij HMH aan hetzelfde plein, kan niet missen). Kan je erg lekker eten, en toen wij er waren voor het concert van Franz Ferdinand draaide ze die cd's
Beter dan de febo lijkt me...
oordopjesquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou ik was @ Morrissey in de HMH, en daar stond die bas ook zo enorm hard, damn. Suizende oren![]()
Ik stond in Paradiso helemaal vooraan, aan de rechterkant. Deed echt zooo erg pijn aan mn orenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou ik was @ Morrissey in de HMH, en daar stond die bas ook zo enorm hard, damn. Suizende oren![]()
Geen gigantische dingen met afneembare lens meenemen +' Dat mag nergens zonder fotopas. Maar een gewone (digitale) camera doen ze niet moeilijk overquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:28 schreef LeonH het volgende:
Hoe zit het trouwens met fotocamera's in de HMH?
Trein van half twaalf haal je wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet uiterlijk de trein van half twaalf vanaf Bijlmer hebben. Dus ik hoop dat ze vroeg beginnen.
(Zo'n voorprogramma hoeft van mij ook nooit zo eigenlijk).
Maar dat was wel supergaafquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Maar mijn zus was @ U2 in Nice vorig jaar en daar stond Keane in het voorprogrammaquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet uiterlijk de trein van half twaalf vanaf Bijlmer hebben. Dus ik hoop dat ze vroeg beginnen.
Zal het proberen! En anders heb ik nog een Cybershot telefoonquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:36 schreef Damzkieee het volgende:
Als jij dan de foto's hier post LeonH, dan hoef ik mn camera niet mee te nemen
10quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:57 schreef Licko het volgende:
nog maar een paar uurtjes!!
nou ja, een paar
Ik denk dat ik die maar oversla, heb daar ook niet zo'n zin in..quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Mja als er nog iets te loskomen viel, meestal staat het publiek bij een voorprogramma alleen maar verveeld voor zich uit te staren, ook niet bepaald bevorderlijk voor je energiequote:
I don't jump around, when I go to shows,quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Mja als er nog iets te loskomen viel, meestal staat het publiek bij een voorprogramma alleen maar verveeld voor zich uit te staren, ook niet bepaald bevorderlijk voor je energie
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:07 schreef n0r het volgende:
[..]
I don't jump around, when I go to shows,
I must be emo
Ja, volgens het kaartje wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:06 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik heb best hele leuke voorprogramma's gehad, vind het wel leuk ook om nieuw bandje te ontdekken
Begint trouwens toch om 20.00 uur?
dat half uurtje tussendoor loopt echt wel uit.. is altijd en overal...quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:24 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ja, volgens het kaartje wel.
Ik verwacht zoiets:
20.15 - 21.00 - Voorprogramma
21.30 - 22.45 - Killers
ach, mij maakt het niet uit. Mijn laatste trein gaat tien over half twaalf. Dat moet dus wel te doen zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat half uurtje tussendoor loopt echt wel uit.. is altijd en overal...
Anders moet je even naar de hmh bellen, ze weten dara echt wel hoe laat het afgelopen is
T zijn juist de emo's die een beetje stilletjes zielig staan te kijkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
Maar helemaal stilstaan is toch ook saaiDan ben ik maar een emo hoor
Jij woont toch ook in Ede?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:54 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zin in vanavond![]()
Ik blijf maar bij m'n ouders slapen (Leiden), hoef ik niet meer dat pokke eind terug en hoef ik niet te haasten om de laatste trein richting Arnhem te halen (al lees ik dus dat dat wel mee zou vallen). Hebben ze nog een beetje leuke merchandise bij deze tour? In Utrecht hadden ze destijds alleen van die wijde shirts, ik wil wel een mooi girlieshirt hebben..
Ik roep vaak 'Get on with it!' maar dan is het net alsof er niemand in de zaal Monty Python & The Holy Grail kentquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Mja als er nog iets te loskomen viel, meestal staat het publiek bij een voorprogramma alleen maar verveeld voor zich uit te staren, ook niet bepaald bevorderlijk voor je energie
Nog niet, woon nu nog in Arnhem (helaas). Volgende keer komen ze maar lekker naar de Reehorst ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in Ede?
Ik moet dus wel terug.
Whaha, als ik dat vanavond hoor zal ik even zwaaienquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik roep vaak 'Get on with it!' maar dan is het net alsof er niemand in de zaal Monty Python & The Holy Grail kent.
Whahahaquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik roep vaak 'Get on with it!' maar dan is het net alsof er niemand in de zaal Monty Python & The Holy Grail kent.
Wij moeten terug nog naar Duivenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Nog niet, woon nu nog in Arnhem (helaas). Volgende keer komen ze maar lekker naar de Reehorst ofzo
het is dan ook niet moeilijk om Britser te zijn dan The Killers, gezien hun afkomstquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik zag dat Mumm-Ra de supporting act is. Leuk bandje hoor. Killers-achtig, maar dan veel Britser.
http://www.myspace.com/mummra
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
het is dan ook niet moeilijk om Britser te zijn dan The Killers, gezien hun afkomst
dankjequote:Op woensdag 7 maart 2007 12:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Uiteraard had ik het over de sound. Maar scherp hoor lien![]()
Dat valt wel mee kwa prijs voor de gehele dagquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:58 schreef LeonH het volgende:
Nog maar 1 nachtje ja!!!
Wij parkeren hem trouwens in die galmende hamburgerbak naast de HMH. Dacht iets van 5,50 ofzo voor de hele dag. Met metro kaartjes om nog ff te shoppen oid in de stad
Ben morgen trouwens te herkennen aan een breder en groter postuur met daaromheen een Killers-shirtje (standaard bolletjes logo dus) en daaronder uitkomend een witte kraag van een hemd wat eronder zit, blauwe broek en dan ook nog eens grijze Nike-sneakers. Stel je voor dat je me tegenkomt in de massa spreek me maar gerust aan!
Kan daar gelijk wat etenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:24 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Als je iets richting de woonboulevard loopt(dus richting snelweg, weg van t spoor) is er een Grolsch eetcafé achtig iets(echt vlakbij HMH aan hetzelfde plein, kan niet missen). Kan je erg lekker eten, en toen wij er waren voor het concert van Franz Ferdinand draaide ze die cd's
Beter dan de febo lijkt me...
ehmm..ja misschien wel eentjequote:Op woensdag 7 maart 2007 12:31 schreef earthquake het volgende:
Zoekt iemand hier nog 3 kaarten? Gewoon normale prijs... Msg me dan maar!
ok!quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:52 schreef earthquake het volgende:
Nice! Maar misschien heb ik iemand die ze alle 3 wil. Laat het hier dan wel even aan het eind van de middag weten oke?![]()
Serieus? Wow een echte fanquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:08 schreef Licko het volgende:
ik zit nu met me laptop voor de hmh, tis nog helemaal niet druk
Ik ga ook rond 18:30 weg.. uurtje later zou ik er moeten zijn iclusief een stop bij de KFCquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:07 schreef MaJo het volgende:
VanavondWat gaat iedereen vroeg weg zeg
Ik vertrek om half 7 van huis, dan ben ik er om iets van half 8 dus dat lijkt me wel prima
Heb er zo´n zin in!
![]()
ehmm... *nerd-alert*quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:08 schreef Licko het volgende:
ik zit nu met me laptop voor de hmh, tis nog helemaal niet druk
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:15 schreef Licko het volgende:
[..]
haha
nah, i k vertek nog niet. zit nog op school![]()
Ik ben er ook rond 20 u denk ik, geen zin om zo lang te wachtenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:07 schreef MaJo het volgende:
VanavondWat gaat iedereen vroeg weg zeg
Ik vertrek om half 7 van huis, dan ben ik er om iets van half 8 dus dat lijkt me wel prima
Heb er zo´n zin in!
![]()
Ik ben er rond zes uur of zo, is vroeg zat denk ik. Vriendin loopt stage tot eind vd middag en ik ben nog met opdrachten bezig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:11 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik ga ook rond 18:30 weg.. uurtje later zou ik er moeten zijn iclusief een stop bij de KFCDat lijkt mij vroeg genoeg! Trouwens, anders had ik ook vrij moeten nemen enzo...
Mja, verder zit er niet veel. In het winkelcentrum op een kleine 10 minuten lopen wel een mac en nog wat meer dingen enzo..quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:29 schreef MaJo het volgende:
Ik zit alleen even te kijken hoe ik het met eten ga doen. Die Febo daar is zo goor dat overleef ik niet nog een keerDat Grolsch ding lijkt me wel leuk maar daar moet je vast lang wachten? Andere dingen daar in de buurt? Anders koop ik wel iets op Utrecht CS wat ik in de trein opeet
eetcafétje iets. enne, vanaf leidse (wat wil je daar eigenlijk doen? tis trouwens zonder chquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:31 schreef n0r het volgende:
Idd, ik wil dus ook wat eerder gaan, maar van het leidsche ligt 45 min met de tram van HMH, dus dat is niet echt een optie, ik hoop dat er in de buurt van de hmh ook wat leuke kroegjes zitten.
Dat grolsch cafe, is dat zeg maar echt om te eten, of meer richting de kroeg?
Lekker even een pintje pakken in de Irish pub bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:33 schreef lienelien het volgende:
eetcafétje iets. enne, vanaf leidse (wat wil je daar eigenlijk doen? tis trouwens zonder ch) is 15 minuten tram+12 minuten trein
![]()
paradiso rechtsquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
Staat Brandon's orgeltje trouwens nog steeds op de linkerhelft van het podium?
voor de kijkers rechts. Recht voor mijn neus zelfs, zodat ik vrij weinig meer zach als ik rechtuit keekquote:
Bij mij, linksquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja kut nou moet ie niet gaan wisselen natuurlijk (utrecht links).. aan welke kant moet ik nou staan
Blufquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
Keyboard iddHm dacht dat ie altijd aan 1 kant stond.. en anders sleep ik 'm wel naar t midden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |