jaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:03 schreef MaJo het volgende:
Moet ik ook in de OP zetten dat ze een geheimzinnige 5de muzikant in de coulissen verstoppen
wat was de kostprijs ook alweer.. ik denk dat ik ze wel wil aannemen...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:05 schreef I-con het volgende:
Nog maar een keer:
Ik heb 2 kaarten over voor het concert komende woensdag, ze gaan voor de kostprijs weg en zijn op te halen/worden bezorgd in Amsterdam. pm me of reply hier als je interesse hebt.
Nope want je hoort niet een shirt aan te doen van de band waar je heen gaatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:15 schreef Manggis het volgende:
Zijn er mensen die morgen Killers-tshirt aantrekken? Vorige keer vergeten een te kopen.. morgen nieuwe kans:)
Ik ga morgen misschien ook een shirt kopen, als er leuke zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:15 schreef Manggis het volgende:
Zijn er mensen die morgen Killers-tshirt aantrekken? Vorige keer vergeten een te kopen.. morgen nieuwe kans:)
29,nogwat en dan nog servicekostenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:18 schreef faculty het volgende:
[..]
wat was de kostprijs ook alweer.. ik denk dat ik ze wel wil aannemen...
mocht je dit nog lezen.. mail me ff op faculty apenslinger webspyder punt nlquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:05 schreef I-con het volgende:
Nog maar een keer:
Ik heb 2 kaarten over voor het concert komende woensdag, ze gaan voor de kostprijs weg en zijn op te halen/worden bezorgd in Amsterdam. pm me of reply hier als je interesse hebt.
Mwoah, de 2e vind ik aardig, de eerste niet zo, weet zo de namen effe niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:17 schreef rootjepro het volgende:
Trouwens tussen alle ''ja ik ga ooks''[ik ga ook btw :p], wat vonden jullie van de 2 bonustracks op Sams Town?
Ik vond het eigelijk de beste ''actieve'' nummers van de cd, ''midnight town'' van sams towm zogezegd...!
Helaas de kaarten zijn al weg, net iets te laatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:28 schreef faculty het volgende:
[..]
mocht je dit nog lezen.. mail me ff op faculty apenslinger webspyder punt nl
Daddy's eyes is toch ook bonus?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:29 schreef rootjepro het volgende:
Where the white boys dance
All The pretty Faces
Ik vind vooral ''all the..'' erg midnight show achtig en een leuke track om de zaal losbijtelaten gaan, where the white boys dance is ook ''oplostegaan'' maar ook nog is lekker luisternummertje
Zoals Lien al zei ongeveer 40/60 (Hot Fuss/Sam's Town). Ik denk zelfs 30/70. Van Hot Fuss zullen ze niet meer dan 5 nummers spelen, van Sam's Town doen ze er een stuk meerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:15 schreef Damzkieee het volgende:
Oja All the pretty Faces is wel een goeieMaar niet vaak geluisterd nog die tracks.
Iemand enig idee wat de mix Hot Fuss/Sams Town zal zijn? 20/80 40/60 ?
Sorry helemaal overheen gelezenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals Lien al zei ongeveer 40/60 (Hot Fuss/Sam's Town). Ik denk zelfs 30/70. Van Hot Fuss zullen ze niet meer dan 5 nummers spelen, van Sam's Town doen ze er een stuk meer
Zal wel zoiets worden (zie vorige topic):quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Sorry helemaal overheen gelezenSam's town vind ik persoonlijk beter dus dat komt goed uit
quote:Setlist van 16 februari in Sheffield:
Sam's Town
Entrurlude
When you were young
Bones
Somebody told me
Jenny
Smile like you mean it
Uncle jonny
Read my mind
This river is wild
Bling
Indie Rock and Roll
Why do I keep counting
Mr Brightside
-----------
My List
For Reasons unkown
All these things that ive done
Exitlude
Qua nummers volgens mij identiek aan het optreden in Paradiso, zelfs de volgorde is bijna hetzelfde. Oh ja ze doen Smile like you mean it ook, dus 6 nummers van Hot Fuss in totaalquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:24 schreef soul114 het volgende:
[..]
Zal wel zoiets worden (zie vorige topic):
[..]
Dat dan weer welquote:
Tja...quote:
MaJo en ik hebben anders hele mooie shirtjes, hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:35 schreef kreuk050 het volgende:
Pfff.....kom op zeg. Je doet zowiezo toch geen t-shirt aan met een bandnaam.....vooral niet als meisje.
Echt welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
MaJo en ik hebben anders hele mooie shirtjes, hoor![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt welDie mooi strak zitten, dus de mannen horen we niet klagen
![]()
![]()
Ik neem aan dat kreuk namelijk doelde op dikke vrouwen met een XL t-shirt van Metallica of zoiets dergelijksquote:
Waarom is dat uit den boze dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:45 schreef MaJo het volgende:
Jongens, het shirt aantrekken van de band waar je heen gaat is uit den boze hoor![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |