jaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:03 schreef MaJo het volgende:
Moet ik ook in de OP zetten dat ze een geheimzinnige 5de muzikant in de coulissen verstoppen
wat was de kostprijs ook alweer.. ik denk dat ik ze wel wil aannemen...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:05 schreef I-con het volgende:
Nog maar een keer:
Ik heb 2 kaarten over voor het concert komende woensdag, ze gaan voor de kostprijs weg en zijn op te halen/worden bezorgd in Amsterdam. pm me of reply hier als je interesse hebt.
Nope want je hoort niet een shirt aan te doen van de band waar je heen gaatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:15 schreef Manggis het volgende:
Zijn er mensen die morgen Killers-tshirt aantrekken? Vorige keer vergeten een te kopen.. morgen nieuwe kans:)
Ik ga morgen misschien ook een shirt kopen, als er leuke zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:15 schreef Manggis het volgende:
Zijn er mensen die morgen Killers-tshirt aantrekken? Vorige keer vergeten een te kopen.. morgen nieuwe kans:)
29,nogwat en dan nog servicekostenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:18 schreef faculty het volgende:
[..]
wat was de kostprijs ook alweer.. ik denk dat ik ze wel wil aannemen...
mocht je dit nog lezen.. mail me ff op faculty apenslinger webspyder punt nlquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:05 schreef I-con het volgende:
Nog maar een keer:
Ik heb 2 kaarten over voor het concert komende woensdag, ze gaan voor de kostprijs weg en zijn op te halen/worden bezorgd in Amsterdam. pm me of reply hier als je interesse hebt.
Mwoah, de 2e vind ik aardig, de eerste niet zo, weet zo de namen effe niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:17 schreef rootjepro het volgende:
Trouwens tussen alle ''ja ik ga ooks''[ik ga ook btw :p], wat vonden jullie van de 2 bonustracks op Sams Town?
Ik vond het eigelijk de beste ''actieve'' nummers van de cd, ''midnight town'' van sams towm zogezegd...!
Helaas de kaarten zijn al weg, net iets te laatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:28 schreef faculty het volgende:
[..]
mocht je dit nog lezen.. mail me ff op faculty apenslinger webspyder punt nl
Daddy's eyes is toch ook bonus?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:29 schreef rootjepro het volgende:
Where the white boys dance
All The pretty Faces
Ik vind vooral ''all the..'' erg midnight show achtig en een leuke track om de zaal losbijtelaten gaan, where the white boys dance is ook ''oplostegaan'' maar ook nog is lekker luisternummertje
Zoals Lien al zei ongeveer 40/60 (Hot Fuss/Sam's Town). Ik denk zelfs 30/70. Van Hot Fuss zullen ze niet meer dan 5 nummers spelen, van Sam's Town doen ze er een stuk meerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:15 schreef Damzkieee het volgende:
Oja All the pretty Faces is wel een goeieMaar niet vaak geluisterd nog die tracks.
Iemand enig idee wat de mix Hot Fuss/Sams Town zal zijn? 20/80 40/60 ?
Sorry helemaal overheen gelezenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals Lien al zei ongeveer 40/60 (Hot Fuss/Sam's Town). Ik denk zelfs 30/70. Van Hot Fuss zullen ze niet meer dan 5 nummers spelen, van Sam's Town doen ze er een stuk meer
Zal wel zoiets worden (zie vorige topic):quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Sorry helemaal overheen gelezenSam's town vind ik persoonlijk beter dus dat komt goed uit
quote:Setlist van 16 februari in Sheffield:
Sam's Town
Entrurlude
When you were young
Bones
Somebody told me
Jenny
Smile like you mean it
Uncle jonny
Read my mind
This river is wild
Bling
Indie Rock and Roll
Why do I keep counting
Mr Brightside
-----------
My List
For Reasons unkown
All these things that ive done
Exitlude
Qua nummers volgens mij identiek aan het optreden in Paradiso, zelfs de volgorde is bijna hetzelfde. Oh ja ze doen Smile like you mean it ook, dus 6 nummers van Hot Fuss in totaalquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:24 schreef soul114 het volgende:
[..]
Zal wel zoiets worden (zie vorige topic):
[..]
Dat dan weer welquote:
Tja...quote:
MaJo en ik hebben anders hele mooie shirtjes, hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:35 schreef kreuk050 het volgende:
Pfff.....kom op zeg. Je doet zowiezo toch geen t-shirt aan met een bandnaam.....vooral niet als meisje.
Echt welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
MaJo en ik hebben anders hele mooie shirtjes, hoor![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt welDie mooi strak zitten, dus de mannen horen we niet klagen
![]()
![]()
Ik neem aan dat kreuk namelijk doelde op dikke vrouwen met een XL t-shirt van Metallica of zoiets dergelijksquote:
Waarom is dat uit den boze dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:45 schreef MaJo het volgende:
Jongens, het shirt aantrekken van de band waar je heen gaat is uit den boze hoor![]()
![]()
Dat is een ongeschreven regel... Je ziet bij concerten ook meer bandshirtjes van andere bands. Het mag wel weer als er tourdata op staan en het van een oude tour is. Ja sorry, heb dat ook niet bedachtquote:
hm vreemd... Naja, dan ga ik me gewoon tegen de "regel" in gedragenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is een ongeschreven regel... Je ziet bij concerten ook meer bandshirtjes van andere bands. Het mag wel weer als er tourdata op staan en het van een oude tour is. Ja sorry, heb dat ook niet bedacht
Dus jij komt in enkel een broek gekleed naar een concert ja?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:27 schreef JeroenV het volgende:
Dus als ik een shirt koop moet ik eerst weer terug naar de garderobe wil ik me aan 'de regel' houden?
Of je koopt hem na afloopquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:36 schreef JeroenV het volgende:
Is dat niet Indie dan?
Maar om nu de hele tijd met een shirt te blijven staan. Dan trek je hem dus aan, maar dat mag dus volgens de regel niet. Of je moet hem er weer onder gaan dragen. Normaal heb ik gewoon een shirt aan, nooit lange mouwen in ieder geval.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope want je hoort niet een shirt aan te doen van de band waar je heen gaat![]()
Na afloop is het meestal super druk, plus dat je dan met treinen zit enzo. Ik ben er morgen toch vroeg. Wel benieuwd naar het voorprogramma ook. Een lekker goed plekje centraal vooraan uitzoeken.quote:
Ja, jongens wel, vrees ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:25 schreef MaJo het volgende:
Je shirtje meteen aandoen is zo mogelijk nog ergerIk breng hem altijd naar de garderobe inderdaad... Ik heb toch al iets aan, dus ook al zou ik het nieuwe shirt aandoen dan heb je toch nog steeds een shirt te veel? Of doe je dan twee dingen over elkaar aan?
Dat is niet waarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, jongens wel, vrees ik.
Shirtjes van een band naar welk concert dan ook aandoen is niet hip![]()
'check dan hoe verantwoord ik hier loop te doen bij dit concert met een (semi) bijpassend shirt'
Mja, ik moet eens een nieuwe camera kopen. 't is best wazig. Behalve van de enge meneer natuurlijk.quote:
die "enge meneer" (zo eng is ie toch niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mja, ik moet eens een nieuwe camera kopen. 't is best wazig. Behalve van de enge meneer natuurlijk.![]()
hmm, hmh is toch wel heel anders lijkt me. Niet persé negatief, hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:03 schreef JeroenV het volgende:
Idd, gave foto.
Heb echt zin in morgen! Alleen vraag me af of het t geweldige concert in Paradiso kan overtreffen.
Als 'ie recht voor je staat eigenlijk wel heel ergquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:03 schreef Licko het volgende:
[..]
die "enge meneer" (zo eng is ie toch niet?) is idd mooi scherp, 10 punten
jammer van die andere 2
Nee, niet persé negatief, zeker niet. Groter kan ook leuker zijn. Maar die sfeer daar was zo fantastisch...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
hmm, hmh is toch wel heel anders lijkt me. Niet persé negatief, hoor
dat is altijd een nadeel met die filmpjes die je maakt tijdens een concert, beeld is wel goed, maar als je ze afspeelt is het allemaal herrie en gekraakquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:08 schreef lienelien het volgende:
Ik heb ook wat filmpjes voor de liefhebbers? (beeldkwaliteit: redelijk, geluidskwaliteit: ernstig)
Ja, nou. Ik vloog net ff van m'n stoel af omdat het geluid ietwat hard stondquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef Licko het volgende:
[..]
dat is altijd een nadeel met die filmpjes die je maakt tijdens een concert, beeld is wel goed, maar als je ze afspeelt is het allemaal herrie en gekraak
ach jah, mooie herinneringen
upload ze maar ergens, ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, nou. Ik vloog net ff van m'n stoel af omdat het geluid ietwat hard stond
Ik herken de nummers niet eens, zo erg is hetquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:13 schreef Licko het volgende:
[..]
upload ze maar ergens, ben wel benieuwd
Idd, als je 2 krullenbossen rond ziet lopen, eentje met dus een Ramones shirt aan, ik gok dattie z'n Ramones - Rocket To Russia shirt aantrekt, en een zwart shirt met gele letters The Kooks erop ziet rondlopen, dan zijn wij dat dusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef Licko het volgende:
ik doe een ramones shirt aan denk ik, voor de geinteresseerden
eh man, lekkere pizza gegeten?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:18 schreef n0r het volgende:
[..]
Idd, als je 2 krullenbossen rond ziet lopen, eentje met dus een Ramones shirt aan, ik gok dattie z'n Ramones - Rocket To Russia shirt aantrekt, en een zwart shirt met gele letters The Kooks erop ziet rondlopen, dan zijn wij dat dus
Spreek ons gerust aan, we bijten niet, mits we fatsoenlijk gegeten hebben van tevoren![]()
Klinkt ie beter ja?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:33 schreef lienelien het volgende:
nu 'ie op youtube staat klinkt het iéts beter, maar ziet het beeld er meteen zeer slecht uit
Ah goed, hier dus
maarre, help me eens, ik weet gewoon ff niet meer welk nummer dat isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:38 schreef n0r het volgende:
Mja als ik met me tel filmpjes maak is dat ook gewoon bagger, die kijk ik dan een keer, en daarna hoeft t van mij ook niet meer
Ik maak liever foto's
All These Thing I've Donequote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
maarre, help me eens, ik weet gewoon ff niet meer welk nummer dat is
Dat schijnt altijd zo te zijn om te maskeren dat Flowers eigenlijk helemaal niet kan zingen...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:53 schreef soul114 het volgende:
Geluid was sowieso niet erg goed tijdens het Paradiso optreden.. hopelijk doen ze dat morgen beter!
De Febo zit ertegenoverquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:09 schreef SlaggY het volgende:
Kan niet wachten tot vanavond! Ik vertrek hier zo tegen 2 uur uit Maastricht.Weet iemand of je daar ergens in de buurt van de HMH iets fatsoenlijks kan eten? Ik ben er nl. nog nooit geweest..
Als je iets richting de woonboulevard loopt(dus richting snelweg, weg van t spoor) is er een Grolsch eetcafé achtig iets(echt vlakbij HMH aan hetzelfde plein, kan niet missen). Kan je erg lekker eten, en toen wij er waren voor het concert van Franz Ferdinand draaide ze die cd'squote:Op woensdag 7 maart 2007 09:09 schreef SlaggY het volgende:
Kan niet wachten tot vanavond! Ik vertrek hier zo tegen 2 uur uit Maastricht.Weet iemand of je daar ergens in de buurt van de HMH iets fatsoenlijks kan eten? Ik ben er nl. nog nooit geweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |