Sterf met je OPquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Zo huilies, OP aangepast
Motte we nog een mooi ploatje soepen voor deel 1000?
Doe maar. Scheelt weer werkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Zo huilies, OP aangepast
Motte we nog een mooi ploatje soepen voor deel 1000?
Mss is dat geen toevalquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:41 schreef Ingridh007 het volgende:
Kunnen we het 1000e deel niet vieren met meet?
Al meet iedereen elkaar hier in dit topic behalve ik!
gohquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:41 schreef Ingridh007 het volgende:
Hoewel Joost er volgens mij wel even voor terug naar NL zou willen komen hoor, of niet Josti?quote:
Neej gij dan, lamme aapquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:53 schreef gr8w8 het volgende:
Maak een screenshot, luiwammes!
Het spreekt elkaar tegen - Ben ik snel achter he.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat is FHC? Communicatie van de Fontys?
Als jullie allemaal even 20 euro overmaken kom ik wel terugquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hoewel Joost er volgens mij wel even voor terug naar NL zou willen komen hoor, of niet Josti?
Geen zin in, ik ben veels te newb daarvoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Sterf met je OP![]()
Ennuh, doe jij maar je hebt toch niks beters te doen
Ligt ie niet toevallig gewoon nog thuis?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:04 schreef bleiblei het volgende:
Kut, ik heb ergens mijn horloge gelaten maar weet niet waar.
Dat hoop ik maar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt ie niet toevallig gewoon nog thuis?
Waarom doe je je horloge af? Dat zou ik gewoon niet doen op mijn werk tenzij er een hele goede reden voor is...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar.
Ik dacht dat ik er net af had gedaan hier. Maarja, ik zie wel. Zou het wel enorm zuur vinden.
Dies oud. De gemiddelde 240T rijdert heeft die hier welquote:
Je slaapkamer?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom doe je je horloge af? Dat zou ik gewoon niet doen op mijn werk tenzij er een hele goede reden voor is...
En ga dan terug denken, wat is een logische plek om een horloge af te doen?
Bij je minnares.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom doe je je horloge af? Dat zou ik gewoon niet doen op mijn werk tenzij er een hele goede reden voor is...
Op de Edisonstraatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb 614 t/m 755 in m'n bookmarks staanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:22 schreef r8ality het volgende:
Nee natuurlijk Arcee, ik ga je even 1000 URLS van alle topics doorsturen. Die heb ik namelijk wel.
Ga jij ze allemaal copypasten in een txt-tje? En daarna de rest van de 850?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb 614 t/m 755 in m'n bookmarks staan![]()
Onder het bureau van de baas?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb het dus over logische plekken, op je WERK, stel dyslectici
Om een rare reden irriteert dat ding me na een tijdje als ik achter een computer zit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben blij dat je er vanaf bent danquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Om een rare reden irriteert dat ding me na een tijdje als ik achter een computer zit.
Misschien is het dan beter om het ding niet om te doen naar je werk... je raakt ze sneller kwijt dan je lief is!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Om een rare reden irriteert dat ding me na een tijdje als ik achter een computer zit.
Misschien kunnen we het opdelen. Dat iedereen 100 URL's voor zijn rekening neemt ofzo. Waarom zou jij alles alleen moeten doen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:29 schreef r8ality het volgende:
Okee. Ik heb het in mijn hoofd gehaald. Ik ga proberen alle topicnummers te achterhalen en proberen om de ultieme poster-top30 te krijgen. Maarrrr, dat gaat uiteraard niet voor topic 1000, dus dat wordt dan maar wat later. Nu eerst nog text typen.
Ik heb het druk.
Ik was al bezig met die nummers die ik zojuist noemdequote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het opdelen. Dat iedereen 100 URL's voor zijn rekening neemt ofzo. Waarom zou jij alles alleen moeten doen?
Omdat niemand zo gek is. Alleen jij danquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het opdelen. Dat iedereen 100 URL's voor zijn rekening neemt ofzo. Waarom zou jij alles alleen moeten doen?
Daarom ben ik mijn horloge links gaan dragen. Vroeger droeg ik het altijd rechts en met de wijzerplaat aan de onderkantquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mooi, en de laatste 220 zijn ook niet moeilijk te vinden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik was al bezig met die nummers die ik zojuist noemde
nee hoor, ik heb er ook pas 5 live gezien, te weten: SQ, Amaranta & Mex, Flow en waarschijnlijk toen ie nog werkte in plaats van fileerde: BBquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:41 schreef Ingridh007 het volgende:
zeau! dat waren nog es intelligente gesprekken in deel 1quote:
Ga jij maar niet alle topics lezenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:03 schreef gurlie het volgende:
Flow die probeert een dame van 28 te versieren toen hij zelf net 19 was.
huw? Wie dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:03 schreef gurlie het volgende:
Flow die probeert een dame van 28 te versieren toen hij zelf net 19 was.
Zijn we dat nu nog steeds niet dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:01 schreef gurlie het volgende:
Jullie waren best wel kansloos toen, in die eerste topics.
Wel schattig though.
Ik was vroeger al leukquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:23 schreef gurlie het volgende:
Baaaahahahaha
Ik lig echt in een scheur hier.
gezien....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb er ook pas 5 live gezien, te weten: SQ, Amaranta & Mex, Flow en waarschijnlijk toen ie nog werkte in plaats van fileerde: BB
Ik doe het allebei, mag dat ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:20 schreef r8ality het volgende:
SQ, lieverd. Alleen ff in een txt-tje knallen (url). Posten hoeft niet, net alsof iemand die ouwe meuk wil lezen, daarbij zoeken ze het dan maar zelf op.
Uit mijn hoofd was dat 819, maar kan ook 820 zijn geweestquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:25 schreef r8ality het volgende:
SQ, weet jij jouw eerste topic nog? Dan hoef ik dat niet te gaan zoeken.
Ik ga even kijken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd was dat 819, maar kan ook 820 zijn geweest
waarom krijg ik eenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
gezien....
mex, blieblie
, sq
, flow
, reality,
, danpy
jerruh
, mrW
, febster
, gurlie
, artic
, partygurl
en juup
en verder weet ik het zo niet meer
Mag ook. Doe maar gevenquote:
Debje en ik zijn niet zo lang geleden nog bij jou en Mex in jullie nieuwe crib geweestquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:49 schreef amaranta het volgende:
ow debjuh ken ik ok nog ja
lamaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
gezien....
mex, blieblie
, sq
, flow
, reality,
, danpy
jerruh
, mrW
, febster
, gurlie
, artic
, partygurl
en juup
en verder weet ik het zo niet meer
Dan is het goedquote:
deed m net editten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:52 schreef amaranta het volgende:
ja jou ook fufr!
HTML formaat is wel OK?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:00 schreef r8ality het volgende:
ikke_ook.
Nu nog netjes in een file naar [mijnusername] @gmail.com.
Doe maar quote, dan kun je t zelf kopierenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:00 schreef r8ality het volgende:
ikke_ook.
Nu nog netjes in een file naar [mijnusername] @gmail.com.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 'm al voor je gemaild naar Joost in HTML formaatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:01 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Doe maar quote, dan kun je t zelf kopieren
Hoe heb je dat gedaan dan? Fok je met textonly-layout?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb 'm al voor je gemaild naar Joost in HTML formaat
Nee, want volgens mij zijn er ergens ook 8 topics kwijtgeraakt in de nummering ofzoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn 2 topics 468 die allebei helemaal vol zitten
Volgens mij zijn we allang over de duizend
Zouden dat toevallig misschien 458 t/m 466 kunnen zijn?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, want volgens mij zijn er ergens ook 8 topics kwijtgeraakt in de nummering ofzo.
Geen ideequote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zouden dat toevallig misschien 458 t/m 466 kunnen zijn?
Ik kan ze niet vinden, misschien weet iemand de reden?
Toen kregen we ruzie oidquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:09 schreef ikke_ook het volgende:
waarom kan ik nummer 100 niet vinden?
Nog 1. Waarom denk je dat we die links aan het verzamelen zijn? Arcee-input, inderdaadquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:10 schreef ikke_ook het volgende:
Waarom vragen we Arcee niet even om een lijstje? Kan hij ook gelijk aangeven hoeveel iedereen in die 1000 delen heeft gepost
Nope, topic 195quote:
Ah ok!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nog 1. Waarom denk je dat we die links aan het verzamelen zijn? Arcee-input, inderdaad.
Nee, jouw post geplakt in Word en toen als HTML opgeslagenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:06 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan dan? Fok je met textonly-layout?
SELECT nummer, naam FROM topics WHERE naam LIKE %Eindhoven% AND LIKE %EHV% ORDER BY nummerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:10 schreef ikke_ook het volgende:
Waarom vragen we Arcee niet even om een lijstje? Kan hij ook gelijk aangeven hoeveel iedereen in die 1000 delen heeft gepost
Ik ben de missende aan het zoeken, ze bestaan wel namelijk.quote:
Vrij ziek jaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
Tussen topic 400 en topic 500 zitten precies 5 weken
Foutje denk ikquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
maar niemand heeft dus een verklaring voor mijn missende delen?
Ik bedoel, misschien een tijdelijke andere benaming voor eindhoven, zoals lampegat, eindhovuh o.i.d. ?
Eindhoven466 Dancemaster Tquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
-lijst-
Ik geleuf 300-400quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:29 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Welke moeten nog en is nog niemand mee bezig?
Kan me niet barsten. Arcee zoekt het uit geloof ikquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:30 schreef bleiblei het volgende:
R8al! Wil je omhoog genummerd dus boven 300 en onder 200 of andersom?
Ghe, maar tis wel aardig als we ergens een lijstje hebben met alle topicsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
Kan me niet barsten. Arcee zoekt het uit geloof ik.
We zijn al over de 1000 heen eigenlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb het gevonden!
Artic heeft toen ooit een verkeerd nummer in de TT gezet467 i.p.v. 457
457 tot 465 bestaan dus nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:36 schreef r8ality het volgende:
Flow: 614 t/m 755 *gedaan
ikke_ook 1 t/m 92 + 98 *gedaan
ik zoek de rest wel ff op
Sq: 400-500 bijna gedaan
Blieb: 200-300 bijna gedaan
De mijne klopt wel geloof ik. Er is een paar keer gesprongen van topicnr, er zijn er ook soms dubbele nummers geopendquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:36 schreef r8ality het volgende:
Flow: 614 t/m 755 *gedaan
ikke_ook 1 t/m 92 + 98 *gedaan
ik zoek de rest wel ff op
Sq: 400-500 bijna gedaan
Blieb: 200-300 bijna gedaan
quote:Douchen=Done Nagels schoon/knippen=Done Scheren=Done Schone kleren aan doen=Done In smeren met D&G after shave balsem=Done D&G eau de toilette op doen=Done Deo opdoen=Done Handbalsem opdoen=Done Labello en volle/nieuwe pakje kauwgum bij hebben=Done Bril schoonmaken=Done schoenen schoonmaken=Done
en dat doe ik dus 2x per week vlak voordat ik ga stappen
welke productiviteit?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:42 schreef gurlie het volgende:
Oude topics lezen is echt slecht voor je productiviteit.
Vooral het feit dat het MERK van zijn AFTERSHAVE en EAU DE TOILETTE er DUIDELIJK bij wordt vermeld is zeer aandoenlijkquote:
225: Eindhoven 225 - Iedereen aan de Eurobilltrackerquote:
Zoek eens verder..flow kan er ook wat vanquote:
Maar heel die lijst werken bijna alle mannen af voordat ze op stap gaan hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vooral het feit dat het MERK van zijn AFTERSHAVE en EAU DE TOILETTE er DUIDELIJK bij wordt vermeld is zeer aandoenlijk
vooral dat hij 2x per week ging stappen...nu is dat 4x per weekquote:
900 topics niet meer posten en dan nu terugkomen zeker? Profiteur!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:52 schreef _Mal_ het volgende:
Hoi
Deze mijlpaal wil ik natuurlijk ook niet missen.
Ah super! De tweede 227 had ik gemistquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:54 schreef ikke_ook het volgende:
eindhoven deel 124 (*&(** sextoys voor blieblie (* Ja, dat is m
enne:
Eindhoven 227 - Bombs on the white house
Eindhoven topic deeltje 227: Discussies over Irak
Ja, dan vraag ik me af of je nou echt serieus denkt dat een vrouw naar de schoenen van een man gaat kijken in een donkere kroegquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:54 schreef bleiblei het volgende:
Alsof het helpt om je schoenen schoon te maken voor je de kroeg in gaat.
Omdat hij het nog nooit zo zout gegeten had?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:55 schreef gr8w8 het volgende:
Nee hoor, ik trek altijd vieze kleren aan.
NOT. Maarehm, Labello? Waarom?
Dat was al algemeen bekend.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zoek eens verder..flow kan er ook wat van
Ik wel, bij voorkeur. Schone kleren zijn na een paar uur kroegen toch meteen weer goor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:55 schreef gr8w8 het volgende:
Nee hoor, ik trek altijd vieze kleren aan.
NOT. Maarehm, Labello? Waarom?
Smeerlap!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Omdat hij het nog nooit zo zout gegeten had?
Ik was wel de tweede ooit in dit topic en degene die topic 100 heeft geopend hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
900 topics niet meer posten en dan nu terugkomen zeker? Profiteur!
met excel. Ik maak een lijstje met 1000 topics met opeenvolgende nummers, die plak ik in een post, en dan doe ik previewquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:58 schreef r8ality het volgende:
Te laat. ikke_ook hoe doe jij dat zo snel? Ik ben wel ff bezig met topicnr. intypen hoor.
vergeet je post in 861 nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:58 schreef _Mal_ het volgende:
[..]
Ik was wel de tweede ooit in dit topic en degene die topic 100 heeft geopend hoor.
Jij was ook een beetje raar in die eerste topics.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:58 schreef _Mal_ het volgende:
[..]
Ik was wel de tweede ooit in dit topic en degene die topic 100 heeft geopend hoor.
quote:ik twijfel nog welke ik van Amaranta wil hebben .
deze:
of deze:
Ok. Redelijk handige manier ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
met excel. Ik maak een lijstje met 1000 topics met opeenvolgende nummers, die plak ik in een post, en dan doe ik preview
Fok doet de rest.
Er zijn bijna een miljoen topics geopendquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
met excel. Ik maak een lijstje met 1000 topics met opeenvolgende nummers, die plak ik in een post, en dan doe ik preview
Fok doet de rest.
Kzat toen ook nog maar in V6 he, dus nog niet zo volwassenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:00 schreef gurlie het volgende:
[..]
Jij was ook een beetje raar in die eerste topics.
Mail!quote:
Ja, maar meestal vind ik wel een paar nummers in zo'n lijstje met 1000 topics, en ik gebruik dit om 1 bepaald topic te vinden. Die eerste 100 heb ik nog ergens in mn favorieten staanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zijn bijna een miljoen topics geopend![]()
Dat is relatief.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:02 schreef _Mal_ het volgende:
[..]
Kzat toen ook nog maar in V6 he, dus nog niet zo volwassen.
Nieuwe mail liever dus...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:02 schreef bleiblei het volgende:
Ow! R8al! Kan je de dubbele @ 273 eruit halen in het bestandje dat ik je gestuurd heb?
Fok!Forum is de grootste community ter wereld. Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zijn bijna een miljoen topics geopend![]()
top 5 toch? denk dat de msn community iets groter isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Fok!Forum is de grootste community ter wereld. Wist je dat niet?![]()
Jawel, maar ik dacht, als je dan per 1000 zoekt, ben je nog wel ff bezigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Fok!Forum is de grootste community ter wereld. Wist je dat niet?![]()
Ah kee.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. De jouwe misschien?
Komt van voornaam.achternaam@werk.com
Die hadden we voordat de afspraak er was dat de laatste poster het nieuwe topic zou openen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:07 schreef amaranta het volgende:
ja en er zijn ook heel vaak topics dubbel geopend, en ik kwam net zelfs een eindhoven wachtkamer topic tegen
Maar wie openden er dan topics?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die hadden we voordat de afspraak er was dat de laatste poster het nieuwe topic zou openen.
Degene die in het wachtkamer topic meldde dat hij of zij het nieuwe topic zou openen.quote:
Versie 3 topic 200-300quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:10 schreef r8ality het volgende:
Ja schurft. Welke is het nou Okke? compleet of versie 3?
Die dingen werden wel eens gepost als er weer een lulhannes was die geen topic opende alssie de laatste was. Dan werd er een wachtkamer geopend en als er daar iemand riep "ik maak de volgende!" dan maakte hij of zij de volgende. Om te voorkomen dat je 3 topics met hetzelfde nummer krijgtquote:
Toffe constructiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die dingen werden wel eens gepost als er weer een lulhannes was die geen topic opende alssie de laatste was.
Dan werd er een wachtkamer geopend en als er daar iemand riep "ik maak de volgende!" dan maakte hij de volgende.
Ik las net een post, toen je iets met blondie had, dat je altijd oudere vrouwen date omdat je zelf ook erg volwassen bent. Een post van 5 jaar geleden dus.quote:
Dat hadden we in de nachtbar ook geloof ik ja, een wachtkamer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die dingen werden wel eens gepost als er weer een lulhannes was die geen topic opende alssie de laatste was. Dan werd er een wachtkamer geopend en als er daar iemand riep "ik maak de volgende!" dan maakte hij de volgende. Om te voorkomen dat je 3 topics met hetzelfde nummer krijgt.
Blondie? Wies blondie? Die ene waar ik ooit een heul vage foto van heb gekregen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:13 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik las net een post, toen je iets met blondie had, dat je altijd oudere vrouwen date omdat je zelf ook erg volwassen bent. Een post van 5 jaar geleden dus.
Is niet vanuit hier ontstaan, tussen Flow en mij.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:15 schreef ArTiC het volgende:
Hoeveel stelletjes zijn er nou eigenlijk gevormd in die 1000 topics?
dus echt van hieruit ontstaan, ook de one night dingetjes
bb en SQ
bb en mal
ikke_ook en mal
flow en gurlie
flow en gazylady?
flow en PG?
meer?
tis wel duidelijk wie hier de casanova's zijn
Flow en gurlie niet in het ehv-topicquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:15 schreef ArTiC het volgende:
bb en SQ
bb en mal
ikke_ook en mal
flow en gurlie
flow en gazylady?
flow en PG?
meer?
Een ex.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Blondie? Wies blondie? Die ene waar ik ooit een heul vage foto van heb gekregen?.
niet eens? neppertsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef gurlie het volgende:
[..]
Is niet vanuit hier ontstaan, tussen Flow en mij.
Wat een player trouwens.
Inu toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Flow en gurlie niet in het ehv-topic
Ik weet er nog wel 1 van bb
Neusquote:
is dat ooit officieel iets geweest?quote:
Ik en mal stelletje?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:15 schreef ArTiC het volgende:
bb en SQ
bb en mal
ikke_ook en mal
flow en gurlie
flow en gazylady?
flow en PG?
meer?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:18 schreef amaranta het volgende:
de geboorte kaart van de dochter van een collega van mij bevat de volgende 2 woorden
ontschuldige
alstubliefd
denk je toch dat een drukkerij een spellingscontrole uitvoert
collega van me had ook een spelfout in het geboortekaartje van zijn kind...heb het niet durven te vertellenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:18 schreef amaranta het volgende:
de geboorte kaart van de dochter van een collega van mij bevat de volgende 2 woorden
ontschuldige
alstubliefd
denk je toch dat een drukkerij een spellingscontrole uitvoert
dacht ik? ik ben heel slecht in dat soort dingenquote:
Weer niet geneukt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:21 schreef r8ality het volgende:
En toen was het bijna Inu en r8ality. Helaas gooide ene Job wat roet in het eten.
echt?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:21 schreef r8ality het volgende:
En toen was het bijna Inu en r8ality. Helaas gooide ene Job wat roet in het eten.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:21 schreef r8ality het volgende:
Ja, of je was niet leuk genoeg voor Inuquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:21 schreef r8ality het volgende:
Neequote:
Is Helmond nou nog steeds niet etnisch gezuiverd?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:23 schreef ArTiC het volgende:
nog 2 dan:
r8ality en zijn rechterhand
r8ality en zijn linkerhand
aggosquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:23 schreef r8ality het volgende:
Job was knapper ofzo. En hield wel van herriemuziek. Weetikveel.
conciergequote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:15 schreef ArTiC het volgende:
flow en gurlie (ander topic)
flow en gazylady? (voor 3 weken, gazylady was al in dit topic)
flow en PG? (alleen een keer mee gezoend)
Je vergeet flow en Debje
ohjaquote:
Ja, ik denk dat dat het wasquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:23 schreef r8ality het volgende:
Job was knapper ofzo. En hield wel van herriemuziek. Weetikveel.
reikenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
concierge
maar dan nog
dat zijn wel gruwel van fouten
en was er nog een waarover we twijfelden...
ergens naar toe rijken/reiken
Inu komt uit Helmondquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Is Helmond nou nog steeds niet etnisch gezuiverd?.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:23 schreef ArTiC het volgende:
nog 2 dan:
Ja maar dat was ook niet via topic. Vieze nichtjesneuker!quote:
Stippentquote:
Helmond dusquote:
Zo'n beetje alles wat Flow geneukt heeft loopt hier rond.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook niet via topic. Vieze nichtjesneuker!.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:23 schreef ArTiC het volgende:
nog 2 dan:
Toch is zijn slagingsprecentage op fok nog vrij laagquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
Flow, eigenlijk ben je best kansloos, gezien het feit dat je al je vrouwen op Fok opduikt![]()
![]()
Welcome to the clubquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:26 schreef gurlie het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles wat Flow geneukt heeft loopt hier rond.
Als het op dit moment in ieder geval maar zo isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:26 schreef bleiblei het volgende:
Mijn enige internetvriendin is SQ.
Zeauw.
Nog niet eens de helft hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
Flow, eigenlijk ben je best kansloos, gezien het feit dat je al je vrouwen op Fok opduikt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Toch is zijn slagingsprecentage op fok nog vrij laag![]()
Delen door 3 héquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verkapte "ik heb 10+ vrouwen gepaald" opmerking
Jaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verkapte "ik heb 10+ vrouwen gepaald" opmerking
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:30 schreef FlowDesign het volgende:
Even een triest bericht tussendoor...
Het blijkt dat er een nok van de nokkenas van mijn auto versleten is en daardoor loopt ie heel slecht.
Dat gaat dus weer in de papieren lopen
*schrik*quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Owja, en bij vrouwen keer drie was het toch?
Oh god.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:30 schreef FlowDesign het volgende:
Het blijkt dat er een nok van de nokkenas van mijn auto versleten is en daardoor loopt ie heel slecht.
Ik vat em niet.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:28 schreef bleiblei het volgende:
Maar ik vote eigenlijk wel voor een vrijavbo topic 1000 viering vrijdag a.s..
Ik weet hoe ik Inu kan bereiken. Barb en MrW moeten ook nog wel ergens te traceren zijn.
Gaan we gewoon naar de Irish Pub.
*vote*quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]Iemand?
Moeten we het wel nog tot vrijdag uitzingen met 2 topics.
naam en nummer, doe ik het wel voor jequote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
collega van me had ook een spelfout in het geboortekaartje van zijn kind...heb het niet durven te vertellen![]()
Alles wat R8al geneukt heeft loopt toch ook rond op fok?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Als jij zegt welcome to the club, betekent dat dat jij ook in de club zit.
Nou vermoedelijk zal het wederom tussen de 400 à 500 euro gaan kosten, maar ik heb eigenlijk geen andere optie dan het te laten repareren. Ik moet voor m'n stage een auto hebben en m'n auto is geen fuck waard als ik het niet laat repareren dus dan zou ik een boel geld weggooien.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:31 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oh god.
Straks is het nog auto byebye.
Ja maar het ging erover wat Flow geneukt had.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alles wat R8al geneukt heeft loopt toch ook rond op fok?
Ouch. Nokkenas vervangen. Minder bij een onderliggende. Verklaart wel waarom maar 1 cylinder het niet fatsoenlijk wou doen. Zal ik vast een andere 142 hier gaan zoeken?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:30 schreef FlowDesign het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |