Alleen jammer dat dan iets van op een op de drie keer je 360 crasht als je op start game druktquote:
quote:The game will also have "dynamic regions." You can help guys in certain regions...and after many years, the region will grow (shops will pop up, etc.). So if you slaughter a village...don't expect it to come back later.
quote:The player will have a room that stores all your money. You can buy EVERYTHING in the country
Daar gaan we weerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:52 schreef kepler het volgende:
leuk stukje over Fable 2:
ja maar dit zijn dingen die al werkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar gaan we weer
Ik zet mijn verwachtingen gewoon weer op -5, net als bij deel één. Zo blijf ik vrij van de Fable hype en speel ik strax gewoon weer een leuke game en niet een game die minder biedt dan beloofd is
Agh, uiteindelijk waren mijn verwachtingen 0 en heb ik me 8 uurtjes vermaakt met Fable. Zelfs dan nog was de game maar matig. Veel te veel laadtijden, weinig diepgang, te kort.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar gaan we weer
Ik zet mijn verwachtingen gewoon weer op -5, net als bij deel één. Zo blijf ik vrij van de Fable hype en speel ik strax gewoon weer een leuke game en niet een game die minder biedt dan beloofd is
Dat had ik vorige keer ook! Maar na het spelen van het fantastische deel 1 ben ik nu wel gehyped.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daar gaan we weer
Geldpakhuisquote:The player will have a room that stores all your money.
Dat zuigtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
Had ook weinig verwacht van Fable, dik 20 uur over gedaan om hem uit te spelen.
Best wel vermakelijk, maart weet niuet of ik deel 2 haal.
Wist niet dat je kon tele poorten totdat me zwager het zei.
Heb dus alles lopend gedaan.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
God, Molyneux heeft nu alweer laten vallen dat er ten aanzien van je huisdier een FFVII-achtige twist in het spel zit.
Hondje gaat dus dood.
Hou toch eens je bek man!
Ik dacht dat hij zijn lesje wel had geleerd...maar hij heeft het blijkbaar allemaal moeten opkroppen tot GDC.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:06 schreef Morthill het volgende:
Hij moet echt leren niets te zeggen over een game voor de release
Games rushenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, uiteindelijk waren mijn verwachtingen 0 en heb ik me 8 uurtjes vermaakt met Fable. Zelfs dan nog was de game maar matig. Veel te veel laadtijden, weinig diepgang, te kort.
Nee joh, het hondje blijkt je aartsvijand te zijn en megalomaan. Hij staat op het punt de wereld te vernietigen en alleen JIJ kan hem stoppen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
God, Molyneux heeft nu alweer laten vallen dat er ten aanzien van je huisdier een FFVII-achtige twist in het spel zit.
Hondje gaat dus dood.
Erm 8 uur is niet rushen met fable hoor.quote:
ja bedanktquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Hondje gaat dus dood.
Het was wel te begrijpen vanuit ms dat er in gegrepen werd. Die game was al veel te lang in ontwikkeling, de kosten rezen de pan uit en er was alleen een concept. Ik denk dat we die titel anders nu nog niet hadden geizen... Dus och, ms is er best goed mee weg gekomen op deze manier.quote:
Een van de hoofdpersonen, Aeris, gaat halverwege dood.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:06 schreef kepler het volgende:
ik heb geen idee wat een FVII-twist is, maar nu dus wel![]()
tis toch een kutgamequote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een van de hoofdpersonen, Aeris, gaat halverwege dood.
Zo, weer een game voor je gespoiled.
Dit vind ik echt de post van het jaarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Hondje gaat dus dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Heel apart maar tof spel lijkt me dat.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:35 schreef Heintje het volgende:Bij deze dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PAS OP VOOR SPOILERS MENSEN!!!!!
![]()
Lijkt mij idd ook een echt tof spel, schijnt heel erg filmachtig te zijn, maar hier is er nog geen hype dusquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Vraag me alleen nog af wanneer we het spel kunnen verwachten? Op sommige sites staat een release van april, ik hoop het in ieder geval![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:07 schreef bigore het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd van een lijntje.
Ben benieuwt of het wat wordt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe HD Trailer van The Darkness
Volgende maand toch?
De makers van The Cronicles of Riddick zijn back in town!![]()
Oh ja en Fable 2![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:09 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:12 schreef bigore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd van een lijntje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:It's quite a bit of content all coming together for the game -- which is now officially scheduled for a June release, despite some recent news of a May ship date.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:07 schreef bigore het volgende:Jij en ik om half 5 bij de poort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om dit eens en voor altijd op te lossen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |