Hehe, ik wacht al 10 dagenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:53 schreef twi het volgende:
Oh wacht eens even, Most Wanted is de eerste toch? In dat geval heb ik niks gezegd, die raak je namelijk ook nergens meer kwijt
Ik zou dan wachten op een betere ruil
Demo vond ik wel wat, NFS heeft een aparte gevoel tijdens rijden (vergeleken met Burnout)quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
Need for Speed Most Wanted is wel cool!
De SP kon je niet co-op doen ofwel?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:15 schreef gijsje79 het volgende:
GRAW 2 uitgespeeld.![]()
SP valt wel wat tegen je loopt er aardig doorheen op normal, ben nu weer begonnen op hard.
De handelaar spreekt hoor. Jij gaat echt geen spel meer kopen he, gewoon oneindig blijven ruilen tegen nieuwere spellen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:28 schreef twi het volgende:
Ik denk dat je Prey best aan willekeurige interessante deals kunt voorstellen op marktplaats. Naar iedereen die een interessante game aanbiedt een mailtje sturen, wie weet hapt er iemand. Veelal krijg je nee terug, soms word je uitgelachen, maar vaak is er wel iemand die wil ruilen. Prey voor Saints Row, Test Drive: Unlimited, Dead Rising (bijvoorbeeld) moet toch te doen zijn.
Als dat toch eens zou kunnenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
De handelaar spreekt hoor. Jij gaat echt geen spel meer kopen he, gewoon oneindig blijven ruilen tegen nieuwere spellen.
Zou dat ook met Vista werken, of moet daar nou ook weer een media centre edition van uitkomen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:10 schreef devv05 het volgende:
Demo van UEFA Champions League 2006-2007 online!
Heeft iemand trouwens al Media Center in combinatie met de Xbox 360 geprobeerd? Is veel uitgebreider nu, met flashgames enzo erbij. Ook kun je Radio 538 luisteren en Uitzendinggemist afleveringen kijken... alleen die werken bij mij niet, omdat ik een codec mis of hij de file niet kan vinden. Heeft iemand dit al aan de praat gekregen?
Vanaf Vista Home Premiumquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zou dat ook met Vista werken, of moet daar nou ook weer een media centre edition van uitkomen?
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De SP kon je niet co-op doen ofwel?
Gears of War, duh!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:56 schreef apengek het volgende:
ik zit heel erg te twijfelen tussen crackdown en gears of war...
iemand die me over kan halen de een of de ander te kopen?
Koop ze allebeiquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:56 schreef apengek het volgende:
ik zit heel erg te twijfelen tussen crackdown en gears of war...
iemand die me over kan halen de een of de ander te kopen?
dat doe ik ook welquote:
Ik vond GoW fantastisch, maar heb 'm niet meer gespeeld nadat ik het einde gezien had.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:01 schreef apengek het volgende:
[..]
dat doe ik ook wel
maar niet tegelijk
ik ga morgen mn xbox ophalen en dan wil ik er 1 vand e 2 spellen bij
GoW is populairderquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:01 schreef apengek het volgende:
[..]
dat doe ik ook wel
maar niet tegelijk
ik ga morgen mn xbox ophalen en dan wil ik er 1 vand e 2 spellen bij
Ik had precies hetzelfde! Alleen was ik toen zelf bij het begin van act 4 terwijl ik het einde bij een vriend van me speelde, dus heb m thuis nog nieteens afgemaaktquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vond GoW fantastisch, maar heb 'm niet meer gespeeld nadat ik het einde gezien had.
Met online GoW ben ik gestopt toen kinderen van 12 me de huid begonnen vol te schelden als ik 'hun kill' had afgepakt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
Spelen jullie dan wel online? Want dat is gaver aan GoW. Bij Crackdown is daar dan weer geen zak aan, vind ik.
ja dat lijkt me idd ook erg leuk maar ik wil ook graag online spelen,quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vond GoW fantastisch, maar heb 'm niet meer gespeeld nadat ik het einde gezien had.
Crackdown kan ik aanzetten om 8 uur s'avonds, om dan tegen half 1 s'nachts erachter te komen dat ik al die tijd geen enkele boss/gang heb doodgemaakt maar puur heb lopen kloten.
ja kijk dat punt vind ik dus ook belangrijk!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
Spelen jullie dan wel online? Want dat is gaver aan GoW. Bij Crackdown is daar dan weer geen zak aan, vind ik.
Ik vind online dan weer leuker bij Lost Planet, ik hou niet zo van die verplichte 4 tegen 4 teams, laat staan het hele coversysteem dat er opeens niet meer toe lijkt te doen in de multiplayer..quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
Tja, ik heb altijd wel genoeg 'vrienden' online waarvan ik weet dat ze normaal doen en waarmee ik dus speel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met online GoW ben ik gestopt toen kinderen van 12 me de huid begonnen vol te schelden als ik 'hun kill' had afgepakt.
Ik vond GoW online zwaar zuigen. Tis allemaal wel leuk enzo, maar niks speciaals.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:30 schreef Megalomaniac het volgende:
Zooow lekker Uno gedaan!
Hoeveel geslachtsdelen hebben jullie mogen bewonderen vandaag?
Ik 3 penissen, 1 paar tieten en een vagina!
-.-'
Dat is het moment dat je juist door moet gaan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met online GoW ben ik gestopt toen kinderen van 12 me de huid begonnen vol te schelden als ik 'hun kill' had afgepakt.
Nieuwe spel = 59.99 euro, standaard.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:31 schreef Frasier het volgende:
Iemand enig idee wat GRAW 2 kost bij Media Markt Utrecht?
Pardon? het hele feit dat je kan "verstoppen" achter een blok of een muur wanneer je beschoten word en dat je dan toch nog overzicht kan houden, vind ik in GoW MP toch vrij belangrijk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik vind online dan weer leuker bij Lost Planet, ik hou niet zo van die verplichte 4 tegen 4 teams, laat staan het hele coversysteem dat er opeens niet meer toe lijkt te doen in de multiplayer..
ja volgens mij ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik dacht 54.99 bij MM Utrecht eerlijk gezegd.
Oh, toch maar eens zo'n cameraatje aanschaffen dan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:30 schreef Megalomaniac het volgende:
Zooow lekker Uno gedaan!
Hoeveel geslachtsdelen hebben jullie mogen bewonderen vandaag?
Ik 3 penissen, 1 paar tieten en een vagina!
-.-'
52 bij GCShop of Zuiderpark nog wel eensquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik dacht 54.99 bij MM Utrecht eerlijk gezegd.
gewoon zelf hosten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef TwyLight het volgende:
ARGHH. fucking irritant en triest dat sommige mensen op live bij worms snel weggaan als zei de game hosten als ze een beetje aan het verliezen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |