Er moeten toch honderden ambtenaren weg? Die worden dus allemaal vervangen door stage lopende vmbo-scholieren. Dat heeft alleen maar voordelen:quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:23 schreef Claudia_x het volgende:
Nog zo'n standpunt waar mijn haren recht overeind van gaan staan: "De provincie moet meer stageplaatsen voor vmbo-jongeren creëren en alles in het werk stellen om schooluitval tegen te gaan." Moet de provincie daar nu ook ineens iets aan gaan doen? Begrijp ik goed dat zowel de nationale politiek als de gemeenten als de provincies daar iets aan zullen doen? En wat is dat dan in hemelsnaam? En hoe komen er meer stageplaatsen? En los je daarmee het probleem op? Hopeloos...
Ben jij verkiesbaar?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Er moeten toch honderden ambtenaren weg? Die worden dus allemaal vervangen door stage lopende vmbo-scholieren. Dat heeft alleen maar voordelen:
- bezuiniging op loonkosten;
- extra stageplaatsen;
- niemand merkt enig verschil, aangezien toch geen hond weet wat er op dat provinciehuis gebeurt.
Heb je de post van je huisgenoten onderschept? Je mag overigens maar twee volmachten per persoon aannemen en je kan ze alleen tegelijkertijd met je eigen stem uitbrengen.quote:
Ik bewaar mijn niet uitgebrachte stemmen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:41 schreef Bismarck het volgende:
Heb je de post van je huisgenoten onderschept? Je mag overigens maar twee volmachten per persoon aannemen en je kan ze alleen tegelijkertijd met je eigen stem uitbrengen.
Je bedoelde voortijdige schoolverlaters, maar je zei vmbo-jongeren....quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:40 schreef Claudia_x het volgende:
De voortijdige schoolverlaters zijn de politiek een doorn in het oog. Over die groep gaat het. (Ik weet er een klein beetje vanaf. Ik heb met ze gewerkt.)
Ik stonk flink naar diarrée, G. Dat het uit m'n verrotte organen kwam.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:40 schreef Gellius het volgende:
[..]
Stink je flink naar alcohol, J? Dat het uit je poriën komt?
Het is een verworven recht.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:41 schreef dwerg het volgende:
Geef me één goede reden (of een goede reden) om te gaan stemmen.
Dat zal She moves in her own way dan wel zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:53 schreef Z het volgende:
Dat is. Ik vind 1 nummer van The Kooks wel leuk trouwens (titel is me ontschoten). Maar ik heb een diepgewortelde hekel aan new-Brit Pop achtige bandjes.
En eventueel maak je er uiteindelijk dan een boek van!quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:36 schreef Lienekien het volgende:
Ja, je kan er leuk een postje aan wijden op een forumpje.
Maar is het leuk, zou je naar een concert van ze gaan als het vijf minuten fietsen was?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:45 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat zal She moves in her own way dan wel zijn.
Als het niets is, ben je ook in 5 minuten weer thuis he, dus je kunt altijd even kijken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar is het leuk, zou je naar een concert van ze gaan als het vijf minuten fietsen was?
Zonder kaartje mag je er niet in.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het niets is, ben je ook in 5 minuten weer thuis he, dus je kunt altijd even kijken.
Mwoa, wel aardig, en ja. Maar als er concerten werden georganiseerd op vijf minuten van mijn huis zou ik waarschijnlijk wel vaker concerten bezoeken van bands waarvan ik alleen denk 'mwoa, wel aardig'.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:46 schreef Lienekien het volgende:
Maar is het leuk, zou je naar een concert van ze gaan als het vijf minuten fietsen was?
Nou, daar heb ik wat aan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef dwerg het volgende:
[..]
Mwoa, wel aardig, en ja. Maar als er concerten werden georganiseerd op vijf minuten van mijn huis zou ik waarschijnlijk wel vaker concerten bezoeken van bands waarvan ik alleen denk 'mwoa, wel aardig'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |