Inderdaad. Die man speelt het hele jaar bij Jong PSV en dan moet ie het even klaren in de CL, en speelt een puike wedstrijd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
Culina was erg sterk als controlerende middenvelder trouwens. Feher is ook wel een vermelding waard.
Feher viel mij positief op inderdaad. Ik had er echt niets van verwacht, maar hij deed het een aantal keer erg goed vond ik. Veel beter dan ik had verwacht, en Culina viel mij ook mee, wel een aantal keer slordig, maar niet erg slecht, niet slechter dan Mendez bijvoorbeeld. Mendes had in de omschakeling een paar keer sneller moeten spelen, dan was het gevaarlijker geweest. Maar heel PSV wilde daar amper gebruik van maken. Maar boeiend, we zijn doorquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
Culina was erg sterk als controlerende middenvelder trouwens. Feher is ook wel een vermelding waard.
Mwah ik denk dat Arsenal niet zo scherp en doortastend was.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:34 schreef ub40_bboy het volgende:
Niet echt onder de indruk van psv maar toch gefeliciteerd.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:34 schreef ub40_bboy het volgende:
aanvallend maakte psv helemaal niks klaar. pas toen affelay erin kwam kwam er wat diepgang in het spel van psv daarvoor was het alleen wat dom de lange bal.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:36 schreef Grimm het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat Arsenal niet zo scherp en doortastend was.
Psv past zich altidj aan, aan het nivo van de tegenstander heb ik het idee
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:34 schreef ub40_bboy het volgende:
Nu is dat opeens indrukwekkend terwijl we voor de wedstrijd slechts Arsenal waren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Ze schoppen het gewoon WEER ver in de CL, schakelen hier even een finalist van vorig jaar uit.
Behoorlijk indrukwekkend als je het mij vraagt....
Hij voldeed voor z'n taak en heeft geen fatale fouten gemaakt. Meer mogen we niet van hem wachtenquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:49 schreef Lakai het volgende:
eerlijk gezegd vond ik feher erg slecht!!!
altijd aan de verkeerde kant dekken
slordige lompe fouten maken
Duh.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:51 schreef Zwansen het volgende:
De finaleplek van Arsenal vorig jaar was dus gewoon een incident.
Klopt.. Zoals dat voor bijna elke ploeg zo is...quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:51 schreef Zwansen het volgende:
De finaleplek van Arsenal vorig jaar was dus gewoon een incident.
bij de loting was het gros van PSVers telerugesteld en schaalde Arsenal als te goed voor PSV in.......quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nu is dat opeens indrukwekkend terwijl we voor de wedstrijd slechts Arsenal waren.
is niet persoonlijk tov jou bedoeld trouwens
Yup en had beter op de bank kunnen blijven want die ligt er weer 3 weken uit en Wenger zoekt de schuld bij Arsenal zelf.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:53 schreef LudoSanders het volgende:
Is Henry nog ingevallen eigenlijk en wat had Wenger te melden?
Bij Arsenal was het wel een opvallende uitschieter. Toch vaak 2e ronde eruit en toen opeens finale.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt.. Zoals dat voor bijna elke ploeg zo is...
Pardon!?quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij de loting was het gros van PSVers telerugesteld
Netjes van hem, zuur voor Henry, al is het verre van een favoriet van me.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yup en had beter op de bank kunnen blijven want die ligt er weer 3 weken uit en Wenger zoekt de schuld bij Arsenal zelf.
00/1 kwartfinalequote:Op donderdag 8 maart 2007 00:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bij Arsenal was het wel een opvallende uitschieter. Toch vaak 2e ronde eruit en toen opeens finale.
Ik wou net zeggen, heb je mij niet horen zeggen..quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
is niet persoonlijk tov jou bedoeld trouwens
als hij moet gaan liever naar een leuke clubquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, heb je mij niet horen zeggen..![]()
In vind het gewoon enorm knap dat PSV het wederom flikt om ver te komen in de CL..
En Gomes mag wel naar Barcelona komen trouwens..
Is deze foto in het groot te krijgen ergens...quote:
komt van www.sportinglife.comquote:Op donderdag 8 maart 2007 02:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is deze foto in het groot te krijgen ergens...![]()
Wat een wedstrijd overigens. Heb op het puntje van de barkruk gezeten. Heerlijk toen die verlossing kwam. Wát een ontlading!!!! Echt, zo iets heb ik zelden meegemaakt tijdens een voetbalmatch. Grandioos![]()
Daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:16 schreef DrDentz het volgende:
Die finaleplek vorig jaar vond ik niet echt een uitschieter, het is eerder apart dat ze dat niet eerder en vaker behaald hebben. De ploeg die ze hadden met Vieira, Pires en Bergkamp etc erbij was wereldtop..
Iedereen zei idd dat het wereldtop was. In Engeland misschien, maar Europees gezien viel het toch altijd tegen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:16 schreef DrDentz het volgende:
Die finaleplek vorig jaar vond ik niet echt een uitschieter, het is eerder apart dat ze dat niet eerder en vaker behaald hebben. De ploeg die ze hadden met Vieira, Pires en Bergkamp etc erbij was wereldtop..
Inderdaadquote:Op donderdag 8 maart 2007 02:13 schreef leolinedance het volgende:
btw....Feher! Hij speelde een zeer goede wedstrijd. Heel de wedstrijd gespeeld, en het erg goed volgehouden! Tegen de verwaching in ook erg strek! Vooral voor iemand zonder enig wedstrijdritme. Ik vind het zeker wel een "Hulde!" waard!
Dus: "Csaba, HULDE!!"
Toen scoorde Lampard nog, fantastisch was datquote:Op donderdag 8 maart 2007 02:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt.
In 2004 hadden we het moeten worden met die selectie.
De kwartfinale tegen Chelsea, tot dat moment 18 maal op rij niet van ze verloren en dan notabene thuis verliezen we, 1 van de zwartste dagen uit mijn supportersleven
quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is deze foto in het groot te krijgen ergens...![]()
Wat een wedstrijd overigens. Heb op het puntje van de barkruk gezeten. Heerlijk toen die verlossing kwam. Wát een ontlading!!!! Echt, zo iets heb ik zelden meegemaakt tijdens een voetbalmatch. Grandioos![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |