Inderdaad. Die man speelt het hele jaar bij Jong PSV en dan moet ie het even klaren in de CL, en speelt een puike wedstrijd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
Culina was erg sterk als controlerende middenvelder trouwens. Feher is ook wel een vermelding waard.
Feher viel mij positief op inderdaad. Ik had er echt niets van verwacht, maar hij deed het een aantal keer erg goed vond ik. Veel beter dan ik had verwacht, en Culina viel mij ook mee, wel een aantal keer slordig, maar niet erg slecht, niet slechter dan Mendez bijvoorbeeld. Mendes had in de omschakeling een paar keer sneller moeten spelen, dan was het gevaarlijker geweest. Maar heel PSV wilde daar amper gebruik van maken. Maar boeiend, we zijn doorquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
Culina was erg sterk als controlerende middenvelder trouwens. Feher is ook wel een vermelding waard.
Mwah ik denk dat Arsenal niet zo scherp en doortastend was.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:34 schreef ub40_bboy het volgende:
Niet echt onder de indruk van psv maar toch gefeliciteerd.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:34 schreef ub40_bboy het volgende:
aanvallend maakte psv helemaal niks klaar. pas toen affelay erin kwam kwam er wat diepgang in het spel van psv daarvoor was het alleen wat dom de lange bal.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:36 schreef Grimm het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat Arsenal niet zo scherp en doortastend was.
Psv past zich altidj aan, aan het nivo van de tegenstander heb ik het idee
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:34 schreef ub40_bboy het volgende:
Nu is dat opeens indrukwekkend terwijl we voor de wedstrijd slechts Arsenal waren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Ze schoppen het gewoon WEER ver in de CL, schakelen hier even een finalist van vorig jaar uit.
Behoorlijk indrukwekkend als je het mij vraagt....
Hij voldeed voor z'n taak en heeft geen fatale fouten gemaakt. Meer mogen we niet van hem wachtenquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:49 schreef Lakai het volgende:
eerlijk gezegd vond ik feher erg slecht!!!
altijd aan de verkeerde kant dekken
slordige lompe fouten maken
Duh.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:51 schreef Zwansen het volgende:
De finaleplek van Arsenal vorig jaar was dus gewoon een incident.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |