abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47707418
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Tjoh .. over instorten van WTC mag je UFO's, hologrammen en explosieven er bij halen. In chemtrails maakt het niet uit dat er in samenspraak van HAARP weermodificaties worden uitgehaald en daarmee depopulatie. Hitler en UFOs. Illuminati die eventjes de wereld gaat overnemen. Daar wordt lekker over gebabbeld zonder dat het met modder gegooid wordt. Hier en daar natuurlijk wel eens dat iemand weer terug naar de basisschool mag. Maar nooit echt op de man. Maar als je een onderwerp aansnijd over de omstreden HIV/AID$ conspiracy dan gaat men op eens akelig lelijk doen en gaat men totaal niet inhoudelijk er op in, maar wordt er direct met modder gegooid en wordt het op de man gespeeld. Wie is er nu triest?!

Ohja iemand een hapje van de aangeboden Wopper?
Neem aan dat men de film Fast Food Nation heeft gezien
Ik denk dat jij je vergist daar wordt je ook niet in serieus genomen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_47707985
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik denk dat jij je vergist daar wordt je ook niet in serieus genomen.
Ah ja natuurlijk ... het zijn dezelfde posters als hier
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:40:15 #195
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_47712247
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:09 schreef Ericr het volgende:
Lambiekje, als AIDS toch niet bestaat, laat je ontmaagden door een hoer met AIDS. Zonder condoom natuurlijk, wat niet bestaat kan je ook niet krijgen.
Precies.
Om bij je ondertitel te blijven. Geloven dat aids niet bestaat is hetzelfde als geloven dat er niemand doping gebruikt bij het wielrennen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:40:53 #196
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_47712263
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ah ja natuurlijk ... het zijn dezelfde posters als hier
dat maakt de arguemtnen natuurlijk al een stuk inder valide...
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_47713017
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik ben nog niet overtuigd.
Das een beetje het probleem he, vast blijven houden aan je eigen standpunten.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:47:12 #198
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_47716764
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Das een beetje het probleem he, vast blijven houden aan je eigen standpunten.
Ja maar hoe komt het dat ik van de de orthodoxe standpunten ben afgeweken. Het is gewoon weg niet valide. iig zover dat ik het officiele verhaal van AID$ steeds grotere beerput van leugens ga vinden.

Ik ben dus wel degelijk van stantpunt geweizigd. Datzelfde geldt voor 911 en nog wat andere zaken. Jullie zijn niet van eigen aangeleerde standpunt te wijzigen. Zullen we het eens zo stellen?!

Ik geloof niet(s) meer wat ze zomaar in de krant zetten of wat scholen ons hebben aangeleerd.
Ik heb inmiddels wel gemerkt dat er maar zeer weinig openminded medefokkers zijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:02:28 #199
262 Re
Kiss & Swallow
pi_47717279
je verwart openminded met single - plaat voor je kop - minded
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:07:41 #200
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_47717481
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja maar hoe komt het dat ik van de de orthodoxe standpunten ben afgeweken. Het is gewoon weg niet valide. iig zover dat ik het officiele verhaal van AID$ steeds grotere beerput van leugens ga vinden.

Ik ben dus wel degelijk van stantpunt geweizigd. Datzelfde geldt voor 911 en nog wat andere zaken. Jullie zijn niet van eigen aangeleerde standpunt te wijzigen. Zullen we het eens zo stellen?!

Ik geloof niet(s) meer wat ze zomaar in de krant zetten of wat scholen ons hebben aangeleerd.
Ik heb inmiddels wel gemerkt dat er maar zeer weinig openminded medefokkers zijn.
Er is hier vooral 1 iemand die ongelofelijk vast zit, en dat ben jij het wel.
Je hebt geen inhoudelijke kennis van zaken, je mening is copie past van vage websites.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:09:03 #201
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_47717551
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Niets meer geloven heeft niks met open minded te maken. Er zijn hier genoeg fokkers die beweren dat de twin towers sneller vielen dan kan doormiddel van de zwaartekracht. Dat het natuurkundig niet kan, maakt niet uit. kritiek erop wordt verstaan als niet openminded en een aanhanger van het officiele verhaal plus een niet kritische kijk te hebben.

Als er iets niet kritisch en niet open minded is zijn het wel zulke dingne aanhangen, terwijl de natuurkundige basis om iets uit te rekenen wat van hoogte x valt al teveel gevraagd is.
And that is the news.''
pi_47717691
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Er is hier vooral 1 iemand die ongelofelijk vast zit, en dat ben jij het wel.
Je hebt geen inhoudelijke kennis van zaken, je mening is copie past van vage websites.
maar verder gelooft hij niet zomaar wat kranten/mensen schrijven
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:07:05 #203
52357 Lambiekje
pi_47729250
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:09 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Niets meer geloven heeft niks met open minded te maken. Er zijn hier genoeg fokkers die beweren dat de twin towers sneller vielen dan kan doormiddel van de zwaartekracht. Dat het natuurkundig niet kan, maakt niet uit. kritiek erop wordt verstaan als niet openminded en een aanhanger van het officiele verhaal plus een niet kritische kijk te hebben.

Als er iets niet kritisch en niet open minded is zijn het wel zulke dingne aanhangen, terwijl de natuurkundige basis om iets uit te rekenen wat van hoogte x valt al teveel gevraagd is.
Om het officiele verhaal nog ergens te geloven met omtrent het instorten dien JUIST de natuurkunde beetje aanpassen.
Als je dus wel netjes alle natuurkigheid toepast ..dan opeens klopt het niet met wat we allen gezien hebben...
Waar maar waar dan ook waar is de wet van traagheid !?!! 110 verdiepingen ... en toch maar 0.1 tot 0.2 langzamer dan gewoon puur en alleen zwaartekracht .... Tenzij tenzij Controlled Demolition is gebrukt, dan opeens gaat de puzzel passen. Beetje omgekeerde wereld wat je stelt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_47729363
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Om het officiele verhaal nog ergens te geloven met omtrent het instorten dien JUIST de natuurkunde beetje aanpassen. Waar maar waar dan ook waar is de wet van traagheid !?!! 110 verdiepingen ... en toch maar 0.1 tot 0.2 langzamer dan gewoon puur en alleen zwaartekracht .... Tenzij tenzij Controlled Demolition is gebrukt, dan opeens gaat de puzzel passen. Beetje omgekeerde wereld wat je stelt.

Dit toont maar weer eens aan dat je het natuurkundig vermogen van een basisschool kind bezit
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:13:37 #205
52357 Lambiekje
pi_47729527
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dit toont maar weer eens aan dat je het natuurkundig vermogen van een basisschool kind bezit
de instorting had ongeveer 2 minuten moeten duren geen 10sec. !?!

ja tuurlijk yo. Een ding wat wel naar voren is gekomen dat bijna elke parameter wat NIST gebruikt voor de instorting verkeerd is. van dikte in staalbalken tot aan maxmale temparaturen.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:24:37 #206
40566 Ericr
Livewrong
pi_47730048
We hadden het over AIDS toch?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:29:01 #207
52357 Lambiekje
pi_47730281
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En HIV bestaat dus.

Hier staat het genoom:
http://www.mcld.co.uk/hiv/?q=HIV%20genome
HIV bestaat niet. PUNT

Dat ding wat je hierboven post is gewoon wat Gallo in 1984 heeft uitgeroepen, van jongens zo ziet het er ongeveer uit.
Niemand maar dan ook echt niemand heeft dat ding met eigen ogen gezien. Het is gewoon een consensus-genomne. Een aanname is het. meer niet.
Het HIV zoals dat door de wetenschap wordt gebruikt is geen bewezen virus maar een aanname.

http://www.zapruder.nl/portal/artikel/aids_de_consensus_genoom/

[ Bericht 9% gewijzigd door Lambiekje op 27-03-2007 22:35:52 ]
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:29:31 #208
262 Re
Kiss & Swallow
pi_47730299
nee de geheimen van HIV zijn samen vernietigd met het ineenstorten van het WTC, zou dat de ware reden zijn geweest, er lag wel meer geheime stukken verborgen aldaar... was het niet?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:37:10 #209
52357 Lambiekje
pi_47730723
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:29 schreef Re het volgende:
nee de geheimen van HIV zijn samen vernietigd met het ineenstorten van het WTC, zou dat de ware reden zijn geweest, er lag wel meer geheime stukken verborgen aldaar... was het niet?
lachuhh
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:38:14 #210
262 Re
Kiss & Swallow
pi_47730786
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

lachuhh
zeker niet gelezen dat er kluizen van de CIA en FBI in het WTC zaten vol met informatie, die zijn nooit meer teruggevonden
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:44:28 #211
52357 Lambiekje
pi_47731079
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:38 schreef Re het volgende:

[..]

zeker niet gelezen dat er kluizen van de CIA en FBI in het WTC zaten vol met informatie, die zijn nooit meer teruggevonden
Dat ging over beursgevoelige fraude geevens. En dat van Enron.
HIV heeft meneer Gallo het alleen recht op een geen overheid. Dit keer heeft de overheid er weinig over te zeggen.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:48:30 #212
262 Re
Kiss & Swallow
pi_47731259
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat ging over beursgevoelige fraude geevens. En dat van Enron.
HIV heeft meneer Gallo het alleen recht op een geen overheid. Dit keer heeft de overheid er weinig over te zeggen.
de overheid steunt toch alle universiteiten? De overheid reguleert toch universiteiten? Dus denk dat de overheid er erg bij gebaat zou zijn om de hype rond AIDS in stand te houden om zo de controle te behouden... even logisch nadenken...
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:02:19 #213
52357 Lambiekje
pi_47731943
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:48 schreef Re het volgende:

[..]

de overheid steunt toch alle universiteiten? De overheid reguleert toch universiteiten? Dus denk dat de overheid er erg bij gebaat zou zijn om de hype rond AIDS in stand te houden om zo de controle te behouden... even logisch nadenken...
Meerendeel van de studenten en wetenschappers weten niet eens dat ze op een fout beginsel bezig zijn. Dus laat staan (slecht) geinformeerde ambtenaren.

AIDS heeft heel veel weg van SNOM. Het is een iatrogenitische ziekte. Ziekte veroorzaakt door verkeerde diagnose, medicatie en of behandelswijze van de arts.

SNOM een epidemie in Japan eind jaren 60. Wetenschappers konden maar geen oplossing vinden. Pas na 15 jaar bleek dat clioquinol een stof die in medicijnen zat tegen diarree de boosdoener was. Mensen werden ziek en hadden last van de maag. Kreeg medicijn daartegen met daar in dat omstreden clioquinol. Men werd alleen maar zieker tot de dood er op volgt. The SMON Fiasco

[ Bericht 32% gewijzigd door Lambiekje op 27-03-2007 23:22:19 ]
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:15:54 #214
40566 Ericr
Livewrong
pi_47732523
En jij weet wel waar je het over hebt, Lambiekje? Of ga je maar af op die nitwits van Zapruder?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:18:17 #215
262 Re
Kiss & Swallow
pi_47732618
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Meerendeel van de studenten en wetenschappers weten niet eens dat ze op een fout beginsel bezig zijn. Dus laat staan (slecht) geinformeerde ambtenaren.
nee vandaar dat juist die bewijzen dat het allemaal nep is samen met het WTC zijn vernietigd
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:30:00 #216
52357 Lambiekje
pi_47733120
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:15 schreef Ericr het volgende:
En jij weet wel waar je het over hebt, Lambiekje? Of ga je maar af op die nitwits van Zapruder?
Nee ik zeg niet dat ik de waarheid in pacht heb. Ik geef alleen maar aan dat het HIV/AIDS verhaal totaal NIET is wat ons verteld is wat het is of doen geloven wat het is.

Men wilde in begin jaren 80 de ziekte GRID (Gay-related immunodeficiency disease) noemen. Dat zegt toch wel al genoeg. Het was puur en alleen puur ontwikkelt om Afrika en homo's uit te roeien. Niets meer niets minder.
Helaas is het een beetje uit de hand gelopen en kan de wetenschap niet terug zonder gezichtsverlies.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:46:29 #217
262 Re
Kiss & Swallow
pi_47733750
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee ik zeg niet dat ik de waarheid in pacht heb. Ik geef alleen maar aan dat het HIV/AIDS verhaal totaal NIET is wat ons verteld is wat het is of doen geloven wat het is.

Men wilde in begin jaren 80 de ziekte GRID (Gay-related immunodeficiency disease) noemen. Dat zegt toch wel al genoeg. Het was puur en alleen puur ontwikkelt om Afrika en homo's uit te roeien. Niets meer niets minder.
Helaas is het een beetje uit de hand gelopen en kan de wetenschap niet terug zonder gezichtsverlies.
je wordt echt steeds lachwekkender weet je ... kostelijk vermaak dit topic

GRID werd het genoemd omdat er in korte tijd in een bepaalde community van homosexuelen (ik meen in San Fransisco, kan ook NYC zijn) er ineens Immuun Diseases optraden zonder oorzaak, het was een werk naam voor de symptomen, meer niet
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 maart 2007 @ 10:55:37 #218
862 Arcee
Look closer
pi_47741405
Mocht die nog niet genoemd zijn, docu die iig te denken geeft: HIV - AIDS: Fact or Fiction?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 28 maart 2007 @ 11:38:59 #219
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_47742739
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Om het officiele verhaal nog ergens te geloven met omtrent het instorten dien JUIST de natuurkunde beetje aanpassen.
Als je dus wel netjes alle natuurkigheid toepast ..dan opeens klopt het niet met wat we allen gezien hebben...
Waar maar waar dan ook waar is de wet van traagheid !?!! 110 verdiepingen ... en toch maar 0.1 tot 0.2 langzamer dan gewoon puur en alleen zwaartekracht .... Tenzij tenzij Controlled Demolition is gebrukt, dan opeens gaat de puzzel passen. Beetje omgekeerde wereld wat je stelt.
Echt, ik kom niet meer bij.
Hoe denk je dat die wetten tot stand zijn gekomen? Die zijn er nu eenmaal een gevolg van natuurlijke eigenschappen. De mensen heeft er formules omheen gebouwd zodat er mee te rekenen valt.

Iets zegt me dat je geen zak begrijpt van valsnelheid of iets dergelijke. Je loopt lekker je eigen vriendjes nan te praten dat je buiten de natuurkunde om moet kijken. Laat mij die nieuwe theorien dan maar zien.
Ow wacht, die zijn er niet. Maar toch klopt het niet.

Kortom, je zegt dat bepaalde wetten niet kloppen, maar kan niet verklaren hoe en waarom. Uit dit gevolg stel je een bepaalde natie verantwoordleijk voor duizenden doden. Echt, een zaak heeft nog nooit zo duidelijk in elkaar gezeten. Bepaald ziekelijk vind je niet?
And that is the news.''
  woensdag 28 maart 2007 @ 11:46:25 #220
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_47743000
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Heb je hier een berekening van? Met formules etc. En geen stom geauwehoor van zie dit filmpje en dan wat tijdsbalkjes etc. Gewoon keiharde bewijzen.
En zegt men wel dat het 10sec duurde of duurde het langer? Het inzakken van de constructie gebeurde namelijk eerder voordat je de rest van het gebouw ziet neerstorten.
quote:
ja tuurlijk yo. Een ding wat wel naar voren is gekomen dat bijna elke parameter wat NIST gebruikt voor de instorting verkeerd is. van dikte in staalbalken tot aan maxmale temparaturen.
ow? De nederlandse brandweer heeft er een mooi artikel over geschreven. Met alle officiele bouwtekeningenetc.
En dat staal verhaal. Dat is helemaal lachwekkend. Zeker geen verstand van materialen of de staalsoorten. Koop eens wat boeken erover. Maximale temperaturen.. Jij bent ook zo iemand die gelooft dat staal pas een verzwakking vertoont als het de smelttemperatuur heeft bereikt, en niet eerder?

Ken je de serie Spooks. Daar maken ze gebruik van de mensen die de raarste theorieen geloven. Pas maar op, je hele scene zie vol met agenten die je alle kanten op sturen zodat jullie verre van de waarheid blijven.
And that is the news.''
  woensdag 28 maart 2007 @ 12:30:32 #221
52357 Lambiekje
pi_47744449
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 11:46 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Heb je hier een berekening van? Met formules etc. En geen stom geauwehoor van zie dit filmpje en dan wat tijdsbalkjes etc. Gewoon keiharde bewijzen.
En zegt men wel dat het 10sec duurde of duurde het langer? Het inzakken van de constructie gebeurde namelijk eerder voordat je de rest van het gebouw ziet neerstorten.
[..]

ow? De nederlandse brandweer heeft er een mooi artikel over geschreven. Met alle officiele bouwtekeningenetc.
En dat staal verhaal. Dat is helemaal lachwekkend. Zeker geen verstand van materialen of de staalsoorten. Koop eens wat boeken erover. Maximale temperaturen.. Jij bent ook zo iemand die gelooft dat staal pas een verzwakking vertoont als het de smelttemperatuur heeft bereikt, en niet eerder?

Ken je de serie Spooks. Daar maken ze gebruik van de mensen die de raarste theorieen geloven. Pas maar op, je hele scene zie vol met agenten die je alle kanten op sturen zodat jullie verre van de waarheid blijven.
vandaar ook zeker dat de NIST test-opstelling niet instortte met de reeele parameters. Niks geen trusses dat losschieten. De 1975-vuur heeft al wel bewezen dat de instorting door vuur bullshit is.
  † In Memoriam † woensdag 28 maart 2007 @ 12:52:14 #222
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47745298
Voor 9/11 is er een ander topic.

Iets minder 'o wat is het grappig' mag trouwens best.
pi_47745519
quote:
Niemand maar dan ook echt niemand heeft dat ding met eigen ogen gezien. Het is gewoon een consensus-genomne. Een aanname is het. meer niet.
En wat is dit dan?
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:33:55 #224
52357 Lambiekje
pi_47746962
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:57 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

En wat is dit dan?
[afbeelding]
Een open poppende kastanje
pi_47749217
quote:
Een open poppende kastanje
Nee een HIV virus op het oppervlakte van een Tcel. Foto is genomen met een electronenmicroscoop.
pi_47759363
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

2 min

Valt dat vanaf 70 km hoogte dan

Verder hebben explosieven geen invloed op de snelheid waarmee iets valt dus het is een kul argument

edit:berekening toegevoegd

even een berekening met een formule uit binas van voor het pre 2001 tijdperk
s=0,5at^2

waarbij s de afstand is (415m)
en a de zwaartekracht versnelling (9,81)
t de tijd in seconde

415=0,5*9,81*t^2
84,6=t^2
t=9,198 seconde et voila het klopt

voor jouw 2 minuten zou een toren van 70.632m nodig zijn

[ Bericht 10% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 28-03-2007 20:25:10 ]
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:59:50 #227
40566 Ericr
Livewrong
pi_47759622
Het ging over AIDS! Of hadden die torens ook AIDS?
pi_47760998
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:59 schreef Ericr het volgende:
Die torens bestonden ook niet
  Moderator woensdag 28 maart 2007 @ 19:56:42 #229
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_47761786
Lambiekje weigert -gut gut gut wat toevallig- nog steeds volgens mij antwoord te geven op de vraag of hij een aidspatient(e) zou neuken zonder bescherming? En dan niet die bullshit van dat er ook nog andere SOA's zijn, ik bedoel gewoon of jij hem/haar zou neuken zonder condoom terwijl je weet dat zij -volgens de artsen- Aids/HIV heeft.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 28 maart 2007 @ 20:06:42 #230
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_47762229
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:59 schreef Ericr het volgende:
Je weet maar nooit he, die bush is tot alles in staat... Niets is wat het lijkt.

DE TT alleen al.
Eerst wordt gesteld dat het niet bestaat, en daarna dat het al helemaal niet besmettelijk is. Dat lijkt me logisch, iets wat er niet is akn ook niet besmettelijk zijn.
Het tweede gedeelte laat ruimte voor twijfel. als je ergens bewijzen voor hebt lijkt het me dat je uitsluitsel kan geven.

Het is of niet besmettelijk en bestaat óf het bestaat helemaal niet. Een combi is een beetje vreemd.
Aids is gewoon aangetoond. Het ontkennen van een ziekte wat miljoenen mensen dood lijkt me gevaarlijk. Zo iemand zal dus nooit maatregelen nemen tegen aids. De hele generatie mensen in afrika, ja dat is wat anders.
als je alles kan blijven ontkennen dan kom je nergens.
Zo kan ik het bestaan van fok gaan ontkennen. Lijkt me vrij zinloos.
Moge dit soort mensen nooit over mensenlevens hoeven te beslissen.
And that is the news.''
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 maart 2007 @ 22:24:10 #231
862 Arcee
Look closer
pi_47769519
http://exposurecompensati(...)e-by-alon-reininger/

San Francisco, USA, September 1986. Ken Meeks' skin is marked with lesions caused by Aids-related Kaposi's Sarcoma.

Wat is de mening van Lambiekje bij deze (World Press) foto en tekst?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 28 maart 2007 @ 23:54:17 #232
52357 Lambiekje
pi_47774310
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:24 schreef Arcee het volgende:
http://exposurecompensati(...)e-by-alon-reininger/

[afbeelding]

San Francisco, USA, September 1986. Ken Meeks' skin is marked with lesions caused by Aids-related Kaposi's Sarcoma.

Wat is de mening van Lambiekje bij deze (World Press) foto en tekst?
Die meneer heeft gewoon Kaposi's Sarcoma. Maar AIDS klinkt veel enger omdat z'n beladen woord is geworden.
  donderdag 29 maart 2007 @ 00:18:29 #233
262 Re
Kiss & Swallow
pi_47775201
ja en een longontsteking krijg je ook door het weer huh
  donderdag 29 maart 2007 @ 01:50:43 #234
52357 Lambiekje
pi_47777330
Zo in de Kankervaccinatie topic stond een link naar een duitse arts die een open brief heeft gestuurd aan Merkel.
En ja wel hoor ook hier wordt de AID$ zwendel besproken. Of eigenlijk gewoon medicatie zwendel in het algemeen.
Niks gezondheid.

http://www4nl.dr-rath-fou(...)nletter_20060407.htm
  donderdag 29 maart 2007 @ 08:44:46 #235
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_47779659
-op de persoon spelen-

[ Bericht 83% gewijzigd door NorthernStar op 29-03-2007 08:49:01 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 09:45:57 #236
262 Re
Kiss & Swallow
pi_47780844
Meneer Mathias Rath heeft zijn eigen instituut, zal vast niet winstgevend zijn over de rug van kankerpatienten.

Het enige waar hij onderzoek naar doet is een combinatie van lysine, proline, arginine, ascorbic acid, and green tea extract in rodents
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:47:59 #237
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_47822568
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

HIV bestaat niet. PUNT

Dat ding wat je hierboven post is gewoon wat Gallo in 1984 heeft uitgeroepen, van jongens zo ziet het er ongeveer uit.
Het HIV zoals dat door de wetenschap wordt gebruikt is geen bewezen virus maar een aanname.

http://www.zapruder.nl/portal/artikel/aids_de_consensus_genoom/
Jij hebt het zelf in dit topic nog met eigen ogen gezien

Tijd voor een gewetensvraag. Wat zou voor jouw afdoende bewijs zijn voor het bestaan van HIV?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:52:27 #238
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_47822715
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 23:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die meneer heeft gewoon Kaposi's Sarcoma. Maar AIDS klinkt veel enger omdat z'n beladen woord is geworden.
http://scholar.google.nl/scholar?hl=en&lr=&q=Kaposi%27s+Sarcoma+aids&btnG=Search

Zoals je in die link kan zien word er veel gepubliceerd over de link tussen Karposi's Sarcoma en AIDS. Het komt er kort gezegd op neer dat die persoon idd gewoon die ziekte heeft. Samen met AIDS ontwikkelt deze zich echter veel sneller dan zonder AIDS.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 30 maart 2007 @ 11:23:12 #239
40566 Ericr
Livewrong
pi_47823789
Mathias Rath heeft een zeer toepasselijk naam, ortomoleculaire idiot dat het is.
pi_47824106
Dat aids niet bestaat is een uitspraak die enige nuancering vereist. Er zijn vele mensen, waaronder wetenschappers, die twijfelen of de ziekte die aids genoemd wordt wel wordt veroorzaakt door een virus maar een andere oorzaak is. Dat is heel wat anders dan zeggen dat het aids niet bestaat.
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')