allebei erkent en toegegevn door de overheid hoor en zeker de wetenschappers.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat nooit meer kunnen uitsluiten dat het niet door mens gecreerd is. Door al die foute zaken wat over ons gegooid is tijdens de oorlogen en nu weer de Chemtrails. (neem aan dat je die topic hiero ook volgt).
Wat is niet door mens veroorzaakte. Kanker is ook minofmeer door oorlogsverleden gecreeerd, in de zin van chemische rommel, wat ons gestel ziek maakt. Misschien niet elke vorm van kanker.. Wat niet door direct en indirect door de mens is gecreerd hebben we al goed onder de knie. En worden we al preventief voor ingeent. Alleen doen wij (westerlingen) niets aan in Afrika. 99% is gewoon ondervoeding niets meer niets minder. AIDS in afrika is nog grotere flauwekul dan in onze wereld.
Kijk oorlogveteranen krijgen de meest afzichtelijk kinderen met echt serieuze afwijkingen en rare ziektes, mede duur DU-munitie. [b]Warning nasty pics komen voorbij.
DU Nightmare maar daar hoor je de farmawetenschap niet over. ?!?[/b]
Terminator soldaten in Vietnam, waarbij gruwelijke chemische experimenten werden uitgehaald.
Dan is indirect toch wel menselijk invloed waarom sommige kinderen erg zwak te wereld komen. En ziektes die zich later openbaren. Die gewoon gerechtigd zijn om weer kinderen te maken. We maken ons zelf ongelovelijk zwak.
In weze is AIDS helemaal niet z'n grote issue. Als de wetenschap/overheden ons doen laten denken. Waarom waarom wordt zo ontiegelijk veel geld in AIDS gestopt dat maar 0,03% van de mensen vatbaar er voor is. Ander SOAs als Gonorroe daar hoor je amper wat over terwijl dat 100.000 keer vaker voorkomt. Okay misschien niet echt dodelijk.
Kijk eens aan een nieuwe column op zapruder.
[..]
Condoomgebruik staat compleet los van het AIDS verhaal. Er zijn 101 andere redenen te noemen om z'n ding te gebruiken. bv om niet zwanger te raken. En bovendien hangt het helemaal van de persoon af.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je zit nou al dagen slap te lullen, maar je geeft geen antwoord op een vraag, namelijk of jij onbeschermde sex zou hebben met een persoon waar bij volgens de artsen -jaja, das dan een leugen volgens jou- het HIV virus dan wel AIDS is vastgesteld.
Wat jij wil. Pas ik de vraag aan. Stel: er zijn geen andere SOA's en kinderen zijn even niet in the picture. Zou jij bij een persoon die besmet is met HIV of AIDS een condoom gebruiken of niet, puur om de reden dat dat je beschermd tegen besmetting met HIV of AIDS ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Condoomgebruik staat compleet los van het AIDS verhaal. Er zijn 101 andere redenen te noemen om z'n ding te gebruiken. bv om niet zwanger te raken. En bovendien hangt het helemaal van de persoon af.
Als het je vrouw betreft dan zou ik zeggen nee ( want volgens de wetenschap is het toch al te laat). Als het een vreemde betreft. Zou ik sowieso het gebruiken tegen andere SOAs wat wel snel overdragelijk is.
http://en.wikipedia.org/wiki/HIV_testing#Accuracy_of_HIV_testingquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zo ver ik heb kunnen lezen is er GEEN eenduidige manier van bepalen op je HIV/AIDS hebt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Aids#Diagnosisquote:Elk land hanteerd zijn eigen criteria. (EU zal wel hetzelfde zijn) Maar dacht gelezen te hebben dat UK ander CD-waardes hanteerd dan NL.. Maar Canada/USA is het verschillend.
klopt ook niet. Bron: diezelfde link.quote:En in Afrika heb je al AIDS zonder maar ook enige HIV-test, wat in 99,9% van de gevallen gewoon ondervoeding is.
Jij hebt niet de benodigde kennis om dat gegrond te kunnen concluderenquote:Daarnaast zijn de cijfertjes van AIDS-patienten zwaar maar dan ook zwaar overdreven .
quote:Er is nog niet eens een tiende aan patienten sinds de creatie van dit manmade virus.
Erm nee. Dit zijn manieren om via moeilijke kronkels je waanbeelden vast te kunnen houden. Als in jouw ogen bij voorbaat al geen mogelijkheid kan zijn dat iets anders zal zijn zou je zoals iemand het zo mooi verwoorde het bestaan van een olifant nog ontkennen als je er onder lag.quote:In mijn ogen klopt het gewoon niet. En dan kan de wetenschap nog zo geleerd zijn, wat ik tenzeerste betwijfel.
De wetenschap/experts zeggen ook dat WTC in kan storten. En de experts zeggen ook dat de magic bullit kan. Dat is naar de mond praten van de overheid om niet in een kwaaddag licht te komen. Sinds dat experts en wetenschappers hier achterstaan met deze ongelovelijk flauwekul, heb ik geen geloof meer in de objectieve wetenschap. Ik weet bijna wel zeker als een onderzoek toch anders uitpakt dan voorzien. dan opeens gaan de geldschieters zich terug trekken. Of dat wordt niet onderkent als wetenschap, genoeg tegen onderzoeken van AIDS op flauwekul berust.
Ach Ghandi heeft ook wat leuks gezegd over westerse beschavingquote:Ook hier geldt de uitsprak van Gandi: " First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you win.”
Het zou erg fijn zijn als je dergelijke claims onderbouwd. Uit persoonlijke ervaring en die van de omgeving weet ik dat je met een nieuw idee prima een voet aan de grond krijgt.quote:Maar je krijgt geen poot aan de grond als objectief onderzoeker door de gesubsidieerde nep-onderzoekerindustrie.
Hoe heeft dat met het onderwerp te maken?quote:Onderzoeken zijn (bijna) altijd naar de mond gepraat van de geldschieters. Grote auto corporaties die een eigen milieufonds oprichten (uiteraard niet makkelijk te traceren). En vervolgens gaat die Fonds verkondigen dat het helemaal niet zo erg is met de uitstoot van autos voor het milieu bla di bla di bla. Zo zijn er tientallen fondsen die eigenlijk beheerst worden door de bedrijven die het als doel het tegenovergestelde hebben.
Zo worden er wel erg veel offtopic en onzinnige dingen bij gehaald he? Als je dan toch zo nodig die kant op wil, onderbouw de claim.quote:En bovendien is er maar een selecte groep van goede doelen wat NIET beheerst wordt door de Illuminati. Maar ach. De wetenschap, Overheid hebben het zo goed met ons voor. NOT!!
Dan moet je eerst die eerste aanname aannemelijk maken. Zoniet dan is dit geen geldig argument.quote:Als die zelfde wetenschap/industrie al ons besodemieteren en ziek maken met vitamine-pillen. Dan zullen ze het vast met HIV/AIDS goed met ons voor hebben.
Zucht... Ga eens iets leren over de verschillende medische disciplines als je er uitspraken over wil doen. De producenten van medicijnen hebben bijv geen donder te maken met cosmetische chirurgie.quote:Het gaat de pharma-industrie niet om beter maken het gaat om geld geld geld. Ziekenhuizen gaan ook voor het geld ipv van mensen helpen. Ze doen het natuurlijk wel anders valt het een beetje op. Artsen hebben wel tijd om tieten lelijker mooier te maken van vrouwen die zogenaamd te kleine borsten hebben. Maar diezelfde artsen hebben nauwelijks tijd om vrouwen te helpen die borstkanker hebben en sta je op ellenlange wachtlijsten. Voor borstverminking kan je bewijze van dezelfde middag nog geholpen worden. Tja dat is velen malen lucratiever.
Bron?quote:En dan heb je natuurlijk nog dat leuke ziekenhuis in Nijmegen waarbij de artsen elkaar een hak gingen zetten. En dat verkeerde mensen geholpen met kwalen die zie niet hebben, verkeerde amputaties en wat niet meer voor andere grappen en grollen. En het zal gerust niet het enige ziekenhuis zijn waarbij gekloot wordt.
Precies dat dacht ik al ... ze hebben als de wiedeweerga studieboeken aangepast en BINAS bijgewerkt om nieuwe studenten de waan de te geven dat het echt kan. Om maar geen vragen te kunnen verwachten. jy bent natuurlijk ook van overtuigd dat WTC7 een natuurlijk instorting is.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
tof dan zit ik ook in het complot![]()
Want zelf na een maand bouwkunde weet je al dat staal niet tegen hitte kan en het instorten helemaal niet zo vreemd is zeker niet als je meetelt dat de anti brand isolatie in het wtc slecht was en ze deze aan het renoveren waren![]()
Kortom je hebt de ballen verstand van iets maar toch iedereen voor leugenaars gaan uitmaken![]()
Hoe oud ben je echt en wat is je opleiding![]()
Aankaarten dat AIDS toch echt beetje lichtelijk anders is dan de stompzinnige wetenschap ons voorliegt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/HIV_testing#Accuracy_of_HIV_testing
Suc6 met lezen. Was 5 seconde zoekwerk...
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Aids#Diagnosis
Ongeveer even eenduidig als een ziekte als MS. Je moet een aantal symptomen hebben om de diagnose AIDS te krijgen. Dat kan idd iets verschillen tussen verschillende zorgstelsels.
[..]
klopt ook niet. Bron: diezelfde link.
[..]
Jij hebt niet de benodigde kennis om dat gegrond te kunnen concluderen
[..]
[..]
Erm nee. Dit zijn manieren om via moeilijke kronkels je waanbeelden vast te kunnen houden. Als in jouw ogen bij voorbaat al geen mogelijkheid kan zijn dat iets anders zal zijn zou je zoals iemand het zo mooi verwoorde het bestaan van een olifant nog ontkennen als je er onder lag.
[..]
Ach Ghandi heeft ook wat leuks gezegd over westerse beschaving
[..]
Het zou erg fijn zijn als je dergelijke claims onderbouwd. Uit persoonlijke ervaring en die van de omgeving weet ik dat je met een nieuw idee prima een voet aan de grond krijgt.
[..]
Hoe heeft dat met het onderwerp te maken?
[..]
Zo worden er wel erg veel offtopic en onzinnige dingen bij gehaald he? Als je dan toch zo nodig die kant op wil, onderbouw de claim.
[..]
Dan moet je eerst die eerste aanname aannemelijk maken. Zoniet dan is dit geen geldig argument.
[..]
Zucht... Ga eens iets leren over de verschillende medische disciplines als je er uitspraken over wil doen. De producenten van medicijnen hebben bijv geen donder te maken met cosmetische chirurgie.
[..]
Bron?
Samengevat: Waar haal je het lef vandaan om over een onderwerp waar je niets van afweet dergelijke gevaarlijke uitspraken te doen?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:42 schreef CoolGuy het volgende:
Met andere woorden (voor jij het anders opvat), ben jij dermate overtuigd van de onzin die je hier post, dat jij er geen gevaar in ziet om onbeschermde sex te hebben met iemand die HIV / AIDS heeft? Want dat is waar we hier over praten. Jij zegt dat het niet bestaat en zeker niet besmettelijk is, dus jij zou zonder twijfels onbeschermde sex hebben met zo iemand?
En nou geen andere bullshit erbij halen want je weet heel goed wat ik bedoel. Zou je onbeschermde sex hebben, of niet?
Dat heeft niets met taboe te maken. Je houd je halsstarrig vast aan je waanbeelden zelfs nadat je meerdere keren uitgelegd is dat die bron van je fouten maakt die een eerste jaars geneeskunde student al niet meer zou maken. (een 2de jaars BMT student ook niet meer overigens...)quote:Op zondag 25 maart 2007 01:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Aankaarten dat AIDS toch echt beetje lichtelijk anders is dan de stompzinnige wetenschap ons voorliegt.
Kennelijk is sommige informatie te gevoelig en niet bespreekbaar. En wil men gewoon geen een andere mogelijkheid zien. En houden maar halsstarrig vast aan de verkondige leugens. Wir haben es nicht gewusst .. ja vast.
Iets met claims onderbouwen enzo...quote:Tegenwoordig vind ik WIkipedia ook niet meer te vertrouwen. Het verwijderd te confronterende data. Google heeft inmiddels ook al afgedaan. Het vind gewoon niet alles meer .. merkwaardige truckjes dat 911 filmpjes wat een beetje te confronterend wordt pardoes verwijderd wordt. En als dat niet lukt om dat het 4voudig terug gezet wordt ..gaan ze maar uit pure waanhoop de kijkcijfers maar manipuleren.
Erm nee. Dat is puur omdat jij vast zit in jouw eigen verdraaide beeld van de waarheid. Dat je de vraag van Coolguy negeert zegt daar wel genoeg over.quote:Als het om taboeberustende onderwerpen gaat dan is wikipedia zwaar onder de maat en gewoonweg leugenachtig. 911/JFK/PeakOil/Irak/Illuminati/AIDS. Al moet ik wel zeggen dat ze ook aardig wat paginas besteed hebben aan aids/911 conspiracy op wiki. Onderwerpen als het om een coole auto van Ferrari of wat voor smaken Fanta wereldweid heeft dan is Wikepedia informatief. Op wikipedia staat alleen politiek correcte teksten. Niks of niemand staat in kwaaddaglicht En dat is toch echt niet de werkelijkheid.
Oh tof. Worden ik en mijn medestudenten dan ook afgeperst? Dan heb ik toch ergens een cheque gemist ofzoquote:Ik heb sterk de indruk dat mensen gewoon de cruelty, de meedogenloosheid van internationale bedrijven & overheden van deze wereld, die ons desinformeren, bedriegen, besodemieteren, afmaken en afpersen niet onder ogen willen zien.
![]()
Bwahahahaquote:Op zondag 25 maart 2007 01:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Precies dat dacht ik al ... ze hebben als de wiedeweerga studieboeken aangepast en BINAS bijgewerkt om nieuwe studenten de waan de te geven dat het echt kan. Om maar geen vragen te kunnen verwachten. jy bent natuurlijk ook van overtuigd dat WTC7 een natuurlijk instorting is.
Een meeloopdag met een vak als Stijfheid en Sterkte dusquote:geloof er echt helemaal helemaal helemaal niets van dat het kan. dan zou iedereen die een openhaard heeft na een uurtje een nieuwe kopen. Het wordt heter in je eigen openhaard, maar toch op miraculeuze wijze houdt de gietijzeren constructie dat wel .... maar nee een godsgruwelijk gebouw als WTC zou instorten door een prullebak fik wat een klein halfuurtje brandde toch instorten. En alles maar dan ook alles verpulverd. Het is toch ook lachwekkend zielig dat men dit geloofd. Bovendien tegen de tijd dat het begon in te storten (overigens op de verkeerde verdieping) was het vuur al lang en breedt uit. Vandaar ook dat een vrouw in de opening staat te zwaaien.
OMGquote:Precies dat dacht ik al ... ze hebben als de wiedeweerga studieboeken aangepast en BINAS bijgewerkt om nieuwe studenten de waan de te geven dat het echt kan. Om maar geen vragen te kunnen verwachten. jy bent natuurlijk ook van overtuigd dat WTC7 een natuurlijk instorting is.
Ik zei het toch al, deze pik komt uit de homeopatische hoek, daar valt niet verstandig mee te lullen, die zien overal conspiracies in. Vergeet niet dat hun gedachtes gedreven worden door angst. Het is argwaan en achterdocht wat gevoed wordt door angst. Je raakt in een tunnelvisie die een eigen leven gaat leiden. De buitenwereld wordt een bedreiging, alles wordt een complot en theorie. Ik lees dat nu ook weer van hem met dat WTC verhaaltje. Buiten schijnt de zon, ik ga een biertje pakken!quote:Op zondag 25 maart 2007 12:33 schreef oxylus11 het volgende:
Ik denk dat ik inderdaad een beetje af ga haken in deze discussie. Als die jongen al gaat denken dat kanker (doodsoorzaak van 30% vvan de nederlanders) ook door mensen is gecreeerd. Niet in het HIV virus geloofd, maar wel denkt dat het Man-made is en er samenzweringstheorien bij gaat halen die niks met HIV en AIDS te maken hebben dan haak ik af.
Had ik natuurlijk veel eerder moeten doen, maar in zijn openingspost stelde hij dat hij objectief wilde discussieren. Helaas, als je met argumenten aankomt over PCR, plaatjes van het virus toont en wat verder al niet meer, dan negeert hij dat. Jammer, dan is een discussie niet mogelijk.
Ja wel als je de foto`s van de andere kanten ziet ipv die ene waar geen zak op te zien is.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Precies dat dacht ik al ... ze hebben als de wiedeweerga studieboeken aangepast en BINAS bijgewerkt om nieuwe studenten de waan de te geven dat het echt kan. Om maar geen vragen te kunnen verwachten. jy bent natuurlijk ook van overtuigd dat WTC7 een natuurlijk instorting is.
geloof er echt helemaal helemaal helemaal niets van dat het kan. dan zou iedereen die een openhaard heeft na een uurtje een nieuwe kopen. Het wordt heter in je eigen openhaard, maar toch op miraculeuze wijze houdt de gietijzeren constructie dat wel .... maar nee een godsgruwelijk gebouw als WTC zou instorten door een prullebak fik wat een klein halfuurtje brandde toch instorten. En alles maar dan ook alles verpulverd. Het is toch ook lachwekkend zielig dat men dit geloofd. Bovendien tegen de tijd dat het begon in te storten (overigens op de verkeerde verdieping) was het vuur al lang en breedt uit. Vandaar ook dat een vrouw in de opening staat te zwaaien.
idd het is gewoon een relkloonquote:Op zondag 25 maart 2007 12:37 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
OMGIk had deze bij mijn vorige post nog niet eens gelezen, maar nu weet ik zeker dat je gewoon wat zit te stangen. Dit geloven mensen die praten met kabouters nog niet. Na ja, het was een goeie grap idd
![]()
Dat doctoren nog nooit aids hebben gehad .onbegrijpelijk?! Sex met patienten gebeurt vaak. Maar kennelijk andere ziektes krijgen doctoren wel van hun patienten. ..strangequote:P1: But no contagious AIDS
According to the peer-reviewed literature:Not one doctor or nurse has ever contracted
AIDS (not just HIV) from over 929,985 AIDS
patients recorded in the US by 2004. But 1000
contract annually hepatitis from patients.Not one of the thousands of HIV researchers
has contracted AIDS from HIV.Wives of hemophiliacs have not contracted
AIDS from their husbands.There is no AIDS-epidemic in prostitutes. There is no pediatric AIDS epidemic from "perinatally” transmitted HIV.
And all this happened, in the absence of a vaccine!
Thus AIDS is not contagious.
Dus jij wilt je wel laten inenten met HIV om je punt te bewijzen?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:04 schreef Lambiekje het volgende:
A multibillion $ Quiz: Is AIDS a viral or a chemical epidemic?Peter Duesberg
[..]
Dat doctoren nog nooit aids hebben gehad .onbegrijpelijk?! Sex met patienten gebeurt vaak. Maar kennelijk andere ziektes krijgen doctoren wel van hun patienten. ..strange
Hoe verder je klikt in het AIDS zwendel verhaal hoe triester het allemaal wordt.
Joh. AIDS is niet de ziekte. Heb je dat nou nog niet door?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:04 schreef Lambiekje het volgende:
A multibillion $ Quiz: Is AIDS a viral or a chemical epidemic?Peter Duesberg
[..]
Dat doctoren nog nooit aids hebben gehad .onbegrijpelijk?! Sex met patienten gebeurt vaak. Maar kennelijk andere ziektes krijgen doctoren wel van hun patienten. ..strange
Hoe verder je klikt in het AIDS zwendel verhaal hoe triester het allemaal wordt.
ook dat schijnt in het verleden al eens gebeurd te zijn. zonder resultaat voor zover ik mij kan herinneren. heb mij daar toen wel over verbaast...quote:Op maandag 12 maart 2007 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vraag me af of de mensen die hier beweren dat AIDS niet bestaat bereid zijn zich te laten infecteren met HIV om het te bewijzen..
Precies de reacties die ik over me heen krijgquote:Wie de gangbare opvatting bestrijdt als zou aids worden veroorzaakt door het hiv-virus, merkt al snel hoe weinig dit op prijs wordt gesteld. Maak een opmerking in die richting bij een discussie op een website, bij de hiv-vereniging, tegenover een internist en waar al niet en doorgaans begint de strontkar te rijden. Als je ‘geluk’ hebt, word je genegeerd, als je pech hebt als een onbenul beschouwd of ervan beschuldigd mensenlevens op het spel te zetten. De zogeheten hiv-aids-hypothese is geworden tot een onaantastbaar geloof met fundamentalistische trekken. Wie er aan zit, is een godslasteraar. Ton Geurtsen
bron?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:50 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
ook dat schijnt in het verleden al eens gebeurd te zijn. zonder resultaat voor zover ik mij kan herinneren. heb mij daar toen wel over verbaast...
Hoe zie jy het dan ?!quote:Op maandag 26 maart 2007 11:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Joh. AIDS is niet de ziekte. Heb je dat nou nog niet door?
het is een symtoom/aandoeningquote:
AIDS is idd op zich niet de ziekte. Je gaat dood door dat AIDS je afweersysteem afbreekt en ga je bijvoobeeld dood aan een longontsteking.quote:
Nee niet echt. HIV tast het afweersysteem aan (CD4+ cellen iirc) en daardoor krijgen opportunistische infecties een kans. AIDS is de verzamelnaam voor deze infecties.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
AIDS is idd op zich niet de ziekte. Je gaat dood door dat AIDS je afweersysteem afbreekt en ga je bijvoobeeld dood aan een longontsteking.
wat is AIDS dan ?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
AIDS is idd op zich niet de ziekte. Je gaat dood door dat AIDS je afweersysteem afbreekt en ga je bijvoobeeld dood aan een longontsteking.
Het AIDS virus is nog nooit beschreven. het HIV virus overigens wel.quote:Het AIDS virus is bekend en uitgebreid beschreven net als de pest trouwens
En dat is je nu al meerdere keren verteld waarom dat niet kloptquote:Op maandag 26 maart 2007 17:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat is AIDS dan ?
ik zie AIDS als het verplichte medicijn gebruik. Dus geen medicijn gebruik geen ziekte
Nee dat is niet de definitie. Dus kom alsjeblieft niet ineens met een andere definitie van AIDS.quote:wat is AIDS dan ?
ik zie AIDS als het verplichte medicijn gebruik. Dus geen medicijn gebruik geen ziekte
Helaas herinner je het je fout. Er zijn in Afrika zelfs wetenschappers geweest (gelukkig veroordeeld) die om hun HIV medicijn te testen patienten tegen betaling met HIV hebben besmet. Er was overigens niet tegen de proefpersonen verteld dat ze HIV ingespoten kregen, maar er werd slchts vertelde dat er "een virus" ingespoten werd. Deze mensen werden ziek en de meesten zijn overleden.quote:ook dat schijnt in het verleden al eens gebeurd te zijn. zonder resultaat voor zover ik mij kan herinneren. heb mij daar toen wel over verbaast...
wrong AIDS syndrome en de 30 symptomen zijn juist beschreven. HIV niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:18 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Het AIDS virus is nog nooit beschreven. het HIV virus overigens wel.![]()
?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wrong AIDS syndrome en de 30 symptomen zijn juist beschreven. HIV niet.
Damn jij bent echt erg. Je hebt van iemand zelfs een plaatje gekregen van een HIV.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wrong AIDS syndrome en de 30 symptomen zijn juist beschreven. HIV niet.
Als HIV niet bestaat want daar gaat het over. De 30 symptomen van AIDS los van elkaar zijn ziektes en aandoeningen die er al eeuwen zijn en al lang een breed oplossing voor. Alleen is het in een nieuw jasje gestopt en daarmee als doelgesteld om Heaumeaux en negers uit te roeien.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:26 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Helaas herinner je het je fout. Er zijn in Afrika zelfs wetenschappers geweest (gelukkig veroordeeld) die om hun HIV medicijn te testen patienten tegen betaling met HIV hebben besmet. Er was overigens niet tegen de proefpersonen verteld dat ze HIV ingespoten kregen, maar er werd slchts vertelde dat er "een virus" ingespoten werd. Deze mensen werden ziek en de meesten zijn overleden.
En HIV bestaat dus.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als HIV niet bestaat want daar gaat het over. De 30 symptomen van AIDS los van elkaar zijn ziektes en aandoeningen die er al eeuwen zijn en al lang een breed oplossing voor. Alleen is het in een nieuw jasje gestopt en daarmee als doelgesteld om Heaumeaux en negers uit te roeien.
Zo sterk is zowel het placebo als het noncebo effect echt niet hoor.quote:En bovendien. Zou er ook nog niet iets zijn als het tegenovergestelde van een placebo.?! Iets engs aanpraten, kan effect hebben op je gestel en dus je gezondheid. Net zo goed dat je verteld wordt van deze pillen innemen en alles komt goed, terwijl dat placebopillen zijn. Ook hier wordt dus je iets aangepraat, in positieve zin, wat effect heeft op je gezondheid.
ik ben nog niet overtuigd.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En HIV bestaat dus.
Hier staat het genoom:
http://www.mcld.co.uk/hiv/?q=HIV%20genome
Nope, omdat geen enkel verstand van zaken hebt. Je zou poep nog niet herkennen als er iemand in je bek schijt.quote:
Tjoh .. over instorten van WTC mag je UFO's, hologrammen en explosieven er bij halen. In chemtrails maakt het niet uit dat er in samenspraak van HAARP weermodificaties worden uitgehaald en daarmee depopulatie. Hitler en UFOs. Illuminati die eventjes de wereld gaat overnemen. Daar wordt lekker over gebabbeld zonder dat het met modder gegooid wordt. Hier en daar natuurlijk wel eens dat iemand weer terug naar de basisschool mag. Maar nooit echt op de man. Maar als je een onderwerp aansnijd over de omstreden HIV/AID$ conspiracy dan gaat men op eens akelig lelijk doen en gaat men totaal niet inhoudelijk er op in, maar wordt er direct met modder gegooid en wordt het op de man gespeeld. Wie is er nu triest?!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nope, omdat geen enkel verstand van zaken hebt. Je zou poep nog niet herkennen als er iemand in je bek schijt.
Ik denk dat jij je vergist daar wordt je ook niet in serieus genomen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tjoh .. over instorten van WTC mag je UFO's, hologrammen en explosieven er bij halen. In chemtrails maakt het niet uit dat er in samenspraak van HAARP weermodificaties worden uitgehaald en daarmee depopulatie. Hitler en UFOs. Illuminati die eventjes de wereld gaat overnemen. Daar wordt lekker over gebabbeld zonder dat het met modder gegooid wordt. Hier en daar natuurlijk wel eens dat iemand weer terug naar de basisschool mag. Maar nooit echt op de man. Maar als je een onderwerp aansnijd over de omstreden HIV/AID$ conspiracy dan gaat men op eens akelig lelijk doen en gaat men totaal niet inhoudelijk er op in, maar wordt er direct met modder gegooid en wordt het op de man gespeeld. Wie is er nu triest?!
Ohja iemand een hapje van de aangeboden Wopper?![]()
Neem aan dat men de film Fast Food Nation heeft gezien![]()
Ah ja natuurlijk ... het zijn dezelfde posters als hierquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik denk dat jij je vergist daar wordt je ook niet in serieus genomen.![]()
Precies.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:09 schreef Ericr het volgende:
Lambiekje, als AIDS toch niet bestaat, laat je ontmaagden door een hoer met AIDS. Zonder condoom natuurlijk, wat niet bestaat kan je ook niet krijgen.
dat maakt de arguemtnen natuurlijk al een stuk inder valide...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk ... het zijn dezelfde posters als hier![]()
Ja maar hoe komt het dat ik van de de orthodoxe standpunten ben afgeweken. Het is gewoon weg niet valide. iig zover dat ik het officiele verhaal van AID$ steeds grotere beerput van leugens ga vinden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das een beetje het probleem he, vast blijven houden aan je eigen standpunten.
Er is hier vooral 1 iemand die ongelofelijk vast zit, en dat ben jij het wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja maar hoe komt het dat ik van de de orthodoxe standpunten ben afgeweken. Het is gewoon weg niet valide. iig zover dat ik het officiele verhaal van AID$ steeds grotere beerput van leugens ga vinden.
Ik ben dus wel degelijk van stantpunt geweizigd. Datzelfde geldt voor 911 en nog wat andere zaken. Jullie zijn niet van eigen aangeleerde standpunt te wijzigen. Zullen we het eens zo stellen?!
Ik geloof niet(s) meer wat ze zomaar in de krant zetten of wat scholen ons hebben aangeleerd.
Ik heb inmiddels wel gemerkt dat er maar zeer weinig openminded medefokkers zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |