Heel niet erg.quote:
Yes.quote:
hee dat is nou een positieve gedachte, bedankt!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:58 schreef itsme het volgende:
[..]
WTF![]()
Mijn God. Dit is toch niet te geloven.![]()
Goed enige hoop is dat ze nu misschien weer koffie gaat gooien omdat ze denkt dat iedereend at te gek vond van haar.
Alles beter dan een bazelende Brainless.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:56 schreef avonne het volgende:
Ik kom even melden dat ik de streams KUT vind
Een man die een tijdschrift leest![]()
I love you toquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:56 schreef itsme het volgende:
offtopic
Wie komt er even langs op mijn fotoboek?![]()
Durf jij dat risico te lopen ?????quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heel niet erg.
juist lief van de redactie.
Kunnen we effe andere dingen gaan doen en vanavond weer wat actie.![]()
Als ze dan ondertussen even vergeet dat ze er al een waarschuwing voor heeft gehad, dan Senseoot ze zichzelf op die manier heel soepeltjes de villa uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:58 schreef itsme het volgende:
WTF![]()
Mijn God. Dit is toch niet te geloven.![]()
Goed enige hoop is dat ze nu misschien weer koffie gaat gooien omdat ze denkt dat iedereend at te gek vond van haar.
Dat werd verdomme tijd zeg.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:00 schreef petraa het volgende:
Poort in beeld, aktieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:02 schreef 2live het volgende:
alles is vandaag positief;
saaie streams; da's goed kan ik mijn werk ff inhalen
amanda/ dochter van holt; gooit amanda mss nog een keer een kopje koffie, en dus exit
eric leest; altijd beter als brain op de streams!
Fokkers bedankt, mijn dag lijkt ineens veel beter!!!
Sorry...quote:
Ze zullen er nu toch wel achter zijn dat tweetallen niet veilig zijn met die immuniteitsregelquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:03 schreef Ning het volgende:
Ik moet er ook steeds aan denken wat Eric en Amanda besproken hebben. Want er bestaat natuurlijk een mogelijkheid dat Amanda zijn back up wordt als hij Huub er uit stemt. Zo heeft hij Sil niet meer nodig.
ik dacht dat ze niet bestonden, maar toch...Gods gift...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:06 schreef 2live het volgende:
aaahh, brian kan echt overal over meepraten, wat een charmante man is het toch![]()
Heb de stream alweer op mute.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:06 schreef 2live het volgende:
aaahh, brian kan echt overal over meepraten, wat een charmante man is het toch![]()
en brian ook, vanavond weer van bil.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:07 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft vandaag wel veel interesse in kinderen.
Misschien zou ze de dokter even moeten bellen voor een testje en niet voor een alternatief voor de pil.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:07 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft vandaag wel veel interesse in kinderen.
Ja, Eric gaat vast bouwen op een back-up die zo labiel is als een klapdeur...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:03 schreef Ning het volgende:
Ik moet er ook steeds aan denken wat Eric en Amanda besproken hebben. Want er bestaat natuurlijk een mogelijkheid dat Amanda zijn back up wordt als hij Huub er uit stemt. Zo heeft hij Sil niet meer nodig.
Nou dan is er dus geen zak meer aan...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:09 schreef waxmask het volgende:
Misschien is het om vast te wennen aan een DGK zonder Huub...
Hoe ik ook naar Brainles kijkt, ik zie ze niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:09 schreef 2live het volgende:
brian; kijk je dan naar een man of hij bepaalde vaderlijke eigenschappen heeft?
Doe je bestquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:08 schreef waxmask het volgende:
Suggestie voor volgende COS: Waar zelfs een nucliare bom geen leven in de brouwerij kan brengen!
En hij houdt het in bed ook al uren vol zonder klaar te komen...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:07 schreef Haroula het volgende:
ik dacht dat ze niet bestonden, maar toch...Gods gift...
maar dan laat hij Amanda spuitend klaarkomen, he!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hij houdt het in bed ook al uren vol zonder klaar te komen...![]()
een droomman!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
tja of je daar bij hem nu blij mee moet zijn. Ik zou denken met dat gerag van hem please please kom.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eric vertelde gisteren aan Huub dat hij nog had geprobeerd bij Amanda om Huub er niet uit te stemmen. Maar volgens hem is zij niet te vertrouwen want ze heeft gezegd dat Huub er absoluut uit zal gaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:03 schreef Ning het volgende:
Precies. Ze denkt dat het publiek haar heel leuk vind en die actie helemaal.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze dan ondertussen even vergeet dat ze er al een waarschuwing voor heeft gehad, dan Senseoot ze zichzelf op die manier heel soepeltjes de villa uit.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:13 schreef 2live het volgende:
maar dan laat hij Amanda spuitend klaarkomen, he!!![]()
Stop met zoeken, nix gezegd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Ze denkt dat het publiek haar heel leuk vind en die actie helemaal.
Ze heeft toch ook al aangegeven tegen Huub dat ze denkt dat Huub niet eens op 1 staat. Zo van hoe kom je er bij dat je nu weer op 1 zult staan Huub? (zij denkt echt dat Huub juist helemaal niet populair is heb ik soms het idee)
Volgens mij denkt amandel zelf heel populair te zijn.
Hebben ze nog meer verteld over gisteren trouwens. Heeft eric nog wat over zijn tactiek gezegd
Ik ga wel zoeken, lamaar.![]()
Dat is juist niet slim, Brian is juist een zwakkere speler dan Natasia. Als je die aanpakt gaat hij binnen de 48 uur over de schreef.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:47 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat hij slim is en pas tegen Brian begint als Natasia eruit is.
Tja, wat weten we eigenlijk van die Rogier? Horecaondernemer op het Leidseplein.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Sorry...
Ehm nou, dat ene dus van Rogier en ex. Ze kunnen elkaar niet uitstaan vertelde ze er nog even bij. Kind wordt daar toch de dupe van.
Ook zei ze nog iets over een vrouw in Spanje met een tweeling maar dat heb ik niet helemaal meegekregen maar ze wilde iig geen vent die overal kinderen had zitten.
Niet vies van een 19 jarig dom sletje...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:16 schreef agter het volgende:
[..]
Tja, wat weten we eigenlijk van die Rogier? Horecaondernemer op het Leidseplein.
Meer weet ik niet van die man.
meer hoef ik er niet van te weten, Rogier is history.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:16 schreef agter het volgende:
[..]
Tja, wat weten we eigenlijk van die Rogier? Horecaondernemer op het Leidseplein.
Meer weet ik niet van die man.
Oh, jij bedoelt fysiek geweldquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is juist niet slim, Brian is juist een zwakkere speler dan Natasia. Als je die aanpakt gaat hij binnen de 48 uur over de schreef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |