Wat vertelt ze allemaal?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:37 schreef noekje het volgende:
Oeh, dat zal Rogier leuk vinden wat Amanda nu allemaal aan het vertellen is.
Wat vertelde ze?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:37 schreef noekje het volgende:
Oeh, dat zal Rogier leuk vinden wat Amanda nu allemaal aan het vertellen is.
Ik ging hierdoor zelfs aan Eric twijfelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hele tijd over nagedacht .
maar ik snap hem ook niet.
hoe bedoel je bezig met een programma.
![]()
Dan graaft huub zijn eigen graf als hij dat probeert.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:39 schreef 2live het volgende:
[..]
ik weet het;
dat brian eventueel bereid is om eric eruit te stemmen en de rest daar in meeneemt[ lees natasia en amanda] , als Huub een stemronde voor eric aanvraagt.
Ik denk dat er gewoon wordt bedoeld dat Huub nog zou kunnen proberen om een meerderheid te behalen voor een ándere nominatie.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:37 schreef beequeen het volgende:
Dit zinnetje blijft me intrigeren. Iemand een idee wat ze bij Tien bedoelen hiermee? Ik bedoel dus de laatste zin.
Bron Tien.
Brian hoopt gewoon dat Huub dat niet snapt!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan graaft huub zijn eigen graf als hij dat probeert.
zou het risico niet nemen .
Ik denk niet dat Amanda eric eruit stemt ook niet onder druk van Brian.Waarschijnlijk denkt Huub dat het geen zin heeft om een ontslagronde voor Eric aan te vragen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:39 schreef 2live het volgende:
[..]
ik weet het;
dat brian eventueel bereid is om eric eruit te stemmen en de rest daar in meeneemt[ lees natasia en amanda] , als Huub een stemronde voor eric aanvraagt.
quote:
Over zijn vorige relatie: zwanger toen het al uit was, mocht kind houden van Rogier, kind staat er nu telkens tussen.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:45 schreef petraa het volgende:
Natasia is echt net euculypta met dat haar.
Zonder dat haar is ze het nog sprekender.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:45 schreef petraa het volgende:
Ik dacht aan iets anders...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:45 schreef petraa het volgende:
Dit is toch geen reclame voor Patricia. Ze loopt echt straal voor L*lquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zonder dat haar is ze het nog sprekender.
Thanks!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:46 schreef Maria44 het volgende:
Over zijn vorige relatie: zwanger toen het al uit was, mocht kind houden van Rogier, kind staat er nu telkens tussen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:46 schreef Maria44 het volgende:
Over zijn vorige relatie: zwanger toen het al uit was, mocht kind houden van Rogier, kind staat er nu telkens tussen.
Patricia kan er niks aan doen, de haargrens begint zo hoogquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit is toch geen reclame voor Patricia. Ze loopt echt straal voor L*l
We weten dat Patricia het uitstekend kan, dus ik zie dit als een cadeautje naar de streamers.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:47 schreef petraa het volgende:
Ze hadden haar pony niet in moeten weaven. Dat voorhoofd is echt niet meer normaalquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Patricia kan er toch gewoon een pony in knutselen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:48 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Patricia kan er niks aan doen, de haargrens begint zo hoog![]()
quote: Rogier zei: hou het maar. unquotequote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Als in: ze mag blij zijn dat ze geen abortus moest plegen?
Nee alleen een of andere dochter van kliko holt .quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:48 schreef itsme het volgende:
Goedemiddag
![]()
Ik zie dat brian en Amdan weer tot elkaar zijn gegroeid.
Ben heel nieuwsgierig wat die 2 (eric en Amandel) hebben bespreoken gisteren tijdens hun uitje
vraag me af, zijn er geemn mensen geweest daar die Amanda hebben gewaarschuwd voor Brian?
Brian zélf waarschuwt voortdurend tegen zichzelf.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:48 schreef itsme het volgende:
vraag me af, zijn er geemn mensen geweest daar die Amanda hebben gewaarschuwd voor Brian?
Dat is wel erg genereus van Rogierquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:50 schreef Maria44 het volgende:
quote: Rogier zei: hou het maar. unquote
Dus ja.
Nee, eerder andersom. De dochter van Viola Holt vond dat Amanda met Brain de juiste keuze maakt o.i.d.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:48 schreef itsme het volgende:
Goedemiddag
![]()
Ik zie dat brian en Amdan weer tot elkaar zijn gegroeid.
Ben heel nieuwsgierig wat die 2 (eric en Amandel) hebben bespreoken gisteren tijdens hun uitje
Wat een geweldige man is het toch...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:50 schreef Maria44 het volgende:
quote: Rogier zei: hou het maar. unquote
Dus ja.
Tuurlijk wel dan geef je haar toch een pony. Alles is toch al nep op dat hoofd, dus die pony moet ook lukken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:48 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Patricia kan er niks aan doen, de haargrens begint zo hoog![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
We weten dat Patricia het uitstekend kan, dus ik zie dit als een cadeautje naar de streamers.
ja, het moet ook in mooie lagen geknipt worden die dan speels langs haar gezicht vallen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:50 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Syl haar haar is trouwens veel te donker. Het maakt haar gezicht veels te hard
Daar zijn er meer van, maar hij had wat mij betreft kunnen stikken met zijn "hou het maar"quote:
ikkequote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:56 schreef itsme het volgende:
offtopic
Wie komt er even langs op mijn fotoboek?![]()
gelukkig hebben we zo 4 streams, mss ook nog een vrouw die leest ofzo?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:56 schreef avonne het volgende:
Ik kom even melden dat ik de streams KUT vind
Een man die een tijdschrift leest![]()
Ik zie nog liever een etende Jaapquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:56 schreef avonne het volgende:
Ik kom even melden dat ik de streams KUT vind
Een man die een tijdschrift leest![]()
WTFquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:51 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Nee, eerder andersom. De dochter van Viola Holt vond dat Amanda met Brain de juiste keuze maakt o.i.d.
-edit-
Oh nee ze vond het goed dat ze met koffie naar Huub gooide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |