quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:50 schreef Echo99 het volgende:
Wat geloven "we"?
Wat geloven "we"?
Wat geloven "we"?
oordelen lijkt me toch wel handig om te kunnen overleven...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
dat "oordelen" uitsluitend nuttig is als je het over jezelf doet, en bij voorkeur ook in jezelf...
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
oordelen lijkt me toch wel handig om te kunnen overleven...
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:00 schreef AbeSapien het volgende:
Leuk voor je, maar totaal niet geinterresseerd.
Bedoel je dit boek soms?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dat er een antwoord is op ALLE vragen over leven, het universum en alles!!
En cirkels zijn rond. Heb je een kerk nodig om dat te verkondigen?quote:En dat liefde beter is dan haat.
Nee, kerken zijn zo overrated. Wat ik daar dan doe, kan ik thuis ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
Tof dat je dat dan toch ff meldt...
Ik ga je bekeren.....
Je bent namelijk deel van mijn geloof zolang ik je tegenkom...
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:02 schreef ThE_ED het volgende:
Je bedoelt dat je katholiek bent geworden?
quote:
quote:En cirkels zijn rond. Heb je een kerk nodig om dat te verkondigen?
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:14 schreef AlphaOmega het volgende:
Als het uiteindelijk uitgroeit tot een grote gemeenschap, worden ze dan ook net zo ziekelijk als de huidige grote religieuze instituties?
Ja, dat was inderdaad het juiste antwoord...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:15 schreef Oversight het volgende:
[..]
Nee, dan krijgen we het paradijs op aarde
En wat mag er dan niet volgens jullie kerk?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
Nee joh, ...
we gaan niet in een kerk schijnheilig ziten doen en dan naar buitenlopen en alles doen wat god verboden heeft......
Wij gaan ons geloof ook echt uitdragen buiten de kerk, wij doen in het dagelijkse leven niets dat we volgens het geloof niet mogen...
Nou als ik iemand zie aankomen met een mes of honkbalknuppel of anderszins leuke sport. Dan denk ik dat het beter is te oordelen dat die persoon daar waarschijnlijk niet veel goeds mee in de zin heeft.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:00 schreef Oversight het volgende:
[..]
Met je oordeel over anderen KUN je zo weinig...
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:14 schreef AlphaOmega het volgende:
Als het uiteindelijk uitgroeit tot een grote gemeenschap, worden ze dan ook net zo ziekelijk als de huidige grote religieuze instituties?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:19 schreef Forkbender het volgende:
[..]
En wat mag er dan niet volgens jullie kerk?
EDIT: En zijn jullie niet oud en wijs genoeg om dat zelf te beslissen?
Ik vind dat je wel heel wat af oordeelt in bovenstaande postquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
Bij ons GEEN:
- misbruik van kleine jongetjes door priesters..
- geld dat rente trekt voor rome...
- miljoenen naar het bisdom
- bisschoppen of andere oude dwaze mannen, gewoon inspraak op basis van deelname...
- idiote beweringen over een God, een almachtige of pure goedheid, de simpele waarheid zal volstaan.
Bij ons WEL:
Respecteren van alles dat je niet direct schaadt..
Doen van het goede, en accepteren van het kwade..
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel heel wat af oordeelt in bovenstaande post![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
Bij ons GEEN:
- idiote beweringen over een God, een almachtige of pure goedheid, de simpele waarheid zal volstaan.
Een kerk die tegen de 'ikdoeookalleenmaarmijnwerk'-mentaliteit ingaat juich ik van harte toe.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:26 schreef Oversight het volgende:
[..]
simpel, alles waar je niet met volle overtuiging achter kunt staan, dat mag je niet doen..
In je OP moest het kwade nog bekeerd worden. Ik lees enige contradictie....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik oordeel niet, ik accepteer de aanwezigheid van het kwade..
De ontkenningsfase moet nu maar eens voorbij zijn....
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
In je OP moest het kwade nog bekeerd worden. Ik lees enige contradictie....
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:33 schreef ThE_ED het volgende:
Hoeveel feestdagen zijn er?
Net zoals kinderdag, volgens mijn ouders! Puik!quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:37 schreef Nosh het volgende:
[..]
Net zoals kinderdag, volgens mijn ouders!
AH, dus nu hebben we al een OORDEEL over wat goed en kwaad is? Kun je dat ook even definieren voor ons fokkers?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:35 schreef Oversight het volgende:
[..]
Het kwade bekeer je door ondanks de verleiding ZELF toch het goede te doen!
dat is toch al bekend? da's 42.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dat er een antwoord is op ALLE vragen over leven, het universum en alles!!
En wat is die waarheid dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 schreef Oversight het volgende:
de simpele waarheid zal volstaan.
Maar hoe kun je volledig achter je handelingen staan als je een deel van jezelf probeert te onderdrukken (namelijk de verleiding die je voelt)?quote:Het kwade bekeer je door ondanks de verleiding ZELF toch het goede te doen!
Dat we lief moeten zijn voor elkaar is iets wat alle kuddedieren al doen. Dat is namelijk goed voor het voortbestaan van de groep. Je zal dus weinig mensen vinden die het daar niet mee eens zijn. Alleen dat stemmetje in je hoofd... dat zegt op andere gebieden tegen alle mensen wat anders. Als dat niet zo zijn zijn, dan geloofde iedereen in hetzelfde...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:34 schreef Oversight het volgende:
[..]
Niet als "de schepper van het goede", wel als liefde, respect, vertrouwen, oprechtheid, sensualiteit, en eigenaar van het stemmetje in het hoofd van alle mensen...
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
AH, dus nu hebben we al een OORDEEL over wat goed en kwaad is? Kun je dat ook even definieren voor ons fokkers?
inderdaadquote:
Je hebt een stemmetje meegekregen van je ouders ja. Laten ouders nou niet allemaal dezelfde waarden en normen hebben. En laten dus een heleboel mensen een heleboel verschillende stemmetjes hebben...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:45 schreef Oversight het volgende:
[..]
zie een paar posts hierboven...
Je hebt een stemmetje meegekregen dat je vertelt of iets goed is of slecht...
je hoeft alleen maar af te leren om er niet naar te luisteren....
Alles wat jij oprecht vind, daar steunen wij je in!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je hebt een stemmetje meegekregen van je ouders ja. Laten ouders nou niet allemaal dezelfde waarden en normen hebben. En laten dus een heleboel mensen een heleboel verschillende stemmetjes hebben...
Tja, sommige mensen vinden moslims oprecht slecht, anderen vinden Mao fantastisch, een derde vindt een moord om een auto ongeluk door een nat wegdek geoorloofd, en weer een ander vindt dat dieren gebruiksmiddelen zijn die je gerust alle hoeken van de kamer mag laten zien als ze een keertje blaffen.
Weer iemand anders vindt dat seks met kinderen niet alleen lekker is, maar ook echt de wens van een kind. Terwijl een ouder het dan weer okee vindt om zo iemand de nek om te draaien op zijn minst. Weer iemand anders roept: "vrede op aarde".
Allemaal even oprecht.
Kruistocht, Djihad, kies maarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:49 schreef Alicey het volgende:
Hoe werkt bekering?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:49 schreef Alicey het volgende:
Hoe werkt bekering?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:09 schreef Oversight het volgende:
Wij gaan voor de hele barbeque, inclusief bier uit de tap en zang en dans
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
AH, dus nu hebben we al een OORDEEL over wat goed en kwaad is? Kun je dat ook even definieren voor ons fokkers?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
dat "oordelen" uitsluitend nuttig is als je het over jezelf doet, en bij voorkeur ook in jezelf...
Het valt niet te organiseren. Prima voor geloof, maar dan wel op individuele basis. Dat is dan ook inherent aan ethisch relativisme.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:51 schreef Forkbender het volgende:
[..]
Niet zo Freudiaans, he?
En wat is er mis met ethisch relativisme als basis voor een geloof?
In dat geval komt het dus neer op "doen wat jij goed acht"...quote:
Ik denk het.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
In dat geval komt het dus neer op "doen wat jij goed acht"...
correct?
quote:Een held is iemand die mensen met rust laat en te hulp schiet waar nodig.
Een held hoeft geen Amerikaan te zijn, of een karakter van een science fiction show.
Iedereen heeft het recept in zich om een held te zijn, je hoeft er geen auditie voor te doen.
Je hoeft niet 3 maal een 'mission impossible' film te maken, waarmee je per keer je bankrekening vult met een saldo waardoor je geen seconde meer hoeft te werken, want zelfs dan heb je klerenkasten van security bij je en jank je als er voor de grap water in je gezicht wordt gespoten.
Een held is iemand die de waarheid durft te spreken tegen een machtige tiran, die niet zwijgt als er onrecht wordt gedaan. Een held is iemand die bereid is de waarheid en veiligheid waarborgt ten koste van zijn eigen verlangens. Een held is iemand die rechtvaardigheid vertegenwoordigt in een maatschappij waarin hij leeft. Een held is hij die niet de ander op de grond gooit, maar zijn woede weet te beheersen. Als er iemand te vertrouwen is, dan is hij al een held, held voor de waarheid.
Een held is als een magneet voor vertrouwen, vrijheid, veiligheid, voorzichtig zijn, vrede, verstandig zijn, loyaal aan het toevertrouwde, tolerant en rechtvaardig. Aan wie is de heldhaftigheid vandaag de dag toevertrouwd? Aan wie is de veiligheid, vrede en vrijheid toevertrouwd? Aan wie is Moeder Aarde en de mensheid toevertrouwd? Constant leveren we een stukje van onze privacy in, 'Big Brother' is allang niet meer beperkt tot 'Endemol Holding®', maar ook de overheid vond het een winstmakend concept. Een mens is bereid zijn leven te geven voor zijn zaak en wij willen niet een klein beetje privacy inleveren, maar goed zij zijn dan geïndoctrineerd, maar wie garandeert ons dat wij het niet zijn? Arrogantie en trots.
Aan wie zijn wij toevertrouwd? Aan wie zijn de nieuwe generaties toevertrouwd? In de Christelijke wereld laten we de komende generaties een erfzonde achter. In Turkije werd een tijdje elke kind geboren met een directe schuld van 119 Euro. We laten naties achter die van ons walgen en wraak willen, tegelijkertijd laten we bedreiging voor 'onze manier van leven' met rust. Een vice president die merkt dat hij geen aandacht meer krijgt en dan maar een film maakt over waar de wereld en natuur heen gaat. Een president die geen idee heeft waar het over gaat of wat 'Kyotoverdrag' inhoudt. En verantwoordelijk is voor een van de grootste oorlogsmisdaden van ons tijdperk.
De wereld is toevertrouwd aan mensen die een huis naar binnen gaan waar geen deur is met een tank en het weer verlaten aan een andere kant met een tank. Mensen die raketten installeren om 'onze manier van leven' te beschermen, maar willen dat niet beide partijen? De wereld is toevertrouwd aan Tirannie, mensen die bewezen hebben capabel te zijn massa slachtingen te veroorzaken. Mensen die Moeder Aarde afstand hebben laten doen van, veiligheid, vrede, en vrijheid.
Aan ons allen wordt iets toevertrouwd. Mensen die macht, rijkdom en status bezitten, zijn ook mensen aan wie veel wordt toevertrouwd, iets wat ons allemaal aangaat. Maar het toevertrouwde wordt misbruikt, vergeten, verspeelt aan niets. Als al het toevertrouwde wordt misbruikt en verloren gaat, verwacht dan de armageddon. Het toevertrouwde wordt misbruikt als het niet terug zal keren naar de werkelijke eigenaren. Het toevertrouwde is in de handen van niets capabele mensen, in de handen van mensen die er niet mee kunnen omgaan.
Als het lot van de wereld, toevertrouwde verantwoordelijkheden, kennis, macht en rijkdommen in de handen van een tiran is, verwacht dan het einde van de wereld. Van Amerika tot Zuid-Afrika zal er niet drinkbaar water, geurloze rozen, nachtloze dagen, en hemelloze aarden te voorschijn komen.
En zomaar laten gebeuren maakt ons er even medeplichtig aan.
Zoals een reiziger in de woestijn zijn tranen niet kon tegenhouden, zoals een perverse zanger er een liedje over maakte en weer zijn bankrekening er mee vulde, die zich niet van kinderen kon weghouden: “Er is niemand die mij hoort, niemand die mij begrijpt of antwoordt, ik heb overal om hulp gevraagd, het enige wat regeert is gierigheid, het enige wat staande blijft is ruïnes, ik heb overal tirannen gezien, getuige geweest van hun karakters, overal onschuldige mensen onderdrukt, misbruik van gemaakt en van geprofiteerd. Geklaag van de hongerigen en armen gehoord, maar niemand die ze beantwoord of naar ze wil luisteren. ” Kom reiziger, laten we samen huilen.
De wereld is toevertrouwd aan een tiran, de tiran slacht en brengt verderf zoals hij wenst, de tirannen gebruiken de overheid als een middel om terreur te verspreiden. De tiran oogst vruchten die het geluk van de mens laat bederven. Als de overheid terreur traint en naar onschuldige mensen stuurt, wat kan ik dan doen, vroeg een held zich ooit af: “Wat kan ik dan zeggen, bij wie en waar kan ik dan klagen, als een rechter de tiran is en de tiran een rechter, ik ben verward, touwtjes zijn niet meer in onze handen, ze hebben het van ons afgepakt en trekken er aan zoals ze het willen.”
En niemand die zich er tegen verzet, niemand zie ze wil tegenhouden, want de mensen zijn verdeelt en egoïstisch geworden, vergeten dat je moet vechten voor je vrijheid. Vergeten dat we de zwakkeren moeten steunen, het herstellen van de ware reden waarom we iemand iets toevertrouwen. Behoren tot de mensen van vertrouwen en eenheid, vrede en veiligheid verspeiden. De wereld is hier behoeftig aan, nu meer dan ooit. Ze wereld is er aan behoeftig.
Mensen wachten op een sterke leider, iedereen kijkt de ander aan, tot iedereen is aangekeken en niemand een stap verder is gekomen. Zo zal er nooit een sterke leider komen. Laten we ons verenigen in leiderschap, het niet van anderen verwachten, maar zelf dingen laten gebeuren, respect en tolerantie verspreiden, ons verzetten tegen geweld, agressie en haat. Dan pas zal de macht van een tiran verdwijnen als sneeuw voor de zon, meerdere problemen zullen dan verdwijnen. Blijf op afstand van uitstellen, afstellen, negeren en vermijden.
De wereld is machtig, maar ook behoeftig, behoeftig aan bevrijding van haar laaiende lava, van haar kille kou, behoeftig aan een lente waar wij vrijheid, veiligheid, tolerantie, respect, vrede en vooruitgang kunnen boeken. Rekening houden met alles en iedereen. Als we er naar streven dan zijn we pas ware helden.
Individuele spiritualiteit is best te overzien. Je moet alleen het idee loslaten dat een groep allemaal hetzelfde moet denken over bepaalde zaken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het valt niet te organiseren. Prima voor geloof, maar dan wel op individuele basis. Dat is dan ook inherent aan ethisch relativisme.
ohnee, vrijheidquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:03 schreef Forkbender het volgende:
[..]
Individuele spiritualiteit is best te overzien. Je moet alleen het idee loslaten dat een groep allemaal hetzelfde moet denken over bepaalde zaken.
Persoonlijk zou ik het toch wel aardig vinden om enige bescherming te mogen genieten tegen mensen die verkrachting, inbraak, moord, geweld en andere mindere prettige zaken niet zien als kwaad. Maar wellicht ben ik heel vreemd.quote:
Of juist nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
[..]
Persoonlijk zou ik het toch wel aardig vinden om enige bescherming te mogen genieten tegen mensen die verkrachting, inbraak, moord, geweld en andere mindere prettige zaken niet zien als kwaad. Maar wellicht ben ik heel vreemd.
Hoeveel van die mensen ken jij? En hoeveel van die mensen verwacht jij in je directe omgeving tegen te komen? Kom op hee, een beetje vertrouwen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
[..]
Persoonlijk zou ik het toch wel aardig vinden om enige bescherming te mogen genieten tegen mensen die verkrachting, inbraak, moord, geweld en andere mindere prettige zaken niet zien als kwaad. Maar wellicht ben ik heel vreemd.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:08 schreef djenneke het volgende:
Persoonlijk zou ik het toch wel aardig vinden om enige bescherming te mogen genieten tegen mensen die verkrachting, inbraak, moord, geweld en andere mindere prettige zaken niet zien als kwaad.
quote:Maar wellicht ben ik heel vreemd.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
een gift aan OS zijn geloof dan maar![]()
We gaan:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:47 schreef Oversight het volgende:
We gaan beginnen !
Er zijn nu 11 geregistreerde leden in nederland, en de inrichting van de kerk krijgt online zachtjes vorm.
We gaan:
geloof vieren en verspreiden..
geloof uitdragen in het dagelijkse leven...
het goede doen, en het kwade bekeren..
lachen..
respecteren..
Iedereen welkom.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:48 schreef Forkbender het volgende:
Offtopic: je enthousiasme is wel aandoenlijk.
Pfff. Reactionair.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:23 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
We gaan:
op het geloof kotsen en vernietigen
het geloof verbannen in het dagelijkse leven
het kwade eren, en het goede bekeren
lachende mensen vernietigen
respecteren, behalve gelovigen
[afbeelding] [afbeelding]
Hail Satan!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:23 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
We gaan:
[afbeelding] [afbeelding]
Hail Satan!
Ik denk dat er nog iets schort aan je manier van presenteren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:23 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
We gaan:
Redden? Waarvan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:25 schreef Oversight het volgende:
[..]
kleine moeite...
We gaan de mensheid redden!!!
Gebruik maar als je het wilt en ja ik bezit de copyrightquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:23 schreef Oversight het volgende:
[..]
WOW.
* Oversight even heel stil is...
![]()
Dank!
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gebruik maar als je het wilt en ja ik bezit de copyright
hoeft niet, het is al goedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:30 schreef Oversight het volgende:
[..]
Gaat wat mij betreft ongewijzigd de statuten in, mail je nog voor ik dat doe.. dank!!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik voel een schisma aankomen, want ik geloof niet in bier, maar meer in whisky.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
Check !
Een wonder !!!!, er verandert bier in whisky...
Het smaakt beiden primaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:40 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
![]()
Transfiguratie heet dat toch? We zetten een destilleerkolom op het altaar, bier er in, whisky er uit!
ps. Wie zoekt er even de overeenkomsten tussen bier en whisky op???
Ondergang? Gaat het zo slecht met ons dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
van de ondergang door goddeloosheid, afgoderij en misbruik van de tempel door de kooplieden...
Weliswaar veel minder, maar het werkt wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
Check !
Een wonder !!!!, er verandert bier in whisky...
Whisky wordt gemaakt van slecht bier.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:40 schreef NT-T.BartMan het volgende:
ps. Wie zoekt er even de overeenkomsten tussen bier en whisky op???
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:39 schreef Dr_Jack het volgende:
Aan de hoeveelheid enthousiasme en overmatig gebruik van smileys lijkt TS mij een gevalletje manische depressie die nu het hoogtepunt van zijn manie beleeft.
Eh... we zitten in WFL, vrind.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
van de ondergang door goddeloosheid
Inderdaad. Vergelijk Nederland 16e eeuw (volledig Christelijk, bijna iedereen ging naar de kerk, maar: continue oorlogen, de pest, folteringen, doodstraffen, staaf door tong op blasfemie, hongersnood, armoede, syphilus, uitbuiten van koloniën, heksenverbrandingen, slavernij) met nu: bijna de helft ongelovig en niets van dat alles.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:15 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Niks mis met goddeloosheid; daar is nog nooit een samenleving aan ten onder gegaan.
huh.. hoe kan god een teken geven als er niemand is om dat teken te geven..8)7quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:33 schreef onemangang het volgende:
[..]
Inderdaad. Vergelijk Nederland 16e eeuw (volledig Christelijk, bijna iedereen ging naar de kerk, maar: continue oorlogen, de pest, folteringen, doodstraffen, staaf door tong op blasfemie, hongersnood, armoede, syphilus, uitbuiten van koloniën, heksenverbrandingen, slavernij) met nu: bijna de helft ongelovig en niets van dat alles.
Zal het een teken van God zijn dat hij niet bestaat?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:09 schreef Bensel het volgende:
[..]
huh.. hoe kan god een teken geven als er niemand is om dat teken te geven..8)7
"ik haat paradoxen" (vrij naar moppersmurf)
Een beetje almachtige zou toch geen problemen moeten hebben om met een flink multimediaspektakel duidelijk te maken wat hij wil? Heeft ie vaker gedaan, schijnt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:09 schreef Bensel het volgende:
[..]
huh.. hoe kan god een teken geven als er niemand is om dat teken te geven..8)7
"ik haat paradoxen" (vrij naar moppersmurf)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |