Ik vind het totaal niet storend hoor, het geeft juist iets aparts in haar uitstraling.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:15 schreef gironef het volgende:
[..]
The big picure is een combinatie van uiterlijk en inerlijk. Die moedervlekken verpesten Sylvia's uiterlijk.
Iemand anders zei het ook al, kleine ingreep en het is een beauty!
En vooral in al je eerlijkheid vergeten te melden dat je zelf een back-up aanvraag hebt gedaan...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:27 schreef tipsch het volgende:
Slim, pseudo-ingewikkeld een aangeschoten dom meisje voeden
Ik hoop dat dit een geintje is..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een kneus die Brainless, echt tijd om zijn thuisfront eens steving aan te pakken.
Te beginnen met Netty, suggesties ????
Dat heeft hij eerder wel al aangeven, nog in de huiskamerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En vooral in al je eerlijkheid vergeten te melden dat je zelf een back-up aanvraag hebt gedaan...
gewoon de fik in het huisquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
We hebben Brainless zijn adres, kunnen we daar iets mee ?? Kaart actie ....
Dit gaat zo verdomme fout.
Wat mij even verbaasde is dat de rat toen ook aangaf dat een dubbele aanvraag voorrang zou hebben op een enkele aanvraag voor een ontslagrondequote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat heeft hij eerder wel al aangeven, nog in de huiskamer
denk je échtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat we nu zien op de streams wordt nooit weergegeven op de DGK-site, de webredactie slaapt 's-nachts altijd. Dit soort nachtbeelden wordt ook nooit voor de TV-uitzending gebruikt. Daarom lijkt het me gewoon streamers-f*ck-bullshit. Gewoon om een hoop rumoer op forum's te veroorzaken ! Het bekende "Internet Explodeert"-gerucht .......
Dat worden dan kwart-kindjes van God?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:30 schreef daWeasel het volgende:
Die twee verdienen elkaar ook gewoon, hoe dom kan je zijn! Pffffffff...ik hoop dat die twee geen kinderen krijgen, die mogen zich niet voortplanten.
Gewoon een ploegje voor het hek op de dag dat hij eruit vliegt. Kan die zien dat niet Huub maar hij in mekaar gemept wordt buiten de kooi!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Pff...niet overdrijven he.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
nee bij natasia ze sloeg zijn aanbod afquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
En Amanda gaat bij Brian in bed liggen vanavond.
[afbeelding]
Nee hoor, die Brainless moet aangepakt worden en voorlopig kan dat alleen via zijn familie.quote:
Ik denk dat het dan een beter idee is om er een topic over aan te maken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee hoor, die Brainless moet aangepakt worden en voorlopig kan dat alleen via zijn familie.
Anders gaat ie winnen en dat willen wij niet, toch ? Meer voorstanders, suggesties ?
Ik heb er 1500 Euro voor over om er uit te krijgen, kom maar op ....
jij bent niet lekker 1500 euro /quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee hoor, die Brainless moet aangepakt worden en voorlopig kan dat alleen via zijn familie.
Anders gaat ie winnen en dat willen wij niet, toch ? Meer voorstanders, suggesties ?
Ik wil ook dat brian er uit gaat maar dit gaat te ver..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
oh, dat zou mooi zijn, tenminste als die dubbele aanvraag voor brian is danquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:39 schreef tipsch het volgende:
goed, gaat een dubbele aanvraag vóór een enkele aanvraag van een ontslagstemming?
ja effe een steekje onder water héquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lekker zeg, Huub geeft Amanda een compliment dat ze niet bij Brian gaat slapen : "Prima dat je niet bij hem slaapt, je wilt zeker niet nog een keer een SOA oplopen" .......
Nee, meerder aanvragen wil zeggen dat met meerderheid gestemd moet worden over de 'werkelijk effectieve exit-stemming'.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:39 schreef tipsch het volgende:
goed, gaat een dubbele aanvraag vóór een enkele aanvraag van een ontslagstemming?
rukken?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is de Parra Bradda aan het doen dat hij van de streams is?
dit is amanda héquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe kan je nou niet zeker weten of je de pil hebt genomen als er een dag aanduiding op de strip staat!?
Helaas is Amanda z'on vochtig type, dat zelfs deze opmerking van Huub gewoon verwatert ........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja effe een steekje onder water hé
das huub
![]()
Huub denkt er anders ook niet aan...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dit is amanda hé
dus dan kan alles
ik had mezelf niet goed verwoord zie ik, gaat een dubbele aanvraag op eenzelfde persoon vóór een enkele aanvraag op een persoon bij een ontslagstemming? (zou dat een voorstemming overbodig maken?) ik dacht dat de rat dat eerder vanacht in z'n gesprek met aDEL in de huiskamer suggereerdequote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, meerder aanvragen wil zeggen dat met meerderheid gestemd moet worden over de 'werkelijk effectieve exit-stemming'.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Helaas is Amanda z'on vochtig type, dat zelfs deze opmerking van Huub gewoon verwatert ........
ik zei het tochquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:45 schreef Flabberguest het volgende:
Brian gaat weer rukken!!!!!!!!! doet badjas al over de deur!!
Ennnnnn.... KLIK!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:45 schreef Flabberguest het volgende:
Brian gaat weer rukken!!!!!!!!! doet badjas al over de deur!!
Trusten!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou niks meer te beleven
truste allemaal
![]()
Ik ben echt serieus, en misschien kunnen we met meer donaties echt iets doen tegen diequote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij bent niet lekker 1500 euro /
in geen 1500 jaar
De regel is heel eenvoudig : "Indien meerdere stemmingen zijn aangevraagd, wordt vooraf -bij meerderheid- gekozen over welke exit-aanvraag een unanieme stemming zal worden gehouden". Dat wil dus zeggen dat uit de vooraf-stemming slecht een-enkele-aanvraag gepromoveerd wordt tot uiteindelijke exit-stemming.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik had mezelf niet goed verwoord zie ik, gaat een dubbele aanvraag op eenzelfde persoon vóór een enkele aanvraag op een persoon bij een ontslagstemming? ik dacht dat de rat dat eerder vanavond in z'n gesprek met aDEL in de huiskamer suggereerde
nee, stemming waar meeste mensen voor zijn gaat het worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik had mezelf niet goed verwoord zie ik, gaat een dubbele aanvraag op eenzelfde persoon vóór een enkele aanvraag op een persoon bij een ontslagstemming? (zou dat een voorstemming overbodig maken?) ik dacht dat de rat dat eerder vanacht in z'n gesprek met aDEL in de huiskamer suggereerde
3500 erbij en je kunt een joegoslaaf inhurenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ben echt serieus, en misschien kunnen we met meer donaties echt iets doen tegen die
klootzak. Com on, het is toch echt wel mogelijk om met geld iets te organiseren om Brainless
eruit te krijgen. Ik zou zo graag zijn thuisfront willen aanpaken, want dat voelt ie.
En ik heb er zelfs meer voor over dan over dan 1500 Euro. Talpa gaat het zeker niet doen, dus
moeten wij het doen !!
En aangezien dikke Jaap een stemming tegen Natasia zeker tegen zal houden is Huub aan de beurt donderdag..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De regel is heel eenvoudig : "Indien meerdere stemmingen zijn aangevraagd, wordt vooraf -bij meerderheid- gekozen over welke exit-aanvraag een unanieme stemming zal worden gehouden". Dat wil dus zeggen dat uit de vooraf-stemming slecht een-enkele-aanvraag gepromoveerd wordt tot uiteindelijke exit-stemming.
Dikke Jaap heeft helemaal niets te zeggen donderdagquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:50 schreef gironef het volgende:
[..]
En aangezien dikke Jaap een stemming tegen Nathasia zeker tegen zal houden is Huub aan de beurt donderdag..
Ik dacht dat hij ging rukken!?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian tokkelt zichzelf klaar.
[afbeelding]
Dat is Huub en Eric hun werk maar ze verdoen hun tijd met die dikke te klieren,zouden ze bang zijn van de rat z'n dreigementen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
ok, sorry, rat suggereerde eerder echt iets anders, dacht ik. andere vraag:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De regel is heel eenvoudig : "Indien meerdere stemmingen zijn aangevraagd, wordt vooraf -bij meerderheid- gekozen over welke exit-aanvraag een unanieme stemming zal worden gehouden". Dat wil dus zeggen dat uit de vooraf-stemming slecht een-enkele-aanvraag gepromoveerd wordt tot uiteindelijke exit-stemming.
En dat natasja het niet deedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:51 schreef Flabberguest het volgende:
Euhmmmm net op S1 amanda hijgend en schokkend in beeld, maar hopen dat ze aan Huub dacht
slik een diazepammetje...doe je ogen dicht...en hoppa...Brainless is weg...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, iedereen geld storten en die mongool eruit krijgen. Hoe organiseren we dit ??
Prima reactie ....... Ga jij het boek nog maar een keer lezen. Je snapt het bijna - maar nog niet helemaal .........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:50 schreef gironef het volgende:
[..]
En aangezien dikke Jaap een stemming tegen Natasia zeker tegen zal houden is Huub aan de beurt donderdag..
Zelfs dat krijgt hij niet klaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian tokkelt zichzelf klaar.
[afbeelding]
In dit geval niet hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou IK word hier niet heet van...
Maar smaken verschillen...
Hey, je weet maar nooit met onze Parra Bradda..quote:
Vraag hebben we al vaker gehad .... Nee, dat staat nergens in de regels.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
ok, sorry, rat suggereerde eerder echt iets anders, dacht ik. andere vraag:
Ligt de voorrondestem van degene die een ontslagronde aanvraagt automatisch bij diegene tegen wie die is aangevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |