Zo ik word er gek van!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:30 schreef tipsch het volgende:
er zit een irritante storing in de audio van stream 1
Kolere zeg, wat kan die Natasia een drama maken om nixquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Smile, you are on camera now .....
[afbeelding]
Weet niet, kijk even hoe die loopt, als dat lastig gaat dan weet ik genoeg. Dan is het niet de coke, maar dat andere.quote:
Duurt even voor je tienduizend euro hebt terug verdient met een basisloon!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:38 schreef agter het volgende:
[..]
Nou, dan heeft Nena het zwaar. De hele dag belspelletjes op Tien en daarna in de avond ook nog Flyeren voor Tien...tjemig!
Mwuah volgens mij hebben ze alleen veel gezopenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:40 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Weet niet, kijk even hoe die loopt, als dat lastig gaat dan weet ik genoeg. Dan is het niet de coke, maar dat andere.
Welkom in 1999 2007quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:39 schreef koppiesoep het volgende:
Ik heb een sneller programma op mijn pc laten zetten (zat voor die tijd nog te internetten via de telefoonkabel) en ik kan vanaf vandaag de streams volgen.
![]()
![]()
![]()
Het hoort gewoon bij zijn outfit!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:41 schreef Prospera het volgende:
Huub vraagt Eric de zonnebril af te doen, "please dont, "
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:39 schreef koppiesoep het volgende:
Ik heb een sneller programma op mijn pc laten zetten (zat voor die tijd nog te internetten via de telefoonkabel) en ik kan vanaf vandaag de streams volgen.
![]()
![]()
![]()
Ik denk wel dat het iets wits was in ieder geval.quote:
Hét woord viel weer, diverse malen.....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:43 schreef Missy_1974 het volgende:
brian heeft een hele rare bui
Ze heeft t doorgeslikt (zonder knoeien)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:43 schreef Mokum020 het volgende:
Iemand nog hobbyvlekken gespot op de jurk van Snollie? Ik hoorde er net iets over en ik wil zekerheid...........![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |